Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Spin in het web, Office Manager, Sparringpartner, 24 - 28 uur per week

Regio Arnhem

Wie is Zinzy?
Een echte alleskunner! Ik ben sportief, betrokken, vriendelijk, loyaal en geniet van warmte en gezelligheid. Ik hou ervan om met mijn teamgenoten een lekker potje te volleyen in de zaal of op het strand. Een rondje lopen over de dijk, daarbij je hoofd lekker leeg maken, geeft mij weer nieuwe energie. Ondersteunen in combinatie met het op orde brengen van gegevens, het onderzoeken of uitpluizen van zaken maakt mij blij. Met mijn pragmatische aanpak heb ik alles onder controle en geeft dit ruimte om als klankbord en steunpilaar te fungeren. In een complexe omgeving kan ik mijn eigen weg vinden, bewaar ik de rust en het overzicht en ben ik een echte vraagbaak. Openstaan om nieuwe dingen te leren en niet bang om in het diepe te springen typeren mij. Met mijn proactieve houding, kennis en ervaring ben ik een sparringpartner op niveau.

Wat wil Zinzy bereiken?
Ik ben opzoek naar een soortgelijke functie als assistent/sparringpartner van het management of de directie. Gedurende het ziekteproces van mijn voormalig directeur heb ik de mogelijkheid gekregen om inhoudelijke kennis op te doen en verantwoordelijk te zijn voor de organisatie. Ik zou dit vertrouwen dan ook graag terugzien in mij nieuwe functie. Strategisch meedenken, organiseren, ondersteunen, werkprocessen in kaart brengen en optimaliseren vind ik leuk. Daarbij voel ik me thuis in een juridische, financiële en administratieve omgeving. Door de jaren heen ben ik me blijven ontwikkelen door middel van opleidingen en trainingen en zou dit in een nieuwe functie ook graag voortzetten. Het blijven leren en ontwikkelen vind ik erg belangrijk. Vooral om ook in de toekomst een professionele ondersteuner te blijven en meegaan met de tijd, zodat ik kan bijdragen aan een optimale organisatie.

Waarom wil Zinzy werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik vind het leuk om mezelf te kunnen ontwikkelen en hiermee een bijdrage te kunnen leveren aan een bedrijf/organisatie en deze te kunnen laten groeien. Via de vele connecties van Assistant2 hoop ik bij een bedrijf/organisatie geplaatst te worden, daarbij geven zij mij het vertrouwen mij goed te kunnen begeleiden met een persoonlijke aanpak. Ik ben het eens met Assistant2 dat het vak secretaresse veranderd en dat daar een andere waardering bij hoort. Deze weg van ontwikkeling ben ik al ingeslagen via mijn oude werkgever en hoop dit samen met Assistant2 verder op te kunnen pakken.

Wat doet Zinzy in haar vrije tijd?
• Volleybal
• Sportschool met name de groepslessen circuit training en boxen
• Lezen
• Wandelen/hardlopen met de hond
• Griekenland vakanties
• Afspreken met vrienden/familie
• Stedentrip/winkelen
• Fiat 500 Cabrio

Zinzy is beschikbaar als Spin in het web, Office Manager, Sparringpartner.
Wat is Zinzy haar droombedrijf? Een kleine professionele of startende onderneming.
Wat is Zinzy haar functiedoelstelling? Inhoudelijk ondersteunend voor directie of management.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2015   HBO Managementassistent, NCOI – Diploma
2015   Bedrijfsadministratie, NCOI Module – Diploma
2013   Juridisch Secretaresse, Scheidegger – Diploma
1993   MEAO commercieel, Rivierenland college Tiel – Diploma

Trainingen/Workshops
2017   Training Financieel Management voor Hoger Management
2013   PowerPoint
2012   Excel

Vaardigheden

Computervaardigheid
Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Box.com, DocuSign, Exact Globe, Exact Online
Blue Ware (meubels gerelateerde software)
Social media (Facebook, Whatsapp, Instagram, LinkedIn, Marktplaats)

Talenkennis
Nederlands: goed
Engels: goed
Duits: goed

Werkervaring

15-09-2011 tot 01-04-2020
Werkgever: Holding activiteiten (investment company), regio Middenoost
Functie: Managementassistent
Werkzaamheden:
• gevolmachtigde voor de Nederlandse tak van het bedrijf;
• organisatorische afhandeling van deelnemingsactiviteiten;
• zelfstandig verantwoordelijk voor een aantal deelprocessen op
administratief en financieel gebied;
• bijdragen aan optimalisatie van
de deelnemingsactiviteiten, voorstellen doen met betrekking tot verbetering van arbeidsprocessen en dossiervorming;
• samenstellen financiële overzichten, aanleveren gegevens voor jaarwerk;
• opstellen overeenkomsten (leningen, services), directiebesluiten en aandeelhoudersbesluiten;
• bijdragen en begeleiden van herstructureringsplannen;
• raadplegen belastingadviseurs en advocaten;
• bestuursfunctie Luxemburgse entiteit;
• factureren;
• coderen en invoeren van inkoopfacturen;
• organiseren, deelnemen, notuleren van vergaderingen;
• BEPS (Base Erosion and Profit Shifting)
documentatie verzamelen, opstellen en onderhouden;
• KYC informatie verzamelen en beheren indien nodig verstrekken;
• archiveren, beheren en digitaliseren van bestanden;
• reizen boeken;
• inkopen kantoorapparatuur en benodigdheden;
• screenen van telefoongesprekken beantwoorden en/of doorverbinden naar de juiste persoon
Reden vertrek: overlijden directeur
Voertaal: Nederlands en Engels

01-09-2009 tot 15-09-2011
Werkgever: Groothandel meubelen, regio Middenoost
Functie: Financieel Assistent
Werkzaamheden:
• implementeren en automatiseren van nieuwe processen;
• verbeteringsvoorstellen aandragen;
• boeken van ontvangsten en uitgaven in de grootboeken;
• monitoren en contacteren debiteuren;
• controleren van grootboekrekeningen;
• samenstellen boekhoudkundige rapportages;
• coderen en inboeken inkoopfacturen.

01-09-1998 tot 15-09-2011
Werkgever: Groothandel meubelen, regio Middenoost
Functie: Klantenservice en orderverwerking
Werkzaamheden:
• beantwoorden van telefonische servicemeldingen;
• productinformatie aanvragen, verstrekken;
• service verwerking;
• inkoop verwerking;
• factureren;
• prijslijsten samenstellen;
• onderdelen, stofstalen versturen;
• assisteren bij beurzen binnen en buitenland.

01-06-1997 tot 30-08-1998
Werkgever: Groothandel relatiegeschenken, Regio Middenoost
Functie: Administratieve ondersteuning
Werkzaamheden:
• telefonische en schriftelijke verkoop van promotie artikelen en relatiegeschenken met bedrukking;
• begeleiden van klanten in de showroom;
• invoeren inkooporders en voorbereiden lay-outs voor bedrukking;
• versturen van monsters en staaltjes.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.