nieuws

waar je wat aan hebt.

Hoe Assistants hun superkrachten versterken met training Time Management

12 april 2024

In een steeds veeleisender wordende werkomgeving staan Assistants centraal bij het soepel laten verlopen van de dagelijkse gang van zaken. Als je niet goed jouw werkzaamheden plant en prioriteiten stelt kan het soms een race tegen de klok worden. En wat te denken van die overvolle mailbox waar mails maar blijven binnen komen… Om deze essentiële professionals te ondersteunen bij het bereiken van optimale efficiëntie, heeft donderdag 11 april de training Time Management plaatsgevonden.

Door middel van praktische strategieën en techniek, geleid door onze ervaren Expert Barbara, kregen deelnemers op een interactieve manier inzicht in hoe zij hun werkzaamheden beter kunnen beheren en prioriteren in een vaak dynamische werkomgeving.

Enkele reacties:

“Leuke training, interactief, leerzaam en gezellig!”

“Barbara legt alles duidelijk en met veel rust uit, enorm prettig. Ook was de verzorging weer tiptop in orde.”

“Een goede training, welke goed aansluit op ervaringen en mijn werkzaamheden.”

Op 18 april vindt onze training Creatief Zakelijk Schrijven plaats. Wil jij aanwezig zijn? Meld je dan nu aan via de aanmeldknop. Wil je aan een van onze andere trainingen deelnemen? Bekijk ons volledige trainingsoverzicht! En heb je vragen? Mail LOT@Assistant2.nl

kennismaken

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zes maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.