Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Junior Office Assistant/Junior Project Ondersteuner

groot Rotterdam

Wie is Viola?
Ik ben van nature een geduldig, zorgzaam en sociaal persoon. Ik werk graag in een team, maar kan ook heel goed zelfstandig werken. Mijn energie haal ik uit het onderzoeken en verbeteren van processen. Ook pas ik graag mijn creativiteit toe op meerdere fronten, zoals: social media, doelgroeponderzoeken, het maken van presentaties of andere uitingen. Vrienden en familie zullen mij omschrijven als iemand met een flinke dosis doorzettingsvermogen, die altijd bereikbaar is voor een luisterend oor of advies en die op een creatieve manier problemen aanpakt. Ik haal voldoening uit het helpen van mensen en ben graag de spin in het web. Ik hou van afwisseling en kan mijn hoofd goed koel houden in stressvolle situaties.

Wat wil Viola bereiken?
Wat ik wil bereiken is een functie in een werkomgeving waar ik het naar mijn zin heb en waar ik mijzelf kan blijven ontwikkelen. Op dit moment zie ik mijzelf werken in functies als Management Assistant, Office Assistant of Projectondersteuner. Afhankelijk van hoe alles verloopt hoop ik over 5 jaar als Event Manager of als volwaardig Office Manager aan de slag te kunnen. Dit wil ik realiseren door nu een functie als Assistant te bemachtigen, daar veel ervaring op te doen en gebruik te maken van door Assistant2 aangeboden trainingen.
Wat is je motivatie om te werken als Junior Office Assistant/Ondersteuner?
Het past bij me. Ik vind het leuk om zaken te regelen, een bijdrage te leveren aan het team en de werkprocessen te verbeteren. De functie is zeer veelzijdig en biedt de nodige afwisseling aan taken wat mij erg aanspreekt.

Waarom wil Viola juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik kwam meerdere vacatures van Assistant2 tegen op social media en die spraken mij erg aan. De focus ligt echt op Management en met mijn reeds afgeronde Managementopleiding leek mij dit het bedrijf waar ik moet zijn om geplaatst te worden bij een goede werkgever. Ik hoop dat Assistant2 dit samen met mij kan realiseren.

Wat doet Viola in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd wandel ik veel, ik ben dol op de natuur en hier ben ik dan ook vaak terug te vinden. Bij slecht weer vermaak ik mij binnen ook prima, door te tekenen, te schilderen of lekker met de katten op schoot een film te kijken. Ook houd ik erg van muziek dus ik hoop dat naar een concert of festival gaan weer snel tot de mogelijkheden behoort.

Viola is beschikbaar als junior Office Assistant, Management Assistant, Projectondersteuner, spin in het web, alleskunner, multitasker, teamplayer, creatieveling en sparringpartner.
Wat is Viola haar droombedrijf? Een jong creatief bedrijf, klein tot middelgroot, waar de ruimte wordt geboden voor zelfontplooiing en waar een informele sfeer heerst.
Wat is Viola haar functiedoelstelling? Mijzelf blijven ontwikkelen in een functie waarin ik veel kan leren en mee kan groeien met het bedrijf.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2018-2020 HBO, AD Management, Hogeschool Rotterdam – diploma behaald
2007-2011 Multimedia Design, Grafisch Lyceum Rotterdam – diploma behaald
2003-2007 VMBO-kbl sector Zorg&Welzijn, Accent College – diploma behaald

Trainingen/Workshops
2020 – Basisprincipes van online marketing, Google – certificaat behaald
2019 – Microsoft Office Specialist, Office Word 2016 – certificaat behaald

Vaardigheden

Computervaardigheid
Social Media; Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Snapchat en TikTok.
Microsoft Office; Word, PowerPoint, Outlook en Excel.
Adobe Creative Suite; Photoshop, Illustrator en InDesign.
Overig; Canva, Afas, OCLC Wise (dataprogramma voor bibliotheken) en Hootsuite (contentplanner).

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 4 fout van 15)

Werkervaring

Maart 2020 – mei 2020
Werkgever: Bibliotheek, regio Randstad
Functie: Programmering & Communicatie
Werkzaamheden:
Het maken -en posten van content, bijhouden van de contentkalender. Werven van sprekers voor activiteiten/evenementen, het maken van presentaties, nieuwsbrieven, bijhouden van de website, bijdrage leveren aan vergaderingen en brainstormsessies. Doelgroeponderzoek doen en hiervoor bezoekers interviewen. Zelfstandig een vergadering inplannen en de leiding nemen. Een plan opstellen voor een grootschalig evenement. Overig: telefoon aannemen en gasten ontvangen.
Computer/software: Microsoft Office, Hootsuite, Social media, en Adobe Creative Suite.
Voertaal: Nederlands
Reden vertrek: Stageperiode voorbij en geen mogelijkheid om in vaste dienst te komen.

Oktober 2019 – januari 2020
Werkgever: Bibliotheek, regio Zuidwest
Functie: Programmering & Events
Werkzaamheden:
Het zelfstandig leiden van kleinschalige evenementen, doelgroeponderzoek uitvoeren, contact onderhouden met stakeholders, meehelpen met de organisatie voor het personeelsfeest en het bedankfeest voor de vrijwilligers, het uitvoeren van een benchmarkonderzoek. Overig: het ontvangen van gasten, telefoon aannemen en data verwerken in het systeem.
Computer/software: Microsoft Office, Social media en OCLC Wise.
Voertaal: Nederlands
Reden vertrek: Stageperiode voorbij.

Juli 2019 – februari 2020
Werkgever: Bouwmarktketen, regio Zuidwest
Functie: Verkoopmedewerker
Werkzaamheden:
Kassawerkzaamheden, klantbestelling doorvoeren in het systeem en adviseren van klanten.
Computer/software: Afas
Voertaal: Nederlands
Reden vertrek: Kon het niet goed combineren met afstuderen, stage en gezinsleven. Om er toch nog een positieve draai aan te geven heb ik mijn afstudeeropdracht daar uitgevoerd.

Februari 2019 – april 2019
Werkgever: Mediacommunicatie adviesbureau, regio Zuidwest
Functie: Office Manager
Werkzaamheden:
Aansturen van het team, ondersteunen bij vergaderingen (notuleren), bestellen -en aanvullen van kantoorbenodigdheden, processen optimaliseren, contact onderhouden met klanten, organiseren van een personeelsuitje, telefoon aannemen en bewaken van de financiële afhandelingen.
Computer/software: Planningsysteem, Microsoft Office, Adobe Creative Suite en Dropbox.
Voertaal: Nederlands
Reden vertrek: Stageperiode voorbij.

April 2009 – augustus 2018
Werkgever: Bezorgbedrijf, regio Zuidwest
Functie: Postbezorger/sorteerder
Werkzaamheden:
Sorteren van poststukken -en pakketten en het bezorgen daarvan. Contact met bewoners; klantvriendelijkheid. Het tegengaan van eenzaamheid onder ouderen.
Computer/software: app voor bijhouden uren en verlofaanvraag.
Voertaal: Nederlands/Engels
Reden vertrek: Na 8 jaar voelde ik dat ik meer wilde en besloot daarom een voltijd hbo- opleiding te gaan volgen.

Projecten
Projectmanagement: Limitcontrole
Tijdens mijn stage als Office Manager voerde ik ook praktijkopdracht uit, bestaande uit een procesanalyse en implementatieplan. Door het houden van interne- en externe interviews kon ik achterhalen welk proces binnen de organisatie verbeterd kon worden en deze informatie vervolgens verwerken in een uitgebreid implementatieplan. In het implementatieplan kwamen de volgende onderdelen aan bod: achtergrondinformatie, projectresultaat, projectactiviteiten, tussenresultaten, kwaliteit, projectorganisatie, planning, projectgrenzen, kosten– en baten en een risicoanalyse.

Keuzeprofiel Eventmanagement: Working Women Event
Groepsmatig opzetten van een plan voor– en het uitvoeren van
een evenement. Zaken die in het plan werden opgenomen waren onder andere; de rol- en taakverdeling, planning, kosten- en baten, risicoanalyse, communicatieplan, customer journey en doelgroepenanalyse.

Creative Design & Implementation: afstudeeropdracht
Een zelfde soort opdracht als die van Projectmanagement, maar dan meer gericht op de hedendaagse trends- en ontwikkelingen en het interviewen van experts. Deze opdracht bestond uit een diepgaand vooronderzoek d.m.v. een macro, miso -en meso analyse en een vervolgonderzoek bestaande uit het probleem/vraagstuk, de theoretische afbakening, doel- en vraagstelling, methoden, resultaten, conclusie en aanbevelingen. Tot slot het implementatieplan bestaande uit: de procesbeschrijving, kwaliteit, financiële verantwoording en juridische haalbaarheid.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.