Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Allround Ondersteuner, internationaal workplace coördinator

regio Randstad / Amsterdam

Wie is Sacha?
Ik ben sociaal, open-minded, spontaan, positief, reislustig, behulpzaam en echt een mensen mens. Communicatie is naar mijn mening altijd de oplossing en is daarom erg belangrijk voor mij. Goede communicatie kan mensen helpen zich gehoord en begrepen te voelen, wat een hoop (onnodige) problemen kan voorkomen. Het spreken van de juiste taal is hierin key, niet alleen het spreken van verschillende talen maar ook het spreken van verschillende talen binnen een taal. Dankzij deze eigenschap, heb ik een groot netwerk aan vrienden en professionals over de hele wereld opgebouwd. Het ontdekken, ervaren en begrijpen van nieuwe culturen is een van mijn grote passies, evenals koken, eten, zwemmen, duiken, muziek en dans. Ik zie mensen, inclusief mijzelf, graag gelukkig en deze passies spelen daarin een grote rol.

Wat wil Sacha bereiken?
Qua werk heb ik na al mijn werk- en levenservaring, mijn passie en talent voor educatie, training, coaching en motiverend leidinggeven ontdekt. Dit is daarom het vakgebied waar ik me op focus. Verder probeer ik mijn leven niet te ver vooruit te plannen, om de simpele reden dat ik ervoor kies om in het moment te leven zodat ik echt kan genieten van de dingen die ik doe. Ik ben heel eerlijk, gepassioneerd, leergierig en een perfectionist en wil graag de beste zijn in alles wat ik doe. Dankzij deze eigenschappen ben ik gekomen tot waar ik vandaag de dag sta en ik geloof dat het me zal leiden naar de juiste plek in mijn toekomst.

Wat is je motivatie om te werken als Executive Assistant?
Wat het vak zo leuk maakt voor mij is de veelzijdigheid en het werken in het episch centrum van een bedrijf. Bijna letterlijk de spin in het web, die constant alert is om op de hoogte te blijven van wat er gebeurd in de omgeving, zodat daar tijdig en op de juiste manier op ingesprongen kan worden. Helaas wordt dit vak nog te vaak ondergewaardeerd als een puur administratief uitvoerend “simpele” baan. Uit ervaring weet ik echter dat dit veel meer omvattend is. Als Executive Assistant is het belangrijk dat je alles weet, zonder dat men weet dat je alles weet. De extra ogen en oren zijn voor het hoger management, die vaak niet dezelfde informatie van de werkvloer en/of klanten ontvangen of ervaren, maar hier wel naar verwacht worden te handelen. Hier zie ik persoonlijk mijn toegevoegde waarde als Executive Assistant en dat gedeelte maakt het werk voor mij het interessant.

Waarom wil Sacha juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Na 4 jaar rondgereisd, geleefd en gewerkt te hebben in verschillende landen over de wereld, heb ik de afgelopen 2 jaar in Portugal gewoond en gewerkt. Na ruim 6 jaar buitenland ervaring, voelt het nu belangrijker om dichtbij familie en vrienden te zijn. De verhuizing is al in gang gezet, dus ik ben op zeer korte termijn weer terug en daarom dus aan het solliciteren in Nederland. Aangezien ik al een positieve ervaring heb met Management Support Assistant2 en zij mij kennen, vertrouw ik erop dat zij me kunnen helpen bij het vinden van de juiste baan waar ik naar opzoek ben.

Wat doet Sacha in haar vrije tijd?
Reizen, dansen, tijd doorbrengen met vrienden, koken, schrijven en een goed boek lezen of naar een goede film kijken.

Sacha is beschikbaar als een “Internationale professional with a smile”.
Wat is Sacha haar droombedrijf?
De branche is niet zo belangrijk, maar mijn voorkeur gaat uit een internationale werkomgeving en een product/service waar ik (ethisch) achter sta.
Wat is Sacha haar functiedoelstelling? Educatie, training, coaching en motiverend leidinggeven.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2016  TEFL International Proyecto Santa Teresa & 120-hours TESOL Proyecto Montezuma, Costa Rica   diploma behaald
2012  TEFL Teacher (140 hours) i-to-i, Den Haag    diploma behaald
2010  Communicatie –A ICM Opleidingen & Trainingen   diploma behaald
2001-2003  HBO Office Management Schoevers Opleidingen    diploma behaald
1995-2001  VWO, Atheneum Groene Hart Lyceum    diploma behaald

Trainingen/Workshops
2022  TikTok Digital Marketing TrainingA
2022  Pixels
2022  Lean Training
2022  Green Belt Training
2022  Data Lean
2022  Data Green Belt

Vaardigheden

Computervaardigheid
Microsoft Windows, MacOS, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Publisher), SAP, Oracle Collaboration Suite, Salesforce, Joomla, WordPress, Adobe Photoshop, Adobe Dreamweaver CS4, TikTok Analytics.

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend/vloeiend (moedertaal)
Engels: Uitstekend/vloeiend
Spaans: Goed
Portugees: Goed

Werkervaring

Mei 2022 – heden
Functie: Senior Sales & Digital Marketing Specialist
Werkgever: Mediabedrijf, Portugal
Werkzaamheden:
Implementeren van optimalisatieoplossingen: advertentiecampagnes opzetten voor hoogwaardige MKB-klanten en optimalisatietechnieken gebruiken om advies te geven over targeting, biedingen en budget afgestemd op de doelstellingen van de klant. Innovatie en intuïtie voor het identificeren van gebieden die operationele aanpassing of verbetering vereisen. Verzamelen en analyseren van data.
Voertaal: Binnen bedrijf: Engels, werkzaamheden Nederlands en Engels

Maart 2021 – mei 2022
Functie: Service Delivery Coordinator
Werkgever: Internationale Soft-/hardware organisatie, Portugal
Werkzaamheden:
Service Level Agreements managen. Serviceverbetering. Management, Service Level en Klantspecifieke rapportage. Order- en leveringenbeheer. Facturatie en debiteurenbeheer. Reconciliatie van apparaatgegevens: ervoor zorgen dat alle printers communiceren. Asset, query en escalatiemanagement. Data privacy en incident management. SOP creatie.
Voertaal: Binnen bedrijf: Engels, werkzaamheden Nederlands en Engels

Juni 2020 – maart 2021
Functie: Training & Customer Service
Werkgever: B2C / retailorganisatie, Portugal
Werkzaamheden:
Training & Onboarding van nieuwe Customer Service medewerkers in EU and Brazilië. Leveren van de beste service en ondersteuning aan nieuwe en bestaande klanten.
Voertaal: Binnen bedrijf: Engels, werkzaamheden Nederlands en Engels

Juni 2016 – juni 2020
Functie: English Teacher – TEFL / TESOL
Werkgever: Verschillende organisaties / Zelfstandig ondernemer | Wereldwijd
Werkzaamheden:
Het opzetten van leerfaciliteiten in onderontwikkelde gebieden. Het ontwikkelen van lesplannen en het lesgeven van Engels aan kinderen en jong volwassenen, niveaus: Introductie, Beginners 1-3, Intermediate 1-3 en Gevorderd, evenals Zakelijk Engels.
Voertaal: Engels

Januari 2015 – juni 2016
Functie: International Sales & Training Specialist
Werkgever: Internationale zakelijke dienstverlener in gezondheid, regio Noordwest
Werkzaamheden:
Internationaal Evenement Management. Budgetbeheer. Projectmanagement. Content development. Internationale Nieuwsbrief schrijver en redactie. Internationale Training Organisatie & Management. Coachen & Trainen van Internationale Sales & Customer Service medewerkers. Onboarding Internationale Sales medewerkers & Market Access Specialisten.
Voertaal: Engels

Januari 2014 – december 2014
Functie: International Sales & Training Coördinator
Werkgever: Internationale zakelijke dienstverlener in gezondheid, regio Noordwest
Werkzaamheden:
Opzetten van de volledige Sales & Training afdeling met de EU Sales Director. Ontwikkelen van Bonus Plannen in samenwerking met Finance & HR. Reis, Agenda & Onkosten Management in lijn met compliance. Managen en coördineren van alle Sales Meetings en Trainingen. Budgetbeheer. Internationale Nieuwsbrief schrijver en redacteur. Internationaal Project & Event Management. Onboarding Internationale Sales medewerkers & Market Access Specialisten.
Voertaal: Engels

September 2011 – december 2013
Functie: Executive Assistant
Werkgever: Biotech organisatie, regio Midden-Nederland
Werkzaamheden:
Administratieve ondersteuning van de General Manager en de Finance Director. Beheren, coördineren en actief deelnemen aan alle Operating Committee vergaderingen. Reizen en agenda’s managen. Onkosten management in lijn met compliance. Internationale projecten en evenementen managen. Supervisen, trainen en coachen van alle Business Unit Assistants. Manager receptie (4 personen) en catering (3 personen). Office Management (tot april 2012). Recruiten, inwerken en coachen van een Office Manager (na april 2012).
Voertaal: Binnen bedrijf: Engels, werkzaamheden Nederlands en Engels

Juli 2011 – september 2011
Functie: Marketing Assistant
Werkgever: Biotech organisatie, regio Midden-Nederland
Werkzaamheden:
Administratieve ondersteuning van de gehele Business Unit Neuroscience. Reizen en agenda’s managen. Onkosten management in lijn met compliance. Projectmanagement.
Voertaal: Binnen bedrijf: Engels, werkzaamheden Nederlands en Engels

Juli 2008 – juni 2011
Functie: Office Manager
Werkgever: IT consultancy organisatie, regio Randstad
Werkzaamheden:
Wagenparkbeheer. Contract en overall beheer van mobiele werktelefoons. Reis management. Evenementen management (intern & extern). Organiseren en managen van trainingen. Office management.
Voertaal: Nederlands

Januari 2007 – juni 2008
Functie: Secretaresse
Werkgever: Accountancykantoor, regio Midden-Nederland
Werkzaamheden:
Administratieve ondersteuning van 2 partners. Reizen en agenda’s managen (>10 agenda’s). Ontwikkeling en monitoring van auditrapporten en auditverklaringen. Ontwikkeling en bewaking van opdrachtbrieven. Bewaking en handhaving van kwaliteit en stijl. Notuleren van Management Team vergaderingen. Coördinatie van de werkzaamheden binnen het team en bewaking van deadlines.
Voertaal: Nederlands en Engels

Januari 2006 – december 2006
Functie: Management Assistant
Werkgever: Internationale hairstyling fabrikant, regio Randstad
Werkzaamheden:
Administratieve ondersteuning van de General Manager. Reizen en agenda’s managen. Internationale events managen. Organiseren & coordineren van alle knip, kleur en business trainingen voor klanten. Sales rapportages.
Voertaal: Binnen bedrijf: Engels, werkzaamheden Nederlands en Engels

Juni 2004 – december 2005
Functie: Account Assistant
Werkgever: Mediabedrijf, regio Amsterdam
Werkzaamheden:
Communicatie met klanten, aandeelhouders, banken en belastingadviseurs. Openen en sluiten van bankrekeningen en registratie van de drawing power. Verzorgen van betalingen en overschrijvingen en bewaken van de saldi. Opstellen notulen aandeelhoudersvergadering, volmachten, bestuursbesluiten, leningovereenkomsten en andere documenten. Het deponeren van jaarcijfers bij de Kamer van Koophandel. Inschrijving bij de trade. Bijwerken van aandeelhoudersregisters
Voertaal: Binnen bedrijf: Engels, werkzaamheden Nederlands en Engels

Augustus 2003 – mei 2004
Functie: Office Manager
Werkgever: Management consultancy bedrijf, regio Midden-Nederland
Werkzaamheden:
Administratieve ondersteuning van de General Manager en alle trainers. Reizen en agenda’s managen (14 agenda’s). Office management. Notuleren van vergaderingen. Bewaking en handhaving van kwaliteit en stijl.
Voertaal: Nederlands

Juli 2003
Functie: Management Assistant
Werkgever: Internationaal Farmaceutisch bedrijf, regio Midden-Nederland
Werkzaamheden:
Administratieve ondersteuning van het marketingteam Consumer Goods. Reizen en agenda’s managen.
Voertaal: Binnen bedrijf: Engels, werkzaamheden Nederlands en Engels

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.