Wil jij ook af van het gevoel dat er te weinig uren in een (werk)dag zitten? Volg dan deze training en leer effectiever en efficiënter met je tijd om te gaan. Ontvang concrete, direct toepasbare tips en leer meer over prioriteiten stellen en zelf de regie in handen pakken.
De rol van Assistant verandert. Een breder en complexer takenpakket. Hartstikke leuk, maar vaak wel een ‘race tegen de klok’. In deze interactieve Time Management Training laat Barbara je zien dat het ook anders kan!
Naast veel praktische tips komen de volgende onderwerpen aan bod:
• Prioriteiten stellen en plannen
• Tijdvreters & tijdgevers; wat is jouw invloed daarop?
• De baas zijn over je e-mail.
Deze training wordt gegeven door onze Expert Barbara Kramer
Wie is Barbara Kramer? Barbara heeft vanuit een secretariële achtergrond jarenlang in de bemiddeling van Assistants gewerkt. Haar dienstverlenende, perfectionistische en resultaatgerichte instelling maken dat goed Time Management essentieel is voor het leveren van de gewenste kwaliteit. Met veel enthousiasme deelt zij, als expert, haar kennis, ervaring en vaardigheden in de Time Management training.
Kosten
Voor Assistants die via Assistant2 werkzaam zijn, is deze training gratis en valt deze training onder het Persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT). Oud Assistants kunnen één keer per jaar kosteloos deelnemen aan een training. Indien jij via jouw werkgever deel wilt nemen, bedragen de kosten voor deze training € 250,- exclusief BTW. Kom jij met z’n tweeën? Dan mag jouw collega Assistant kosteloos deelnemen. De kosten zijn inclusief lunch, koffie, thee en frisdrank.
Certificaat van deelname
Uiteraard ontvang je na deelname een certificaat dat je deze training hebt doorlopen.
Locatie
De training Time Management vindt plaats aan de Koninginnegracht 25, 2514 AB Den Haag. Met openbaar vervoer goed te bereiken, slechts 10 minuten lopen vanaf Den Haag CS. Parkeren achter ons pand is kosteloos.
Datum + Tijdstip
12 juni 2025 van 09.30 uur tot 17.30 uur.
Enthousiast geworden? Klik op de rode button om jezelf aan te melden.