Heb jij het gevoel dat je steeds maar achter de feiten aanloopt? En jouw takenlijst als maar langer wordt? Leer jezelf beter prioriteiten te stellen en een efficiënte tijdsindeling te maken met onze Training Time Management op donderdag 7 november. We hebben nog enkele plekken beschikbaar voor deze onwijs handige training voor Assistants / ondersteuners. Echt een aanrader!
In een steeds veeleisender wordende werkomgeving staan Assistants centraal bij het soepel laten verlopen van de dagelijkse gang van zaken. Als jij niet goed jouw werkzaamheden plant en prioriteiten stelt kan het soms een race tegen de klok worden. En wat te denken van die overvolle mailbox waar mails maar blijven binnen komen… De training Time Management biedt dan echt uitkomst. Leer van onze ervaren Expert Barbara in deze eendaagse training hoe je grip kunt krijgen op jouw werk.
Nog enkele plekken beschikbaar! Meld je snel aan voor donderdag 7 november van 9.00 – 17.00 uur in Den Haag.
Enkele reacties van voorgaande training in april:
“Leuke training, interactief, leerzaam en gezellig!”
“Barbara legt alles duidelijk en met veel rust uit, enorm prettig. Ook was de verzorging weer tiptop in orde.”
“Een goede training, welke goed aansluit op ervaringen en mijn werkzaamheden.”