Wie is Anna?
Ik ben een rustig persoon met een uitdrukkelijk karakter. Ik kan goed luisteren naar de behoeften van anderen en ben goed in het opbouwen van een netwerk. Bovendien ga ik discreet om met vertrouwelijke informatie. Als planmatige organisator behoud ik het overzicht op alle gebieden van mijn leven en ben ik goed in het plannen van verschillende buitenactiviteiten en bijeenkomsten. Ik ben extravert, open, spontaan en levendig. Ik probeer alles uit het leven te halen. Ik ga graag naar feestjes en geniet van goed eten. Ik vind veel dingen leuk en moet altijd bezig blijven om mezelf uit te dagen. Vriendelijk, gestructureerd, flexibel en sociaal.
Wat wil Anna bereiken?
Ik heb veel geleerd over het managen van een bedrijf. Door de communicatie met verschillende bedrijven, relaties, collega’s en de directie, ben ik gegroeid in mijn communicatievaardigheden en kan ik goed luisteren naar de behoeften van anderen. Daarnaast heb ik veel ervaring opgebouwd op het gebied van HR en financiële administratie. Met veel plezier heb ik alle HR-administratieve processen verzorgd en ervoor gezorgd dat iedereen gezond en gelukkig is op het werk. Mijn ambitie is om mijn horizon verder te verbreden in verschillende aspecten en mezelf verder te ontwikkelen binnen een leuk bedrijf.
Wat is je motivatie om te werken als Management Assistant / Project medewerker?
Deze rol biedt de mogelijkheid om direct samen te werken met senior leiders van een organisatie. Dit kan zeer leerzaam zijn en geeft inzicht in het besluitvormingsproces en de strategische richting van het bedrijf. Als Projectmedewerker ben ik vaak het centrale punt binnen de organisatie voor zowel de interne als externe communicatie. Dit maakt de rol essentieel voor het soepel laten verlopen van dagelijkse operaties. De variatie in de werkzaamheden zorgt bij mij voor een uitdagende en stimulerende werkomgeving.
Waarom wil Anna juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Assistant2 beschikt over een breed netwerk van bedrijven en organisaties. Dit biedt mij de kans om geplaatst te worden bij een bedrijf dat goed bij mijn vaardigheden en ambities past. De persoonlijke begeleiding en ondersteuning met verschillende cursussen spreekt mij aan.
Wat doet Anna in haar vrije tijd?
Ik hou van sporten: fitness, yin yoga, joggen, en wandelen langs de grachten en over bruggetjes op zonnige dagen in Amsterdam. Ook geniet ik van het maken van mooie reizen en het bezoeken van festivals. Ik ben een fan van moderne kunst, street art en pop art, zoals die van Warhol en Banksy.
Anna is beschikbaar als Executive Assistant, Management Assistant of Projectmedewerker.
Wat is Anna haar droombedrijf? De mensen en de werkomgeving vormen voor mij een waardevolle bron van motivatie. Ik voel me gemotiveerd wanneer ik mijn taken van begin tot eind met plezier en voldoening kan uitvoeren. Dat geeft mij veel energie om verder te groeien en te ontwikkelen. Ik wil graag voor een bedrijf werken waar een oprechte uitwisseling van meningen plaatsvindt en waar mensen goed naar elkaar luisteren, zodat wij samen kunnen groeien naar succes.
Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.
Profiel
Opleidingen, trainingen & workshops
op aanvraag beschikbaar
Vaardigheden
op aanvraag beschikbaar
Werkervaring
1 oktober 2024 – 30 april 2025 ( tijdelijke functie i.v.m. zwangerschapsverlof )
Werkgever: Onderwijsinstelling, regio Amsterdam (via Assistant2)
Functie: Management Assistent
Studentenzaken (SZ) -brede afdeling met ongeveer 200 gedreven en enthousiaste professionals waar je jezelf kan zijn en waar samenwerken en samen ontwikkelen voorop staan. De kernwaarden van SZ zijn flexibel, deskundig en betrokken. Onze missie is samen zorgen voor gelijkwaardige kansen voor iedere student. Onze dienstverlening is erop gericht dat studenten hun studie succesvol kunnen doorlopen. We richten ons daarbij op het welzijn, de aansluiting en de betrokkenheid van onze studenten.
Werkzaamheden:
Als Management Assistent ben ik secretarieel en organisatorisch partner op de afdeling Studentenzaken. Het uitvoeren van werkzaamheden op administratief en organisatorisch gebied, is zodanig dat vijf management leden binnen de gestelde kaders optimaal worden ondersteund. Het accent ligt op de administratieve en organisatorische taken: het beheren en bewaken van een gezamenlijke mailbox, complexe agenda beheer, het organiseren en voorbereiden van bijeenkomsten en vergaderingen, organiseren van cursussen voor management leden en teamleiders. Ik bent hét eerste aanspreekpunt voor collega’s en externen met vragen voor het managementteam, daarnaast verwerken wij de betreft onboarding en offboarding van de medewerkers.
16 maart 2021 – 15 april 2024
Werkgever: Media-content bedrijf, regio Amsterdam
Functie: Office Manager
Werkzaamheden:
Office: Telefoon en agenda beheer (Gmail), voorbereiden van de vergaderingen, assisteren CEO en CFO in dagelijkse werkzaamheden, ontvangst van gasten, postwerking, archiveren, kopiëren en scannen van documenten, contactpersoon voor leveranciers, inkoop en voorraadbeheer, verantwoordelijk voor ingang kaarten van het bedrijf en parkeerplaatsen, organiseren van de bedrijfsverhuizing, monitoren contracten van leveranciers: telefoon internet, schoonmaakdiensten, bedrijfsverzekeringen.
HR: Personeel administratie: opstellen van de contracten van de medewerkers, administratie van de vakantie dagen en ziektedagen, casemanagement zieke collega’s en ziekteverzuim, onboarding en offboarding van de medewerkers, contacten met accountant betreft loonadministratie tbv maandelijkse rapportages
Finance: Debiteurenbeheer: opstellen van de facturen, controleren niet betaalde facturen en verzenden van de aanmaningen, controleren binnenkomende facturen van de crediteuren en plaatsen deze in Exact, contact houden met crediteuren, inkomende en uitgaande communicatie betreft facturen, beheren van onkosten, incasso management.
Alle taken heb ik zelfstandig uitgevoerd.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands/ Engels
Softwareprogramma’s: Exact, Google Workspace, VDD-Chapot (ziekteverzuim), managen van UWV-werknemers portal
1 juli 2016 – 31 dec 2020
Werkgever: Retail onderneming, regio Amsterdam
Functie: Office/Sales Manager
Werkzaamheden:
In 2016 kreeg ik de kans om zelfstandig een kantoor en sales processen te managen, de inkoop, het aansturen en begeleiden van personeel, en alle facetten van financiële administratie.
Office: telefoonbeheer, agenda beheer: afspraken maken, vergaderingen opzetten, ontvangst van gasten en klanten, contactpersoon voor leveranciers en buitenlandse collega’s.
Finance: bedrijfsadministratie in Exact programma: facturatie, crediteuren, orders doorzetten naar het hoofdmagazijn en verantwoordelijk voor levering op tijd, afhandelen retouren en klachten, inkoop van de collecties, verkoopanalyses bij verschillende filialen en verplaatsen van artikelen tussen de filialen, verantwoordelijk voor de eindtargets.
Management personeel: uren registratie/vakantiedagen, plannen en evalueren Office /sales activiteiten, verantwoordelijk voor het proces van werving en selectie.
Tijdens corona werden alle bedrijven in Nederland en Duitsland gesloten.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands/ Engels
12 sept 2011 – 30 juni 2016
Werkgever: Retail onderneming, regio Amsterdam
Werkzaamheden:
Functie: Sales Representatieve/Back Office Medewerker
Office: Telefoonbeheer, agenda beheer: afspraken maken, vergaderingen opzetten, ontvangst van gasten en klanten, contactpersoon voor leveranciers en buitenlandse collega’s.
Finance: bedrijfsadministratie in Exact programma: facturatie, crediteuren, orders doorzetten naar het hoofdmagazijn en verantwoordelijk voor levering op tijd, afhandelen retouren en klachten, inkoop van de collecties, verkoopanalyses bij verschillende filialen en verplaatsen van artikelen tussen de filialen, verantwoordelijk voor de eindtargets.
Management personeel: uren registratie/ vakantiedagen, plannen en evalueren Office en sales activiteiten, verantwoordelijk voor het proces van werving en selectie.
Referentie
Op verzoek