Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Office /Management Assistant

Regio Randstad

Wie is Viola?
Eerlijk, loyaal en positief. Ik vind het belangrijk dat communicatie open en eerlijk is. Ik ben hier zelf dan ook helder en transparant in, waarbij ik goed mijn grenzen kan aangeven; en dit ook durf om de juiste verwachtingen te scheppen. Ik ben vastberaden en een doorzetter; je zult me niet snel zien opgeven. Ik haal veel voldoening uit organiseren en plannen, waardoor anderen worden ontzorgd. Een omgeving waarbij er duidelijke processen zijn en structuur is, of één waarbij deze aspecten juist (verder) ontwikkeld moeten worden met inbreng van mijn creativiteit, vind ik prettig. In zowel informele als formele sferen weet ik mij goed staande te houden en kan gemakkelijk schakelen tussen beiden.

Wat wil Viola bereiken?
Ik wil graag verder groeien als Management Assistant. Na vele jaren werkervaring op te hebben gedaan in de hospitality sector als cabin attendant, ben ik twee jaar geleden begonnen als Assistant / Ondersteuner. In de eerste twee jaar heb ik veel geleerd en blijf ik op zoek naar de mogelijkheid om door te groeien. Dit is een belangrijke voorwaarde om de spanningsboog strak te houden. Naast vastigheid en duidelijkheid, hecht ik veel waarde aan zelfontplooiing en ga ik een kans niet uit de weg.

Waarom wil Viola werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Assistant2 is een bedrijf dat snel schakelt en aanvoelt wat de behoefte is bij alle partijen. Het beschikt over een groot netwerk en de mogelijkheid om verschillende trainingen te volgen, dit spreekt mij enorm aan. Het is een gevestigd bedrijf met veel ervaring, dit creëert vertrouwen en zekerheid.

Wat doet Viola in haar vrije tijd?
In het dagelijks leven ben ik een energiek en druk bezet persoon, waarbij ik graag het gezelschap op zoek van vrienden en familie. Ik probeer eens in de week een moment van rust te creëren voor mijzelf. Dit doe ik door bijvoorbeeld een dag wellness in te plannen of een goed boek te lezen. Reizen is mijn passie en ik word graag ondergedompeld in andere culturen. Ik ben dol op koken (en eten) en daarbij alle overige facetten van voeding.

Viola is beschikbaar als? Een leergierige Office / Management Assistant/Office Manager die goed kan organiseren.
Wat is Viola haar droombedrijf?  Een bedrijf dat loyaal is aan haar werknemers en waar collegialiteit hoog in het vaandel staat.
Wat is Viola haar functiedoelstelling? Duidelijke taakomschrijving, waar ruimte is voor creativiteit en eigen inbreng.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2014 – ROC van Amsterdam/Airport, Hoofddorp.
Opleiding: ArkeFly Academy, Luchtvaartdienstverlening – MBO 4 Diploma behaald.
2012 – Hogeschool van Amsterdam, Amsterdam.
Opleiding: International Business and Languages – HBO Diploma niet behaald*
2011 – Jan van Egmond Lyceum, Purmerend.
Opleiding: Economie & Maatschappij – HAVO Diploma behaald.
*de opleiding paste niet op dat moment

Trainingen/Workshops
2020: GoodHabitz: Google voor beginners, Gewoon goed Nederlands, NLP: Een introductie, Excel 2016 – Basis
2017: Van Rooijen Wijn cursus – Costadoro/Conti Barista cursus
2014: Caféma Espresso Barista cursus – Gast is Koning Gastvrijheid training
2013: Conflictbeheersing – Zelfverdediging

Vaardigheden

Computervaardigheid
Adobe Acrobat, AEOS, Apple – Keynote, Mail, Numbers, Pages, Axxerion, Canva, Facebook
Google – Agenda, Documents, Drive, Forms, Gmail, Keep, Presentations, Spreadsheets, Instagram, LinkedIn
Microsoft Office – Excel, Microsoft Identity Manager Outlook, PowerPoint, SharePoint Vision, Word, Pinterest, Planon, Prezi, ServiceNow

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)

Werkervaring

06 oktober 2020 – heden
Werkgever: Maritieme organisatie, regio Randstad
Functie: Document Controller
Taken en werkzaamheden:
Ik vervul de functie van Document Controller voor de afdeling ‘Decomissioning’, voor een vijftal verschillende projecten. Hierbij verwerk ik alle correspondentie tussen aannemer, klant en de organisatie. Maak ik rekwisities, verstuur ik nota’s en verwerk ik de geleverde goederen en/of diensten. Ik maak de week- en maandrapportages op, distribueer notulen en plan vergaderingen in. Ook beheer ik de zogenoemde ‘travels’ en ‘travel to vessels’ voor de verschillende teams binnen de projecten, waarbij ik nauwlettend in de gaten houd of eenieder zijn papieren op orde heeft. Daarnaast check ik alle rapporten, manuals en andere documentatie op styling en lay-out en verzend ik deze formeel naar de klant. Vervolgens zorg ik ervoor dat de terugkomende commentaren op deze documentatie terecht komt bij de juiste personen binnen Heerema. Wanneer het project in de uitvoerende fase komt, zorg ik ervoor dat alle documentatie hard-copy op de schepen komt te liggen en dat het juiste personeel aan boord van de schepen en/of platformen is.
Voertaal: Nederlands en Engels
Reden vertrek: Einde project

4 november 2019 – 10 april 2020
Werkgever: Organisatie adviesbureau, regio Noordwest
Functie: Expert Team Assistant
Taken en werkzaamheden:
Binnen het Expert Team maakte ik deel uit van de expertises Recruitment & Onboarding en Meeting+. Een korte beschrijving van mijn taken:
Expert Team: Directe ondersteuning van Senior Managers op gebied van agendabeheer en stakeholdermanagement.
Recruitment & Onboarding: Aanspreekpunt voor de businessunit ‘Assurance’ met betrekking tot recruitment, waarbij er maandelijks calls/overleggen plaatsvonden met de recruiters en assistentes van betreffende partners en directors. Contact met kandidaten, inplannen van sollicitatiegesprekken, selectie feedback rapporteren, procesvormgeving en bewaking, ‘onboarden’ van nieuwe medewerkers – van de eerste mail vanuit de werkgever tot aan het opvangen op de eerste werkdag.
Meeting+: Een nieuwe expertise binnen het Expert Team – Proces en fundament schrijven en bouwen, randvoorwaarden creëren, verschillende evenementen plannen van A tot Z voor zowel afdelingsuitjes met 10 personen tot internationale evenementen met bestuursleden. Nieuwe vergaderconcepten implementeren, contact met externe partijen, budgetbewaking.
Voertaal: Nederlands en Engels
Reden vertrek: einde project vanwege Corona

18 april 2019 – 1 oktober 2019
Werkgever: Consultancy adviesbureau, regio Noordwest
Functie: ambassadeur/Assistant
Taken en werkzaamheden:
Office management; facility management; event planning; aansturing schoonmaak; inwerken en aansturen van collega’s; schrijven van handboeken, draaiboeken en taakomschrijvingen betreffende evenementen en dagelijkse werkzaamheden; plaatsen van bestellingen voor catering, kantoorartikelen (van pennen tot aan koffie); contact met grote verscheidenheid aan partners, consultants, leveranciers; inventarisatie en realisatie wensen van klanten en collega’s; archiveren; facturatie; e-mail beheren.

26 maart 2019 – 15 april 2019
Werkgever: Financiële instelling, regio Noordwest
Functie: Receptionist/office manager
Taken en werkzaamheden:
Receptie werkzaamheden; agendabeheer vergaderruimten; faciliteren van meetings, e-mail beheren.

9 mei 2017 – 1 april 2019
Werkgever: Vliegmaatschappij
Functie: Cabin attendant
Waarvan gedurende de periode van 15 april 2018 tot en met 15 oktober 2018 bij een vliegmaatschappij, volgens een ‘Wet Lease’ als Representative en Senior Cabin Attendant.
Taken en werkzaamheden:
Zorgdragen voor de vliegveiligheid aan boord; verlenen van service aan passagiers; aansturen en begeleiden van collega’s; beoordelen van collega’s; vluchtrapportages schrijven; klachtafhandeling van passagiers met betrekking tot vertragingen, service, eten/drinken etc.; liaison zijn tussen Canadese en Nederlandse crew.

1 januari 2017 – 30 september 2017
Werkgever: Restaurant, regio Noordwest
Functie: Bedrijfsleiding
Taken en werkzaamheden:
Aansturen en begeleiden collega’s; barista; logistieke werkzaamheden zoals bijvoorbeeld bestellingen en onderhoud; bediening; roosters maken; klachtafhandeling; klantencontact; marketing in de vorm van social media en promotie; stoffering.

9 maart 2015 – 1 november 2016
Werkgever: Vliegmaatschappij
Functie: Cabin attendant
Taken en werkzaamheden:
Zorgdragen voor de vliegveiligheid aan boord; verlenen van service aan passagiers.

1 nov. 2014 – 1 maart 2015
Werkgever: Restaurant/bar, regio Noordwest
Functie: Medewerkster bediening/bar
Taken en werkzaamheden:
Bedieningswerkzaamheden.

1 juli 2014 – 1 september 2014
Werkgever: Vliegmaatschappij
Functie: Cabin Attendant
Taken en werkzaamheden:
Zorgdragen voor de vliegveiligheid aan boord; verlenen van service aan passagiers.

15 april 2014 – 30 maart 2015
Werkgever: Restaurant/bar, regio Noordwest
Functie: Medewerkster bediening/bar
Taken en werkzaamheden:
Bedieningswerkzaamheden; barista; promotie.

Voor april 2014 ben ik werkzaam geweest in de horeca bij verschillende ondernemingen als gastvrouw, bediening en receptionist, in de regio Noordwest-Nederland:
Proeflokaal/restaurant – regio Amsterdam
Verzorgingstehuis – regio Noordwest
Hotel – regio Amsterdam
IJssalon – regio Noordwest

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.