nieuws

waar je wat aan hebt.

Even voorstellen … Onze backoffice Manager Maxime

17 september 2024

Maxime is begin september gestart op ons kantoor in Den Haag. Als Backoffice Manager is zij de nieuwe spin in het web, na het vertrek van Dulcia. Maxime zorgt ervoor dat alle zaken achter de schermen soepel verlopen. Maxime stelt zich graag even voor…

Wat is jouw vooropleiding?
Ik heb gestudeerd aan de Hotelschool The Hague waar ik mijn BBA heb gehaald (Bachelor Business Administration)

Waarom heb je voor de job van Backoffice Manager gekozen?
Een breed takenpakket past goed bij mij, met daarin het organiseren, coördineren, en facilitairen van een soepele werkomgeving voor alle collega’s. Ik werk graag met verschillende soorten mensen en houd van snel schakelen.

Hoe ben je bij Assistant2 terecht gekomen?
Via LinkedIn kwam ik terecht op het profiel van A2, waaruit bleek dat ik al 7(!!) jaar een LinkedIn connectie had met Fons, directeur en eigenaar van Assistant2. De vacature als Backoffice Manager en Teamlead vond ik goed passen bij mijn persoonlijke eigenschappen en hierdoor wilde ook snel meer over de functie te weten komen. Ik kon dan ook snel langskomen voor een persoonlijke kennismaking op kantoor. De klik is er en nu ben ik dus hier aan de slag.

Wat ga je de komende tijd doen bij Assistant2?
Ik zal verantwoordelijk zijn voor het runnen van het kantoor van A2 op operationeel niveau. Dit varieert van facilitaire zaken, gasten ontvangen, het organiseren van meetings en events. Maar ook telefoon en mailbox, hierdoor ben ik het eerste aanspreekpunt van de Backoffice.

Wat vind jij jouw grootste talenten en passie, en hoe ga jij die combineren met het werk wat jij doet bij A2?
Met mijn hospitality achtergrond ben ik heel servicegericht en gastvrij. Ik ben communicatief sterk, enthousiast en maak graag een praatje met mensen. Dit zijn ook dingen die ik altijd combineer met mijn werk. Daarnaast krijg ik veel energie als ik kan leren van anderen en zij ook van mij. Ik ben er dan ook zeker van dat ik een erg leerzame periode bij A2 tegemoet ga!

Maxime, wat fijn om jou in het A2 team te mogen verwelkomen! Met jouw aanpakkers mentaliteit en groot hospitality gehalte komt dat zeker goed voor deze leuke, uitdagende en afwisselende functie als Backoffice manager. Nogmaals van harte gefeliciteerd en heel veel werkplezier en leermomenten gewenst bij ons op het hoofdkantoor van Assistant2 aan de Koninginnegracht in Den Haag. 

Ook toe aan een nieuwe uitdaging en heb een vergelijkbare achtergrond zoals Maxime die heeft? Bel 088 022 23 99 of mail naar Hr@Assistant2.nl. We zoeken nog wat fijne collega’s!

kennismaken

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zes maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.