Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Ervaren Executive Assistant, VWO ervaring RvB

Flevoland/Overijssel

Wie is Yvonne?
Ik ben een denker en een doener die van aanpakken, overzicht en structuur houdt. Met open vizier, een positieve insteek en een ietwat kritische blik pak ik graag zaken op. Organisatorisch sta ik sterk in mijn schoenen, bij voorkeur bereid ik zaken goed voor. Ik leg makkelijk contact, kan goed luisteren, ben nauwkeurig en heb oog voor details. Mijn gevoel voor integriteit is bepalend voor mijn denken en doen. Ik ga eerder voor kwaliteit dan voor kwantiteit en laat me niet snel door anderen beïnvloeden.

Wat wil Yvonne bereiken?
Ik ambieer ontzorgen op hoog niveau in een ondersteunende functie, waarin:

  • ik mijn kennis, ervaring en kwaliteiten kan inzetten;
  • sprake is van werken met elkaar in plaats van voor elkaar;
  • ruimte is voor persoonlijke groei en ontwikkeling.

Mijn passie voor het ondersteunende vak is groot en al vele jaren werk ik met plezier in verschillende functies. Dit zal de komende tijd niet veranderen. Ik vind het belangrijk om een fijne en plezierige werkomgeving te hebben en mijzelf te kunnen blijven ontwikkelen in het eigen vakgebied.

Wat is je motivatie om te werken Management-/Executive Assistant?
Het vak is afgelopen jaren veel veranderd en vraagt steeds meer om ondersteuners die van alle markten thuis zijn of als een soort co-manager/assistent naast de directeur opereren. Juist dat maakt voor mij de functie interessant. Vaak gaat het om toepassen van maatwerk en komen er steeds nieuwe uitdagingen voorbij door in- of externe factoren. Het met elkaar aangaan van die uitdagingen en mezelf kunnen opstellen als Sparringpartner zorgen dat ik enthousiast blijf over de functie.

Waarom wil Yvonne juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Toevallig stond de functie, die mijn interesse trok, vacant bij Management Support Assistant2. Vanaf het eerste contact werd mij snel duidelijk dat Assistant2 de wereld van een ondersteuner echt kent en begrijpt. De intake voelde als een warm welkom en gaf mij het gevoel dat we samen de zoektocht naar een bij mij passende baan aangaan. Dat Assistant2 goed kijkt naar mijn kwaliteiten en persoonlijkheid vind ik fijn, dat geeft mij meer zekerheid bij het vinden van de juiste match werkgever-werknemer.

Wat doet Yvonne in haar vrije tijd?
Sporten (CX Workx en circuit training), lezen (psychologische thrillers), reizen (stedentrips), muziek luisteren (jaren 80) en mantelzorger (voor moeder).

Yvonne is beschikbaar als Spin in het web, Sparringpartner, Management-/Executive Assistant, PA, Projectcoördinator, Verbinder.
Wat is Yvonne haar droombedrijf? Een organisatie die een (hoge) maatschappelijke betrokkenheid heeft.
Wat is Yvonne haar functiedoelstelling? Werkplezier, samen de klus klaren en horizon verbreden.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2011  ITIL-v3
1989  Management Assistant
1989  Handelscorrespondentie Nederlands
1990  NIMA-A
1983  VWO

Trainingen en workshops
2022  Effectief beïnvloeden en bekwaam adviseren
2021  Projectmatig werken
2019  ISO interne auditor
2019  Coachingstechnieken op het secretariaat
2019  Kanban
2017 Insights Discovery training

Vaardigheden

Computervaardigheid
MS Office, SharePoint, Google apps for business, ProjectPlace, Exact online, Topdesk, Youforce, Cliënt registratiesystemen, NMBRS, Teamleader, Planning tools.
Ik ben zeer computervaardig en leer snel nieuwe programma’s. Privé ben ik niet heel actief op Social Media. Zakelijke accounts kan ik goed beheren.

Talenkennis
Nederlands: Goed
Engels: Redelijk tot goed

Werkervaring

Werkervaring
Oktober 2020 – heden
Werkgever: Organisatie voor gehandicaptenservices, regio Noord Nederland
Functie: Secretaresse Bestuur en Management
Werkzaamheden:

  • Complex agendabeheer
  • Beheren mailbox directeur Zorg
  • Voorbereiden en notuleren van MT vergaderingen
  • Achtervang voor notuleren RvT
  • Secretariële, organisatorische en beleidsondersteunende werkzaamheden t.b.v. directeur Zorg
  • Coördineren en verwerken van personele mutaties (in dienst, uitdienst, verzuim etc.)
  • Het organiseren van (grote) zakelijke bijeenkomsten en evenementen
  • Projectleider/medewerker in interne projecten t.b.v. Beleid, Kwaliteit en Veiligheid
  • Opstellen van presentaties, kwartaalrapportages, nieuwsbrieven
  • Opstellen en plaatsen van communicatie berichten in de eenheid en in projecten

Voertaal: Nederlands
Software programma’s: Microsoft Office, Pulse, Youforce, ONS, BI Tool

Augustus 2014 – oktober 2020
Werkgever: Telecom organisatie, regio Noordoost Nederland
Functie: Directie Assistant
Werkzaamheden:

  • Inhoudelijke ondersteuning op gebied van Strategie, Cultuur en Ontwikkeling
  • Analyseren van bedrijfsprocessen, het signaleren van knelpunten en het voorbereiden van veranderprocessen
  • Verzamelen en verwerken van management informatie
  • Organiseren, voorbereiden en coördineren evenementen/vergaderingen
  • Projectondersteuning (HR, Servicedesk, Sales)
  • Assisteren bij aanbestedingstrajecten
  • Notuleren AvA

Voertaal: Nederlands/ Engels
Software programma’s: Microsoft Office, Teamleader, Topdesk, Exact online, Projectplace, NMBRS

1990 – 2014
Werkgever: Diverse werkgevers in sector Zorg, ICT en zakelijke dienstverlening
Functie: Management assistent, Secretaresse, Receptioniste, Coördinator Servicedesk, stafmedewerker I&A.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.