Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Project ondersteuner/ directie secretaresse

regio Veluwe, Arnhem, Apeldoorn, Ede, Amersfoort, Zwolle

Wie is Wijnanda?
Zeer gecommitteerd, betrokken, sociaal, collegiaal, loyaal, vrolijk en een teamplayer. Vrolijkheid en nuchterheid kenmerken mijn persoonlijkheid. Ik ben positief ingesteld en ik ga een uitdaging niet uit de weg.

Wat wil Wijnanda bereiken?
Ik spring nu graag overal in waar mogelijk als projectondersteuner of directiesecretaresse. Officemanager past mij ook. Ik wil mij (nog) verder ontwikkelen in mijn vakgebied. Door bij verschillende organisaties ervaring op te doen kan ik mij in de breedte ontwikkelen en voel ik goed aan welke vorm van ondersteuning bij een organisatie past. Daarnaast start ik volgend jaar met een hbo-studie.

Wat is je motivatie om te werken als Management Assistant?
“Samen de schouders eronder zetten om de best mogelijke resultaten te bereiken; daar krijg ik energie van. Ik weet prioriteiten te stellen, overzicht te creëren en rust te behouden op de juiste momenten. Een goede vertrouwensband ontwikkelen is de sleutel voor het neerzetten van de juiste ondersteuning. Deze ondersteuning lever ik met een glimlach, zodat jij je kunt richten op wat jij belangrijk vindt.”

Bovenstaande tekst geeft precies aan waarom ik Management Assistant ben. Het ontzorgen, meedenken, overzicht creëren, het regelen en de afwisseling maakt dit vak erg leuk. Ik wil een waardevolle toevoeging zijn in een organisatie door juist dat stapje extra te zetten.

Waarom wil Wijnanda juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
In het verleden ben ik werkzaam geweest voor Assistant2. A2 heeft destijds een hele goede match gemaakt bij een bedrijf waar ik uiteindelijk in dienst ben getreden. Ik wil meer bedrijven zien, juist even bijspringen als dit nodig is. Via Assistant2 krijg ik deze mogelijkheid. Ze zijn professioneel en kunnen een goede match maken tussen de assistant en de opdrachtgever.

Wat doet Wijnanda in haar vrije tijd?
Tijd doorbrengen met mijn gezin, borrelavonden met vrienden, een terrasje pakken en uit eten, festivals bezoeken. Ook ben ik actief lid van een toneelvereniging en probeer ik regelmatig te sporten (zwemmen, bootcamp, fitness).

Wijnanda is beschikbaar als Management Assistant, Spin in het web en een echte ontzorger.
Wat is Wijnanda haar droombedrijf? Met een glimlach naar het bedrijf/organisatie gaan en met een glimlach thuiskomen. Je werk goed kunnen doen mede omdat de sfeer in het bedrijf goed is. Dat vind ik enorm belangrijk.
Wat is Wijnanda haar functiedoelstelling? De organisatie snel kunnen doorgronden, waardoor ik snel een stapje meer kan zetten/vooruit kan denken en (samen met collega’s) een uitstekend en onmisbaar secretariaat neer kan zetten.

 

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2017  Projectmanagement MHBO Schoevers   Diploma nee *
2010 – 2012  Directiesecretaresse & Managementassistent MBO ROC ID College Gouda   Diploma
2007 – 2009  Detailhandel MBO ROC ID College Woerden   Diploma
2006 – 2007  Verpleegkundige MBO ROC ID College Woerden   Diploma nee **
2002 – 2006  Vmbo – Theoretische leerweg MBO Kalsbeek College Woerden   Diploma

* Reden: Wegens privéomstandigheden het examen niet kunnen doen en de opleiding niet af kunnen ronden.
** Reden: Verkeerde keuze opleiding

Trainingen/Workshops
2021  Microsoft Teams Intern bij opdrachtgever
2018  Management Drives Intern bij opdrachtgever
2017  Snel lezen + Begrijpend lezen Intern bij opdrachtgever
2015  Correct Nederlands Van Dale
2015  Proactief en zelfbewust positioneren Intern bij opdrachtgever
2013  Spelling en Grammatica LOI

Vaardigheden

Computervaardigheid
Outlook, Word, Excel, Publisher, PowerPoint, Teams/Zoom,
BettyBlocks, WordPress, MailChimp, Evernote, Exact Online,
i-Babs, SharePoint, AFAS Profit, Google Forms

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend
Engels: Goed

Werkervaring

Juni 2021 – heden
Werkgever: Onderwijsinstelling, regio midden Noord-Nederland
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
Eén-op-één ondersteuning faculteitsdirecteur, richting geven aan te leveren ondersteuning van het secretariaat, mailboxbeheer, beheren en bewaken agenda directeur en controleren op het nakomen van afspraken, organiseren en coördineren van events (stafdag, opening hogeschooljaar, inauguraties) en vergaderingen, notuleren en vastleggen verslagen, actiepunten en -lijsten opstellen en bewaken, schrijven van beleidsopleggers en brieven aan de hand van globale aanwijzingen, opstellen nieuwsberichten, verzorgen mailing, vervullen schakelfunctie tussen directie en interne medewerkers/externe instanties, bewaken voortgang acties.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Microsoft Teams, iBabs, Sharepoint.
Reden vertrek: Tijdelijke opdracht t.b.v. vervanging zwangerschapsverlof.

November 2020 – juni 2021
Werkgever: Overheid
Functie: Watchkeeper OPS/Secretaresse Ketenregie
Werkzaamheden:
Ondersteunen Chief OPS, mailboxbeheer, agendabeheer, bijhouden logboek, collega’s attenderen op openstaande acties, notuleren van vergaderingen, telefoonafhandeling, verantwoordelijk voor werkrooster/piketdiensten.
Voertaal: Nederlands
Software programma’s: Outlook, Word, Excel, Publisher, PowerPoint, Microsoft, WordPress, Teams, Zoom, SharePoint.
Reden vertrek: tijdelijk project

Mei 2020 – november 2020
Werkgever: Vastgoed adviesorganisatie, regio midden Nederland
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
Ondersteuning van de directie, agendabeheer, telefoonafhandeling, verwerken van post, archiveren, bijhouden actualiseren website, opstellen en opdracht geven voor het laten plaatsen van advertenties, boekhouding: debiteuren en crediteuren administratie, het inplannen van vergaderingen, bijwonen en notuleren van vergaderingen, ontvangen van relaties, het opstellen van offertes/opdrachtbevestigingen en contracten, opstellen presentaties, aansturen stagiaires.
Voertaal: Nederlands
Software programma’s: Outlook, Word, Excel, Publisher, PowerPoint, Microsoft, WordPress, Teams en Zoom.

Januari 2016 – april 2020
Werkgever: Adviesorganisatie, regio midden Nederland
Functie: Secretaresse/Bidoffice medewerker
Werkzaamheden:
Ondersteunen van de directie, beoordelen offerteaanvragen, betrokken bij aanbestedingsproces, redigeren van offertes en rapporten, bewaken deadlines, het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, zelfstandig verwerken van diverse correspondentie, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties, behandelen in- en uitgaande post, opstellen/versturen/mailen van opdracht tot dienstverlening, versturen van mailing per post/email, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, agendabeheer in Outlook, ontvangst bezoek, archiveren, sleutelbeheer, bijhouden actualiseren website, opstellen en opdracht geven voor het laten plaatsen van advertenties, uitwerken en updaten documentatiesets, inkoop kantoorartikelen en apparaten, inkoop kantinebenodigdheden, bedenken/uitvoeren van wervingsacties, maken van PowerPoint presentaties.
Voertaal: Nederlands
Software programma’s: Outlook, Word, Excel, Publisher, PowerPoint, Microsoft, Teams, Bettyblocks, WordPress, MailChimp, Evernote, Afas Profit, SharePoint.

Oktober 2014 – december 2015
Werkgever: Consultancy adviesorganisatie, regio midden Nederland
Functie: Management Assistant
Werkzaamheden:
Ondersteunen partners/directors, het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, zelfstandig verwerken van diverse correspondentie, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties, behandelen in- en uitgaande post, versturen van mailing per post/email, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, agendabeheer, ontvangst bezoek, archiveren, uitwerken en updaten documentatiesets, maken van PowerPoint presentaties, boeken van reizen, organisatie bedrijfsfeesten.
Voertaal: Nederlands en Engels
Software programma’s: LotusNotes, Word, Excel, PowerPoint

Januari 2010 – september 2014
Werkgever: Bouwkundig adviesbureau, regio Randstad
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
Ondersteuning van de directie, agendabeheer, telefoonafhandeling, verwerken van post, archiveren, bijhouden actualiseren website, opstellen en opdracht geven voor het laten plaatsen van advertenties, boekhouding: debiteuren en crediteuren administratie, het inplannen van vergaderingen, bijwonen en notuleren van vergaderingen, ontvangen van relaties, het opstellen van offertes/opdrachtbevestigingen en contracten, opstellen presentaties, actualiseren CMS-systeem, opzetten en onderhouden van een webshop, aansturen stagiaires.
Voertaal: Nederlands
Software programma’s: Outlook, Word, Excel, Publisher, PowerPoint, Microsoft, WordPress, Exact Online

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.