Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Office manager / Coördinator / Spin in het web

regio Randstad

Wie is Sylvia?
Op zoek naar avontuur en nieuwe uitdagingen. Ik ben iemand die graag bezig is en bezig blijft. Ik ben een echte doorzetter en als ik iets in mijn hoofd heb, dan ga ik er de volle 100 procent voor. Binnen vier maanden heb ik mezelf getraind van vijf kilometer hardlopen, naar het rennen van een marathon. Als ik mezelf een doel stel, dan kom ik die ook na, zelfs als dat betekent dat ik om half 11 in de avond nog mijn hardloopronde moet doen omdat het in mijn schema staat. Hoewel ik in het begin bescheiden over kan komen, ben ik iemand die wel zegt waar het op staat en als ik het ergens niet mee eens ben, dan zal ik dat ook kenbaar maken. Ik ben iemand die opkomt voor zijn eigen mening, maar ook een ander in zijn waarde laat. Daarom ga ik graag het gesprek aan, omdat juist door met elkaar te praten je vaak tot nieuwe inzichten kunt komen. Ik hou me graag bezig met de vraag hoe ik een bijdrage kan leveren aan een schonere en betere wereld en zet me ook graag in voor anderen. Ik heb een oog voor detail, wat er soms toe leidt dat ik tot laat in de avond bezig ben met schoonmaken om elk hoekje gehad te hebben en dan nog kritisch ben op het resultaat. Ik hou van aanpakken en werk daarom ook graag proactief in plaats van reactief. Door om me heen te kijken en bewust te zijn van de mensen en gebeurtenissen om mee heen, wil ik dingen bereiken waar nog niet om gevraagd is, maar wel de behoefte.

Wat wil Sylvia bereiken?
Op zoek naar een baan waarin ik mezelf kan blijven ontwikkelen en kennis kan blijven opdoen. Ik heb de ambitie om door te groeien en uiteindelijk zie ik mezelf als projectcoördinator voor een organisatie die kunst/cultuur inzet om humanitaire dan wel duurzame doelen te bereiken.

Wat is je motivatie om te werken als Project-/Management Assistant?
Ik zou graag meer kennis en kunde op doen betreft project management. Het werken in projecten spreekt mij aan door de veelzijdigheid aan werkzaamheden. Ik ben iemand die groei ambieert, zowel bij mijzelf als in de projecten waaraan ik werk. Als project-/management assistent krijg je veel mee van de verschillende aspecten binnen het project en is de kennis die je daarmee opdoet ook weer input voor verbetering in volgende stappen.

Waarom wil Sylvia juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik zie het als een mooie kans om de juiste werkgever te vinden die bij mij past en waar mijn kwaliteiten het beste tot haar recht komen.

Wat doet Sylvia in haar vrije tijd?
Sporten: Hardlopen, dansen, zwemmen, yoga, boulderen en fitness.
Kunst & Cultuur: Muziek luisteren, concerten/ festivals, theater & musea bezoeken, lezen, series kijken
Sociaal & actief: bordspellen, afspreken met familie en vrienden, reizen en de natuur in.

Sylvia is beschikbaar als Spin in het web, management ondersteuner, coördinator
Wat is Sylvia haar droombedrijf? Een bedrijf dat een bijdrage wil leveren aan een betere wereld.
Wat is Sylvia haar functiedoelstelling? Ontzorgen, coördineren en samen met anderen het beste resultaat mogelijk neerzetten

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2013 – 2015   M.A. Arts, Culture & Society – Erasmus Universiteit Rotterdam     Opleiding niet afgerond ivm persoonlijke omstandigheden. Alle vakken behaald, thesis niet voltooid
2012 – 2013   Pre-Master Kunst- & Cultuurwetenschappen – Erasmus Universiteit Rotterdam    Certificaat behaald
2006 – 2009   B.A. Vrijetijdsmanagement – NHTV Internationaal Hoger Onderwijs Breda     Diploma behaald
1999 – 2005   VWO – Vituscollege Bussum – Diploma behaald

Trainingen/Workshops
2022 – Workshop SCRUM

Vaardigheden

Computervaardigheid
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Teams), CRM systemen (o.a. Clevergig, Bork Horeca), Social Media – o.a. Verantwoordelijk geweest voor Facebook & Instagram pagina Steekje Los & STIB Vakantiekamp

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Redelijk

Werkervaring

16 februari 2023 – 30 juni 2023
Werkgever: Duurzaamheid adviesbureau (via Assistant2), regio Randstad
Functie: Officemanager (tijdelijk)
Werkzaamheden:
• Pand gerelateerde zaken regelen in samenspraak met huismeester
• Eerste aanspreekpunt ICT
• H&R ondersteunen met o.a. indiensttreding en onboarding nieuwe medewerkers, uitdiensttredingen en organisatie
• Facilitair verbeteringstraject ingezet ten bevordering van financiële aspecten en duurzaamheid
• Inkoop kantoor gerelateerde artikelen
• Verzorgen lunch, borrels & catering
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels, Nederlands
Software programma’s: Office Teams, Office SharePoint, AFAS Profit

21 juni 2021 – 1 juli 2022
Werkgever: Gezondheidszorg, regio Randstad
Functie: Projectmedewerker
Werkzaamheden:
• Planning personeel test- en vaccinatiestraten
• HR activiteiten: sollicitatiegesprekken voeren, persoonsgegevens verwerken, VOG aanvraag
• E-mail, telefoon en whatsapp correspondentie bijhouden
• Wekelijks overleg
• Verbeterplannen opstellen
• Thuistesten inplannen, aansturen thuistest-team
Voertaal in de organisatie: Nederlands
Software programma’s: Clevergig, Webfleet, Outlook, Teams, CoronIt

Mei 2008 – heden
Werkgever: Restaurant, regio Zuidwest Nederland
Functie: Assistent Manager
Werkzaamheden:
• Personeel: Inwerken nieuwe medewerkers, aansturen op de vloer, evaluatiegesprekken voeren
• Administratie: E-mail bijhouden, kas opmaken, roosters maken, bestellingen doen/ voorraadbeheer, speciale aanvragen & reserveringen verwerken, personeelsuitjes plannen
Voertaal in het bedrijf: Nederlands, Engels
Software programma’s: Bork Horeca, Outlook, InOne

1 oktober 2019 – 1 april 2020
Werkgever: Reisservice organisatie, Randstad
Functie: Visa Consulent Executive Service
Werkzaamheden:
• Telefoon & e-mail correspondentie klanten
• Verwerken visa aanvragen: controleren persoonsgegevens, invullen visa formulieren, verzamelen diverse benodigdheden voor visa-aanvraag
• Contact met ambassades en advies geven klanten.
Voertaal in de organisatie: Nederlands, Engels
Software programma’s: Outlook, InOn

Referenties
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.