Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Management Assistant / Doener met HR taken - op zoek naar vaste baan

regio Groot Rotterdam

Wie is Vera?
Als energieke en enthousiaste en eerlijk persoon vind ik het leuk om met veel dingen bezig te zijn. Mijn passie ligt bij organiseren, coördineren en ondersteunen. Ik ben dan ook een echte planner en houd van aanpakken. Met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel in combinatie met een positieve instelling bij uitdagingen, weet ik ook onder druk te presteren en werk van hoge kwaliteit af te leveren. Ik werk graag in teamverband waar ik de spin in het web ben. Ik ben een echt mensenmens met een positieve instelling vol enthousiasme en vrolijkheid. En communicatief moet ik ook dan aan staan.

Wat wil Vera bereiken?
Over 5 tot 10 jaar hoop ik een afwisselende functie als allround Ondersteuner te hebben waarin ik mij in de breedte kan blijven ontwikkelen en uitdagen. En waar ik een steunpilaar voor het bedrijf ben geworden.

Wat is je motivatie om te werken als Management Assistant / HR Ondersteuner?
Ik ben graag werkzaam als Assistant/Ondersteuner van nu, omdat ik dan helemaal in mijn element ben, ik kan mensen helpen en werk makkelijker voor ze maken. Dit vak maakt het zo leuk voor mij, omdat ik dan van mijn werk, mijn passie kan maken.

Waarom wil Vera juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Mijn voorkeur is om te werken binnen een team, waarin iedereen zijn en haar talenten de ruimte krijgen, en zo met elkaar een mooi geheel te vormen. Mijn voorkeur binnen mijn werk is om de spin in een web te zijn en te verbinden. Maar ik kan ook prima zelfstandig werken. Door mijn jarenlange ervaring beschik ik inmiddels over de volgende competenties: communicatie, groot empathie vermogen (invoelend en luisterend), goede sociale vaardigheden, tactisch in gespreksvoering en aansturing die ik prima in kan zetten en daardoor ook de competenties stressbestendig, accuraat en overtuigingskracht bezit. Ik ben pragmatisch en energiek. Ik kan snel schakelen. Ik heb een flinke dosis organisatiesensitiviteit en ik ben erg betrokken. Ik ben scherp op waar zaken efficiënter kunnen worden opgepakt en ik neem hier mijn verantwoordelijkheid in. Ik denk dat Assistant2 mij op grond van het bovenstaande bij de juiste Partner kan plaatsen.

Wat doet Vera in haar vrije tijd?
Ik sport 3 x per week en wandel graag met onze hond. Ook ga ik graag met vriendinnen een weekend weg. Ik hou van etentjes met mijn man en gezin.

Vera is beschikbaar als een enthousiaste en proactieve spin in het web, met uitgebreide ervaring in administratieve en organisatorische werkzaamheden, coördineren en begeleiden van onder andere personeel en trainingen.
Wat is Vera haar droombedrijf? Een middel groot bedrijf met een informele maar professionele cultuur. En een Rotterdamse mentaliteit; niet zeuren, maar poetsen. En een mooie werkomgeving met enthousiaste collega’s.
Wat is Vera haar functiedoelstelling? Een organiserende en/of ondersteunende functie met een hoge mate van zelfstandigheid en de mogelijkheid mij te blijven ontwikkelen en uitdagen.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
In 1992 heb ik mijn MAVO diploma gehaald op D-niveau aan het Groen van Prinsterer te Vlaardingen. Drie jaar hiervoor ben ik gestart met de HAVO, deze opleiding heb ik niet afgerond door de specifieke vakken; wiskunde, scheikunde en natuurkunde en stroomde ik door naar de MAVO.

Trainingen/Workshops
In het jaar 1987 heb ik mijn type diploma blindtypen behaald bij Quicktypen-instituut.
Mijn certificaat BHV heb ik behaald in 2014 en in 2017 de herhaling hiervoor afgelegd.
En in 2018 heb ik deelgenomen aan een Insight training.

Vaardigheden

Computervaardigheid
MS Word for Windows 6.0, MS Excel, Exact, Grote Beer, Lotus Plan Perfect, Perman, Internet, Microsoft Outlook, CC Mail en Lotus Notes, AS400, Beaufort, Lexter, Visma Raet, Accountview, Fine, Cash, Lodgegate, Skednet, Letshare, Verzuimexpert, Exact online, Synergy, Afas, Yourforce, Facebook, Instagram, Linkedin

Talenkennis
Nederlands: goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: redelijk (getest, 4 fout van 15)

Werkervaring

1 oktober 2010 tot heden (bedrijf echtgenoot)
Werkgever: schilders- en onderhoudsbedrijf, regio Zuidwest
Functie: Hoofd administratie
Werkzaamheden:
Inboeken en verwerken van inkoop- en verkoopfacturen, bank boeken en offertes aanmaken en versturen.
Voertaal in het bedrijf: Nederlands
Software programma: Yuki, Excel, Word

1 juli 2019 tot en met 28 februari 2020
Werkgever: Bemiddelingsbureau voor security – regio Zuidwest
Functie: HR assistent/ Officemanager
Werkzaamheden: Het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, zelfstandig verwerken van diverse correspondentie, het maken van offertes. Het verwerken van contracten. Behandelen van in- en uitgaande post, telefoonverkeer. Verloning, facturen inboeken en aanmaken.
Voertaal in het bedrijf: Nederlands
Software programma: Exact online
Reden vertrek: toe aan een nieuwe uitdaging

3 januari 2017 tot en met 7 december 2018
Werkgever: Hotelbranche, regio Zuidwest
Functie: HR medewerkster P&O
Werkzaamheden:
Aanspreekpunt voor de medewerkers voor diverse vragen over de cao of andere vragen bedrijfsgericht. Ik beantwoord vragen die per mail of telefonisch binnen komen. Het verzorgen van de urenadministratie van de medewerkers (accorderen uren en verwerken). Verlofaanvragen verwerken. Het bijhouden en verwerken van personeelsmutaties. Zoals de in-en uitdiensttredingen. Contractverlengingen. Verzuimregistraties in Verzuimexpert. Exitgesprekken. Arbeidsvoorwaarden gesprekken inplannen en deze ook voeren. Het opstellen van arbeidsovereenkomsten. En ik verzorg backoffice de juiste mutaties en alle daaruit voortvloeiende werkzaamheden. Lief en Leed. Opstellen van contracten en opleidingsovereenkomsten. Verwerken van ziek- en herstelmeldingen. Beheer van de digitale personeelsdossiers. Administratieve werkzaamheden m.b.t. training en opleiding. On-boarding van nieuw personeel. Bestellen van bedrijfskleding en uitgifte hiervan. Sollicitatie gesprekken voeren.
Voertaal in het bedrijf: Nederlands
Software programma’s: Skednet, Lodgegate, Verzuimpexpert, Synergy Exact, Letshare.
Reden vertrek: Reorganisatie

1 juli 2015 tot en met 31 december 2015
Werkgever: Accountancy bureau, regio Zuidwest
Functie: Financieel medewerkster (parttime)
Werkzaamheden:
Crediteuren administratie, debiteuren Administratie, secretariële werkzaamheden.
Voertaal in het bedrijf: Nederlands
Software programma’s: Cash
Reden vertrek: In overleg gestopt, functie was te eenzijdig

7 januari 2013 tot en met 1 juli 2015
Werkgever: Energieleverancier, regio Zuidwest
Functie: Medewerkster klantzaken
Werkzaamheden:
Klantenadministratie, huurvoorschotten factureren, aanmaningen versturen. Helpdeskmedewerker klantzaken, eindafrekening opmaken, telefoon aannemen, leegstand managen.
Voertaal in bet bedrijf: Nederlands
Softwareprogramma’s: Fine
Reden vertrek: toe aan een nieuwe uitdaging

1 november 2017 tot en met 31 december 2012
Werkgever: Cosmetica groothandel, regio Zuidwest
Functie: Office manager
Werkzaamheden:
HR ondersteuning, verwerking in- en uitstroom van medewerkers, opstellen arbeidsovereenkomsten, personeel mutaties, ziek- en herstelmeldingen. Urenadministratie, verlofregistratie. Verantwoordelijk voor pand (facilitair), verzekeringen, incasso’s, debiteurenbeheer, inkoopfacturen boeken en betalingen verzorgen, kwartaalbonusfacturen Douglas, promotiekalender Douglas, personeelsacties Douglas. Verantwoordelijk voor het verzorgen van de interne en externe trainingen. Verwerken van de inkooporders inboeken van de voorraad), aanmaken nieuwe producten. Retour producten verwerken. Van juni 2009 tot en met eind februari 2010 ben ik directieassistente geweest ( samen met collega het bedrijf gerund i.v.m. afwezigheid van de directrice i.v.m. zwangerschapsverlof). Mijn taken oa: Verantwoordelijk voor het gehele financiële gedeelte, budgetbewaking, incasso’s klaarzetten en importeren (betaling batches genereren), verantwoordelijk voor de betalingen. Leidinggeven aan buitendienst medewerkster en 2 binnendienst medewerksters. Verantwoordelijk voor het wagenpark, verzekeringen en mobiele telefonie. Gedeelte P&O viel hier ook onder. En de taken die ik reeds hier boven heb omschreven vielen ook onder mijn takenpakket.
Voertaal in het bedrijf: Nederlands
Software programma’s: Lexter, Accountview
Reden vertrek: In overleg gestopt In verband met uitbreiding en verhuizing naar Hengelo.

De jaren hiervoor heb ik bij diverse werkgevers gewerkt als medewerkster reserveringen, medewerkster bedrijfsbureau, P&O medewerkster en als customer service coördinator en administratief medewerkster. Mijn taken bestonden uit het maken van reserveringen, baliewerkzaamheden en planningen maken en controleren. Verwerken van personeelsmutaties, correspondentie verzorgen, verwerken van in- en uitgaande post. Telefoonafhandeling. Het aannemen en verwerken van orders t.b.v. relatiegeschenken. Ook heb ik taken op de boekhouding de debiteuren, crediteuren, kasboek, inkoop-en verkoopfacturen verwerkt.

En bij deze werkgevers was de voertaal Nederlands en heb gewerkt met de programma’s als: Grote Beer, Exact, Lotus Plan Perfect, Afas en Yource, Visma Raet, Excel, Word.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.