Angelique is in februari gestart met haar nieuwe job als Office Manager bij een van onze Partners in Amsterdam, een internationaal advocatenkantoor. Tijd om haar voor te stellen… Wie is Angelique?
Wat is eigenlijk jouw vooropleiding?
Ik heb de Havo gedaan en daarna aanvullend de MEAO.
Waarom heb je voor het vak Ondersteuner gekozen?
Door omstandigheden ben ik in dit vak “gerold”. Zodoende kwam ik erachter dat ik hier mijn kwaliteiten en talenten in kwijt kan en ik er vooral ook veel voldoening van krijg. Ontzorgen, regelen en organiseren geeft me energie. Ik vind het heerlijk om overzicht te creëren en te bewaren. Ook vind ik het erg prettig om een spilfunctie te vervullen in een bedrijf en om daadwerkelijk een verschil te kunnen maken.
Hoe ben je bij Assistant2 terechtgekomen en waarom voor ons aan het werk?
Ik heb Assistant2 gevonden omdat het mij positief opviel via de berichten die jullie publiceren op social media kanalen (LinkedIn en Instagram maar ook op jullie website). Ik krijg het gevoel dat A2 zich meer inzet dan gemiddeld om de juiste match te vinden voor kandidaat en opdrachtgever. De juiste match vinden is voor mij zeer belangrijk. De toon in de berichten spreekt me ook erg aan. A2 is er naar mijn gevoel niet alleen voor de opdrachtgever maar juist ook voor de kandidaat.
Wat ga jij de komende tijd doen bij ons?
Ik ga aan de slag bij een advocatenkantoor in Amsterdam als Officemanager. Hier mag ik de ambassadrice van het kantoor zijn en ben ik verantwoordelijk voor alle ondersteunende werkzaamheden. Ik heb hier heel veel zin in!
Welke vervolg trainingen ga jij volgen in het kader van jouw persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT)?
Samen kwamen wij tot de conclusie dat sowieso de training ‘Assertiviteit‘ een goede aanvulling voor me zou zijn. Dit zou me meer bewust maken van mijn verbale en non-verbale communicatie en me handvatten geven voor het aangeven en bewaken van mijn grenzen. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in de trainingen ‘Overtuigend Spreken en Presenteren‘ en ‘Empowerment‘. Welke het gaat worden zullen we samen gaan bepalen
Dank je wel Angelique voor de mooie complimenten. Wij vinden het inderdaad heel erg belangrijk dat de Assistant op de juiste plek terecht komt. We kijken altijd naar het karakter en de talenten van de Assistant of dat past in de bedrijfscultuur bij de desbetreffende organisatie. Veel succes en werkplezier gewenst bij onze mooie Partner in Amsterdam.