Lisette kent Assistant2 sinds 2021. Na een mooie periode van bijna 3 jaar bij haar laatste werkgever, een wat kleiner accountancy kantoor in de regio Rotterdam, werd het tijd voor een nieuwe stap voor Lisette. Een baan bij een goede doelen organisatie. Iets wat echt past bij het karakter van Lisette.
Hoe ben je weer bij A2 terecht gekomen en waarom weer voor ons aan het werk?
Door wijzigingen in de organisatie waar ik werkte, merkte ik dat deze niet langer bij mij paste. Toen zag ik deze interessante vacature bij Assistant2 voorbij komen en omdat ik de ondersteuning en begeleiding van Assistant2 altijd als erg prettig heb ervaren, heb ik opnieuw contact gezocht.
Jij zit al een tijd in het Ondersteunersvak, wat maakt dit vak voor jou zo leuk?
Ik vind het heel fijn als ik kan meewerken aan een prettige werkomgeving voor collega’s en hen werk uit handen kan nemen, zodat zij hun werk prettiger en makkelijker kunnen doen.
Daarnaast biedt het ondersteunersvak ook veel afwisseling in de werkzaamheden en daar hou ik van.
Waarin merk je dat je bent gegroeid sinds de eerste keer dat je via Assistant2 aan het werk bent gegaan?
Doordat ik nu bekender ben met de voorkomende werkzaamheden van het ondersteunersvak weet ik beter wat daarvan wel en niet bij me past. En waarin ik van toegevoegde waarde kan zijn.
Wat ga jij de komende tijd doen bij Assistant2?
Vanaf eind september ben ik voor 32 uur per week werkzaam als Front office medewerker / secretaresse bij één van de Partners van Assistant2 in Rotterdam.
Welke trainingen ga jij nog volgen in het kader van jouw persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT)? En waarom?
In november ga ik de training Complex Agendabeheer volgen, omdat tips en trucs op dat gebied altijd welkom zijn. Soms weet je gewoon niet dat er een slimmere manier is voor de dagelijkse werkzaamheden die je op een bepaalde manier gewend bent te doen.
Veel dank voor wederom jouw vertrouwen in Assistant2. Namens het hele team wensen wij jou uiteraard al het werkplezier en succes toe bij onze maatschappelijk betrokken Partner.