Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Gastvrije Spin in het web / Management Assistant / Hbo Tourism Management

Regio Rotterdam / Den Haag

Wie is Sherry?
Ik ben een moeder die in het dagelijkse leven spontaan, leergierig, flexibel en vrolijk/enthousiast is. Waar ik echt heel goed in ben is het plannen en organiseren van uitjes met mijn gezin, familie en vrienden, prioriteiten stellen en zorgen dat dingen gedaan worden, een controlefreak kun je wel zeker over mij zeggen. Uiteraard houd ik ook van een lolletje tussendoor. Ik luister graag naar mensen en ben erg behulpzaam/zorgzaam. Kortom, gastvrijheid staat bij mij hoog in het vaandel. Daarnaast is vrijheid iets wat ik heel belangrijk vind vandaar dat ik ook van reizen houd en diverse culturen ontdekken interessant vind. Dit doe ik graag samen met mijn gezin of mijn vriendinnen.

Wat wil Sherry bereiken?
Ik ambieer functie(s) waarin ik mijn gastvrijheid kwijt kan naar collega’s, klanten, partners en stakeholders toe, diverse administratieve taken kan verrichten en kantoorzaken kan beheren zoals de planning bewaken, agenda’s beheren, afspraken inplannen, het behandelen van telefonisch en e-emailverkeer en notulen opstellen. Mijn ambities voor in de toekomst zijn mezelf verder ontwikkelen in de dingen waar ik goed in ben en die ik leuk vind. Dit zijn de functies die ik ambieer en waarin ik mijzelf als een vis in het water zal voelen. Ik ben heel gedreven om zowel mijn eigen doelen als die van het bedrijf te behalen. Ik geloof erin dat de functie Management Assistant me die mogelijkheden zou bieden.

Wat is je motivatie om te werken als Office- / Management Assistant?
Als Office-/Management Assistant heb je een afwisselend takenpakket en ben je de spin in het web. De onderdelen van het werk bestaan vooral uit plannen, organiseren en communiceren. Ik ondersteun graag anderen in hun werk en vind het leuk om dingen te regelen voor andere(n) oftewel om de spin in het web te zijn door agenda’s te beheren, afspraken en vergaderingen in te plannen en te organiseren en de bijbehorende administratie nauwkeurig bij te houden door bijvoorbeeld rapportages te verwerken. Tevens kan ik in deze functie mijn gastvrijheid goed toepassen, wat mijn tweede natuur is.

Waarom wil Sherry juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik wil uiteindelijk een vaste aanstelling als Management Assistant. Bij Assistant2 ligt het slagingspercentage dat je een vaste aanstelling krijgt boven 98%. Dit geeft mij een betrouwbaar gevoel. Daarnaast wordt er goed gekeken naar wat echt bij je past en voor welke partner je een goede match kan zijn. Ik wil een baan voor lange termijn en waar ik mijn plezier uit kan halen en hier kan Assistant2 mij bij helpen.

Wat doet Sherry in haar vrije tijd?
Boeken en tijdschriften met een psychologische insteek lezen, reizen, koken, fitness, eten en social media. Mijn passies zijn reizen en verschillende culturen leren kennen.

Sherry is beschikbaar als Spin in het web, management assistant.
Wat is Sherry haar droombedrijf? Mijn droombedrijf is een informeel en nationaal/internationaal.
Wat is Sherry haar functiedoelstelling? Ik ben graag de spin in het web op het administratief. Ik behandel zelfstandig het bel- en mailverkeer, verzorg het agendabeheer in Outlook, boek zakenreizen in en regel visa en hotel. Tevens organiseer ik meetings en bereid ik deze ook voor. Daarnaast zal ik mij ook bezighouden met de verwerking van rapportages. Hierbij komt het aansturen terug maar ook het plannen en organiseren waar ik goed in ben mede door mijn opleiding Tourism Management.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2013 – 2019  HBO Tourism Management Hogeschool InHolland   Diploma behaald
2011 – 2013  MBO niv. 4 Luchtvaartdienstverlening Albeda   Diploma behaald
2009 – 2011  MBO niv. 4 Toerisme Sprint opleiding Albeda   Diploma behaald
2004 – 2008  MAVO Lucia Petrus   Diploma behaald

Trainingen/Workshops
2019  Communicatietraining, Krauthammer
2016  Klanttevredenheidstraining, Coolblue
2012  Dangerous Goods Training, Aviapartner
2012  Luistervaardigheid/sales training, Unamic
2010  Flight Safety Training, Albeda
2010  Agressietraining, Albeda

Vaardigheden

Computervaardigheid
Microsoft Office 365 (Word, Excel, PowerPoint) SharePoint, SAP, Salesforce, AFAS, Amadeus,
FB – promoten van evenementen, reageren op openbare berichten, ik heb zelf op dit moment geen FB meer, maar kan altijd weer een profiel aanmaken. Ik heb het tijdens mijn studie veel gebruikt en tijdens stages, maar ook gedurende mijn baan als HR-consultant. LinkedIn – kandidaten werven, plaatsen van berichten, vacatures plaatsen, op dit moment ben ik daar niet actief mee, maar weet wel hoe het werkt.
Instagram – Foto’s met spontane berichten plaatsen van mijn dagelijkse leven, het volgen van volgers die voor mij interessant zijn, op dit moment ben ik daar niet heel actief mee.

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 4 fout van 15)
Spaans: Goed

Werkervaring

4 juli 2021 – heden
Werkgever: Uitgeverij, regio Noord (Thuiswerk)
Functie: Customer Service Medewerker
Werkzaamheden:
Het zelfstandig behandelen van (technische) uiteenlopende vragen van klanten zoals docenten, studenten en particulieren per mail, via de chat en telefonisch. Het zelfstandig invoeren en verwerken van orders, het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, het behandelen van klachten en zelfstandig doorzetten of schakelen met andere afdelingen, zelfstandig artikelen bijwerken in Kennisbank, het voeren van dag voorstarten via Teams, het bespreken van de resultaten van de vorige dag, agendabeheer in Outlook, het zelfstandig activeren van licenties, zelfstandig digitaal meekijken met de klant en begeleiden naar het juiste product, lesstof of boeken in de online leeromgeving

21 mei 2021 – 26 juni 2021
Werkgever: Overheidsinstelling, regio Noord (Thuiswerk)
Functie: Bron-en contactonderzoek Medewerkster
Werkzaamheden:
Het zelfstandig benaderen van positief geteste mensen telefonisch, het zelfstandig bronnen identificeren en in kaart brengen, zelfstandig betrokkenen van de positief geteste personen informeren, zelfstandig dossiers controleren en dit na controle doorzetten in het systeem HPZone, zelfstandig e-mails opstellen met leefregels en leef adviezen en deze versturen naar de positief geteste personen.

20 april 2020 – 20 oktober 2020
Werkgever: Leverancier levens- en gezondheidsmiddelen, regio Zuidwest (Thuiswerk)
Functie: Customer Operations Order Management Analyst
Werkzaamheden:
Het zelfstandig managen van grote en kleine orders van A tot Z, het zelfstandig invoeren, verwerken en controleren van orders in het systeem SAP, agendabeheer in Outlook, Het zelfstandig onderhouden van contacten met klantrelaties, het zelfstandig transport inplannen en het zelfstandig bewaken van de planning, knelpunten signaleren en verantwoorden aan de manager, andere afdelingen, klanten en vervoerders, het organiseren van vergaderingen met klanten via Teams, het bewaken van voorraden van diverse producten, vervoersdocumenten en e-mails archiveren, telefoonverkeer beantwoorden, afhandelen en registreren, het voorbereiden van facturen en de juiste financiële afhandeling met de klant hiervan registreren, het zelfstandig behandelen van klantvragen, het waarborgen van klanttevredenheid en de kwaliteit van de gehele orderboekingsproces, rapportages opmaken van orders, het voorbereiden van presentaties aan de hand van PowerPoints. Zelfstandig schakelen tussen diverse systemen en juiste informatie opzoeken en deze delen met de klanten en collega’s, sparren met collega’s, bestaande processen verbeteren en implementeren.

8 april 2019 – 8 april 2020
Werkgever: Uitzendorganisatie, regio Zuidwest
Functie: HR-Consultant
Werkzaamheden:
Het zelfstandig kandidaten opzoeken en benaderen voor diverse functies, het zelfstandig inplannen van intake gesprekken, het behandelen van telefoon en e-mail verkeer, agendabeheer in Outlook, het bewaken van planning, het zelfstandig opstellen van mailing, arbeidscontracten en werkprocedures/werkinstructies, inwerken van nieuwe personeel, coaching gesprekken aangaan, het verzorgen van trainingen aan nieuwe personeel, loonadministratie en klantenbestand beheren, het zelfstandig zorgen dat alle documenten van kandidaten compleet zijn en deze scannen en archiveren, beoordelings- en functioneringsgesprekken voeren met werknemers, zelfstandig vacatureteksten schrijven en online plaatsen op platformen zoals Indeed en Nationale Vacaturebank, ziekteverzuim en urenregistratie registreren. Targets behalen en zelfstandig salesgesprekken voeren met potentiële bedrijven, zelfstandig offertes opmaken en voorleggen bij de potentiële bedrijven voor een samenwerking met Trixxo Jobs.
Reden vertrek: Reorganisatie

19 februari 2019 – 3 april 2019
Werkgever: Vrachtvervoerder, regio Zuidwest
Functie: Expediteur, invaller
Werkzaamheden:
Het zelfstandig verzorgen en verrichten van alle operationele en administratieve werkzaamheden gericht op het afhandelen en vervoeren van scheepvaart goederen. Zelfstandig plannen, organiseren instrueren en controleren van transport, transportdocumenten en douanedocumenten. Het zelfstandig inboeken van import en export scheepvracht, klantcontacten onderhouden, mail en telefoonverkeer behandelen, het beheren van mailboxen, agendabeheer in Outlook, het zelfstandig oplossen van klachten van klanten, factureren, douaneafhandeling. Planning bewaken en het archiveren van facturen.

4 februari 2017 – 30 jan 2019
Werkgever: Postorder bedrijf, regio Zuidwest
Functie: Allround customer service agent
Werkzaamheden:
Het beheren van mailboxen, zelfstandig opdrachten uitvoeren, klantgegevens en taken in systemen zoals Salesforce, SAP en Excel bijhouden en doorzetten naar andere afdelingen, factureren, klachtenafhandeling, import- en exportdocumenten opstellen en versturen naar betreffende afdelingen zoals transport of sales, zelfstandig chauffeursnavragen starten, het overdragen van claims naar de claims afdeling en ondernemers, onderzoeken in het systeem starten en marketingactiviteiten bedenken, het behandelen van telefoon en e-mailverkeer, binnenlopende klanten te woord staan en adviseren over hun pakket.

15 mei 2016 – 26 januari 2017
Werkgever: Webwinkel, regio Zuidwest
Functie: Allround klantenservice medewerkster
Werkzaamheden:
Het behandelen van telefoon en e-mailverkeer, het zelfstandig invoeren en verwerken van orders in SAP, klantgegevens bijhouden en verwerken in het SAP-systeem, verkopen van producten per e-mail, telefoon en social media,

10 augustus 2015 – 2 mei 2016
Werkgever: Uitzendbureau, regio Zuidwest
Functie: Allround horeca medewerkster
Werkzaamheden:
Ontvangst bezoek, serveren, decoreren van zalen, het tappen bier, garderobe, het helpen in de bediening, inwerken van nieuwe personeel/

 7 juni 2014 – 5 oktober 2015
Werkgever: Energiemaatschappij, regio Zuidwest
Functie: Commerciële customer service agent
Werkzaamheden:
Het behandelen van telefoon en e-mailverkeer, het verlengen van energiecontracten, het adviseren aan klanten telefonisch en per mail, het beheren van klantenbestand, agendabeheer in Outlook.

16 april 2012 – 17 juli 2014
Werkgever: Uitgeverij, regio Zuidwest
Functie: Commerciële customer service agent
Werkzaamheden:
Het behandelen van telefoon en e-mailverkeer, mailboxen beheren, adviseren aan klanten telefonisch en per mail, het beheren van klantenbestand, agendabeheer in Outlook, het verkopen van tijdschriften telefonisch, het benaderen van klanten telefonisch, het ondersteunen van de teamleider door planningen te bewaken, het volgen van trainingen, het inwerken van nieuwe werknemers.

STAGES
24 augustus 2016 – 26 januari 2017
Werkgever: Hotel, regio Zuidwest
Functie: Trainee Event Manager
Werkzaamheden:
Het behandelen van telefoon en e-mailverkeer, mailboxen beheren, ontvangst van bezoek, het aansturen van receptieteam, het opmaken van draaiboeken, contacten onderhouden met diverse partijen zoals leveranciers, artiesten, techniek, hostessen en catering, bezetting van kamers bewaken, sleutelbeheer van kamers en fietsenverhuur, agendabeheer in Outlook, het bedenken en uitvoeren van marketingacties, social media kanalen bijhouden, het inboeken van kamers, contracten opstellen, gasten ontvangen en begeleiden door het hotel, kamers checken op hygiëne en schoonmaak, taken delegeren aan het receptieteam en schoonmaak. Budget en planning bewaken, sollicitatie, functionering-en beoordelingsgesprekken voeren, arbeidscontracten voor nieuwe werknemers opstellen

 5 september 2012 – 10 april 2013
Werkgever: Luchtvaartmaatschappij, regio Zuidwest
Functie: Grondstewardess
Werkzaamheden: Het inchecken van passagiers, het boarden en uitstappen van vluchten, rapporten aanmaken voor vermiste of beschadigde bagages, passagiers begeleiden naar de juiste gate, toezicht houden op vertrekkende- en aankomende vluchten, het begeleiden van bijzondere passagiers, het behandelen van telefoon en e-mailverkeer, het inboeken van extra bagage, schakelen met diverse afdelingen, knelpunten signaleren, het bewaken van de planning.

3 september 2009 – 4 maart 2010
Werkgever: Reisorganisatie, regio Zuidwest
Functie: Reisadviseuse
Werkzaamheden:
Klanten adviseren over diverse reizen en prijzen, reizen en verzekeringen verkopen, bezoek ontvangen, reizen, verzekeringen, treintickets inboeken, telefoon en e-mailverkeer behandelen, het verzorgen van tickets aan reizigers, in en uitgaande post behandelen, agendabeheer in Outlook, factureren, actualiseren, verzorgen en bijhouden van de brochures in de schappen, nieuwe brochures bestellen, voorraden bijhouden, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties, het ondersteunen van de manager met administratieve taken en vergaderingen inplannen.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.