Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Ondersteuner / Management Assistant en Alleskunner

regio Midden-Limburg

Wie is Jane?
Ik ben een resultaatgerichte en energieke professional met een passie voor organiseren, coördineren en ondersteunen. Dankzij mijn sterke verantwoordelijkheidsgevoel en positieve instelling lever ik ook onder druk werk van hoge kwaliteit. Ik combineer zelfstandigheid met een sterke teamgeest, en word gewaardeerd om mijn proactieve houding, flexibiliteit en verbindende kwaliteiten. Met mijn ervaring in internationale en klantgerichte omgevingen weet ik snel overzicht te creëren en processen efficiënt te laten verlopen.

Wat wil Jane bereiken?
De komende jaren wil ik mij verder ontwikkelen in een allround coördinerende en ondersteunende rol binnen een internationale en dynamische organisatie. Mijn doel is om mijn ervaring en vaardigheden verder in te zetten om processen te optimaliseren, mensen te begeleiden en waarde toe te voegen aan klant- en organisatiebeleving.

Waarom wil Jane werkzaam zijn als Project Ondersteuner van Nu?
Ondersteunen en coördineren geven mij energie. Ik draag graag actief bij aan het succesvol laten verlopen van projecten en trajecten, waarbij ik zorg voor structuur en overzicht. Door mijn sterke communicatieve vaardigheden kan ik mij gemakkelijk aanpassen aan verschillende situaties en achtergronden, en fungeer ik als een betrouwbare en professionele schakel tussen alle betrokken partijen.

Waarom wil Jane werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Bij Assistant2 zie ik de mogelijkheid om mijn ervaring, energie en passie in te zetten binnen een veelzijdige functie met uitdagende en afwisselende werkzaamheden.

Wat doet Jane in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd ben ik het liefst buiten. Ik geniet van skeeleren, wandelen en fietsen, maar vind het net zo waardevol om tijd door te brengen met vrienden en familie. Voor mij is een goede balans tussen werk en privé belangrijk, en ik haal veel energie uit sociale momenten én actief bezig zijn in de natuur.

Jane is beschikbaar als een enthousiaste en proactieve professional, ervaren in administratieve en organisatorische taken en in het coördineren en begeleiden van mensen, klanten, evenementen en trainingen. Ik beschik over sterke interculturele communicatie- en klantenservicevaardigheden.
Jane haar droombedrijf: Een internationaal bedrijf met een informele sfeer.
Jane haar functiedoelstelling: Een organiserende en/of ondersteunende rol met veel zelfstandigheid en ruimte om mij verder te ontwikkelen en uit te dagen.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2012  Certificate in English Language Teaching to Adults, University of Cambridge ESOL
2007  Flight Attendant College, Amsterdam (NL):   Diploma behaald
2005  HBO Tourism Management, University of Hertfordshire and Derby University (UK)
2001  Highworth Grammar School, Ashford (UK), Engelse Middelbare School
Einddiploma’s (A-levels)

Diploma’s
2011  Certificate of Proficiency in English, University of Cambridge ESOL, Grade A

 

Vaardigheden

Computervaardigheid
Microsoft Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint – uitstekende kennis
CRMs: SAP, Oracle, Salesforce, Exact, Globe – zeer goede kennis
File sharing: SharePoint, Google docs, Dropbox – zeer goede kennis
Internet en op internet gebaseerde programma’s – zeer goede kennis
Leerplatforms en Relocation portals – zeer goede kennis
Sociale media – zeer goede kennis

Talenkennis
Nederlands: Moedertaal
Engels: Moedertaal
Duits: Zeer goed
Frans: Zeer goed

Werkervaring

27 september 2021 – heden
Werkgever: Zakelijke dienstverlener/consultancy voor buitenlands talent
Functie: Senior Relocation Coördinator en Third Party Specialist
Werkzaamheden:
Plannen, coördineren en uitvoeren van relocatieprocessen voor internationale klanten en hun werknemers. Sinds september 2022 werkzaam als Senior Relocation Coördinator: aanspreekpunt voor teamleden, begeleiding en inwerken van collega’s, coördinatie van dagelijkse werkzaamheden en ondersteuning bij escalaties. Verantwoordelijk voor relatiebeheer met zakelijke klanten en het bewaken van kwaliteit en klanttevredenheid. Leiden van interne projecten gericht op verbetering van diensten en processen, in samenwerking met andere afdelingen en externe partijen. Sinds 2024 ook Third Party Specialist: opbouwen en onderhouden van externe partnerschappen en ontwikkelen van werkprocessen.

1 april 2021 – 1 september 2021 (tijdelijke functie)
Werkgever: Opleidingscentrum
Functie: Office manager & programmacoördinator
Werkzaamheden:
Coördineren en plannen van trainingen, beheren van deelnemers- en administratieve gegevens en ondersteunen van trainers en cursisten. Voorbereiden van lesmateriaal en verzorgen van digitale toetsing. Onderhouden van klantcontact en rapporteren van voortgang en evaluaties. Werven, inwerken en begeleiden van (internationale) trainers en coördineren van interne programma’s. Uitvoeren van management- en backoffice taken, contract- en facturatiebeheer en zorgdragen voor een efficiënte kantoororganisatie.

1 oktober 2020 – 1 april 2021
Werkgever: Onderwijsinstelling
Functie: Opleidingscoördinator
Werkzaamheden:
Plannen en coördineren van opleidingen en trainingen, inclusief docent- en deelnemersbegeleiding. Voorbereiden en vertalen van lesmateriaal en verzorgen van rapportages, diploma’s en certificaten. Intensief klantcontact en ondersteuning van trainers bij administratieve taken. Betrokken bij organisatie van een groot online congres. Daarnaast verantwoordelijk voor marketing, promotie en algemene office- en managementondersteuning.

1 augustus 2018 – 30 maart 2020
Werkgever: Kennisorganisatie
Functie: Office Assistant
Werkzaamheden:
Organiseren en afhandelen van bijeenkomsten, cursussen en vergaderingen. Beheren van cursusmaterialen, deelnemersdossiers en certificaten. Contactpersoon voor deelnemers, docenten en leden, inclusief klant- en relatiebeheer. Uitvoeren van administratieve en financiële taken, lidmaatschapsbeheer en publicatiebestellingen. Verder verantwoordelijk voor agenda’s, zakelijke reizen, notulen en managementondersteuning.

1 maart 2017 – 31 juli 2018
Werkgever: Fabrikant medische en farmaceutische apparaten
Functie: Front Office medewerker, Assistant
Werkzaamheden:
Ontvangen van gasten en leveranciers, verzorgen van telefoon-, e-mail- en postafhandeling. Beheer van vergaderruimtes, bestellingen en reisboekingen. Ondersteunen bij facturen en declaraties. Initiatief genomen in procesverbeteringen voor efficiënter werken en betere communicatie.

6 oktober 2015 – 17 februari 2017
Werkgever: Assistant2 (opdrachten bij verschillende organisaties)
Functies: Personal Assistant / Office Manager, Management Assistente, Administratief Assistant, Receptioniste
Werkzaamheden (per opdrachtgever):
Vastgoedorganisatie, regio Amsterdam, Personal Assistant/Office Manager
Ondersteunen van een team van zes medewerkers met agenda- en reisbeheer, administratie en rapportages. Ontvangen van gasten, IT-aanvragen, opstellen van presentaties en offertes.
• Branchevereniging, Den Haag, Receptioniste
Ontvangen van bezoekers, telefoon- en e-mailafhandeling, beantwoorden van vragen en beheren van zaal- en restaurantreserveringen.
• Kennisorganisatie, regio Den Haag, Administratief Assistant
Telefonie, postafhandeling en bestellen van kantoorartikelen. Organiseren van bijeenkomsten, cursussen en evenementen. Ondersteuning bij opleidingen, financiële administratie, lidmaatschapsbeheer en sociale media.
• Organisatie voor tuinbouw, Management Assistente
Agenda- en e-mailbeheer van meerdere managers. Organiseren van vergaderingen, workshops en teamuitjes. Financiële administratie, contractbeheer en correspondentie. Bijhouden van notulen en actiepunten.

8 maart 2015 – 8 juli 2015
Werkgever: Onderwijsinstelling, counsel, Amsterdam –project
Functie: Project Manager: English Profile Index
Werkzaamheden:
Leiden van een onderzoeksproject naar Engelse taalvaardigheid. Werven van deelnemers, afnemen van tests en vragenlijsten en presenteren van resultaten.

1 oktober 2014 – 1 maart 2015
Werkgever: Oliemaatschappij, Den Haag –project
Functie: Learning Events Manager
Werkzaamheden:
Organiseren van (internationale) trainingen en congressen, inclusief logistiek, registraties, reis- en visumzaken. Boeken van locaties en sprekers, beheren van Moodle-omgeving en begeleiden van deelnemers.

1 december 2013 – 1 oktober 2014
Werkgever: Onderwijsinstelling, Amsterdam
Functie: English Language Teaching Consultant Netherlands
Werkzaamheden:
Adviseren van scholen over lesmethodes, promotie van materialen en onderhouden van netwerken. Organiseren van workshops en evenementen, geven van presentaties en bijhouden van administratie en CRM.

1 december 2009 – 1 december 2013
Werkgever: Onderwijsinstelling, council, Amsterdam
Functie: Exams Coördinator
Werkzaamheden:
Organiseren en coördineren van examens en trainingen, inclusief planning van examinatoren en inzet op meerdere externe locaties. Zelfstandig verantwoordelijk voor logistiek, roostering en documentatie van kandidaten. Beheren van aanmeldingen en kandidatenadministratie en optreden als eerste aanspreekpunt voor studenten, docenten en onderwijsinstellingen. Uitvoeren van financiële administratie en algemene kantoormanagementtaken. Onderhouden en uitbreiden van netwerken met scholen en partners, actief relatiebeheer en verbeteren van klantprocessen en het contactmanagementsysteem (CMS). Aansturen van examinatoren en tijdelijke medewerkers. Daarnaast betrokken bij sales- en marketingactiviteiten om deelname en zichtbaarheid van de examens te vergroten.

1 november 2007 – 1 december 2009
Werkgever: Hotelketen
Functie: Receptionist en Desk Manager
Werkzaamheden:
Leidinggeven aan front office team, roosters maken en klachten afhandelen. Verantwoordelijk voor service, kwaliteit en klanttevredenheid. Betrokken bij werving, begeleiding van stagiaires en training van nieuw personeel. Uitvoeren van reserveringen, rapportages en “Manager on Duty”-taken.

1 september 2005 – 1 oktober 2007
Werkgever: Hotelketen
Functie: Restaurant Supervisor en F&B Supervisor
Werkzaamheden:
Plannen en aansturen van F&B-afdelingen, inclusief roomservice, restaurant en banqueting. Voorraadbeheer, urenregistratie en financiële administratie. Training van personeel en coördinatie van evenementen.

1 september 2004 – 1 mei 2005
Werkgever: Hotel, Derby (United Kingdom)
Functie: Banqueting Sales Supervisor
Werkzaamheden:
Voorbereiden en coördineren van evenementen, onderhandelen met klanten en leidinggeven aan serviceteam.

1 juli 2003 – 1 juni 2004
Werkgever: Hotel, Amsterdam
Functie: Sales/Receptie en Duty Management (stage)
Werkzaamheden:
Salesstage: reserveringen, rapportages en marketing. Receptie & Duty Management: gastenontvangst, klachtenbehandeling, financiële administratie en kwaliteitsbewaking.

Augustus 2012 – augustus 2021
Werkgever: Onderwijsinstituut, regio Zuid-Holland
Functie : Freelance Docent Engels, Examen Coördinator, Vertaler Engels/Nederlands
Werkzaamheden:
Lesgeven & Examens: (zowel in-company als bij scholen en universiteiten)
– Algemeen en zakelijk Engels, Academisch Engels,
– Examentraining (Cambridge English, IELTS, TOEFL),
– Adviseren en ondersteunen van scholen bij invoeren en uitrollen examentrajecten en afname examens,
– Leidinggeven aan examinatoren en surveillanten op examendagen.
Tekstservices:
– Vertalen van teksten: Engels/Nederlands & Nederlands/Engels,
– Bewerken/corrigeren van teksten voor publicatie en commerciële doeleinden.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.