Wie is Maud?
Een “mensenmens”; vrolijke, gastvrije vrouw met een positieve levensinstelling, zeer gehecht aan een paar échte goede vrienden om haar heen. Ik houd van eerlijke en betrouwbare mensen, waarop ik kan rekenen. Ik ga graag nieuwe uitdagingen/ontwikkel mogelijkheden aan (duizendpoot). Ik werk nauwkeurig, ben integer en doelgericht, beschik over een “helicopterview”, kan goed organiseren, motiveren en coachen. Verder heb ik politieke sensitiviteit en heb daarbij een goed gevoel voor verhoudingen. Heb een flexibele werkhouding, ben van korte lijnen en een directe en open communicatie.
Wat wil Maud bereiken?
HRM bevat veel facetten, maar dé functie waarbij HRM taken kunnen worden opgepakt en waarin mensen centraal staan om te begeleiden/motiveren en coachen is mij op het lijf geschreven. Ik hou van de afwisseling/dynamiek in dit vakgebied, vooral met betrekking tot (veranderende) bedrijfs-/HRM processen.
Wat is je motivatie om te werken als Management-/Executive Assistant met HR taken?
Vooral de zelfstandigheid, ontzorgen van een (HR) manager/-team en voortgaande automatisering (AI) vind ik een geweldige uitdaging. Mijn kwaliteiten liggen vooral op het gebied van prioriteren, aanbrengen van structuur; o.a. bedrijfs-/HRM verbeterings-processen, organiseren, coachen, motiveren en communicatie.
Waarom wil Maud juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik denk dat Assistant2 een opdrachtgever kan vinden die aansluit bij mijn karakter en mijn wensen. Belangrijk hierbij is dat ik mijzelf kan en wil blijven ontwikkelen en mijn competenties kan gebruiken; helicopterview, klantgerichtheid, aanpassingsvermogen, oordeelvorming, eigenaarschap, gestructureerd/doelgericht werken en coördineren.
Wat doet Maud in haar vrije tijd?
Vanaf mijn 8e jaar is muziek maken (trompet/bügel) en in mindere mate gitaar en keyboard een rode draad in mijn leven. Verder heb ik een brede interesse: leren, lezen, cultuur, reizen, sporten, fietsen, wandelen en dansen.
Maud is beschikbaar als HR(M) medewerker, EA, Managementassistente, Project Ondersteuner en Spin in het web.
Wat is Maud haar droombedrijf? Een bedrijf met een visie, teamgeest, samenwerking en collegialiteit.
Wat is Maud haar functiedoelstelling? Ontzorgen en organiseren, de dingen doe waar ze energie van krijgt.
Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.
Profiel
Opleidingen, trainingen & workshops
Opleidingen
2023 Projectmanagement Schoevers Diploma
2021 AFAS basiscursus AFAS Diploma
2018 Gewichtsconsulent LOI ja
2016 Coach budgetkring St. Lift ja
1998 ESA Schoevers Diploma
1997 Leergang Personeelsman. ISBW ja
1995 Oriëntatie Bankbedrijf NIBE ja
1995 Managementassistente II ISW ja
1991 Middenstandsdiploma ja
1987 Planning/Budget/Kostenb. NOSW ja
1986 Managementassistente I ISW ja
1985 Notuleren (Deelcert. ESA) Schoevers ja
1984 Medische Terminologie LOI ja
1984 Afdelingssecretaresse Schoevers Diploma
1982 Mavo (D/A opl. Volw.) Canisius College Diploma
Trainingen/Workshops
2024 AI voor Assistants, Complex agendabeheer en Time management
2023 Social Media
2019 Schuldhulpverlening
2019 All-round Coach
Overige workshops
Koninklijke onderscheidingen, Bestuurlijke processen bij gemeenten,
Hoe werkt het op die griffie, Blokchain, Persoonlijk leiderschap, Adviseren in een dynamische omgeving, Effectief communiceren en samenwerken, Feedback & gesprekstechnieken, Hart voor je werk en voor jezelf, Visie op je eigen wekplezier, Wat is waardevol voor mijzelf en in mijn werk, Mailbox management, Ethische Dilemma’s voor Executive Support, Effectief werken in een dynamische omgeving, Digitale veiligheid.
Vaardigheden
Computervaardigheid
MS Office 365, Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Teams, OneNote, Ibabs, Agile en Join, FB, LinkedIn, AFAS
Talenkennis
Nederlands: Goed
Engels: Redelijk
Werkervaring
15 juli 2024 – 30 september 2024
Werkgever: Gemeentelijke overheid, regio Middenoost
Functie: Bestuurssecretaresse (2 wethouders)
Werkzaamheden:
Complex agendabeheer, mail-/correspondentie, organiseren van bijeenkomsten, beheren van mailboxen, maken van afspraken, ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van kabinetzaken, klaarzetten en publiceren van stukken, in- externe contacten en klachten afhandeling, regelen van vergaderlocaties en catering.
11 november 2023 tot 10 april 2024
Werkgever: Management Support Assistant2, geplaatst bij Partner – maatschappelijk betrokken organisatie
Functie: Officemanager Secretariaat en Services
Werkzaamheden:
Complex agendabeheer, mail-/correspondentie, notuleren (MT, Kerngroep, DB GR NLW), TRM (tijdsregistratie)/bijhouden verlof MT, aanvragen E-herkenning, organiseren bijeenkomsten, maken van presentaties etc.
1 november 2021 t/m 31 januari 2023
Werkgever: detacheringsbureau
Functies: diverse functies; voornamelijk in de publieke sector zie onderstaand
1 augustus 2023 t/m 31 oktober 2023
Functie: Bestuurssecretaresse
Werkgever: Gemeentelijke overheid, regio Middenoost
Werkzaamheden:
Ondersteuning MT-leden, gemeente- en bestuurssecretaris en tijdens vakantieperiode 4 wethouders, voorbereiden PHO’s, complex agendabeheer, afhandeling B&W proces (voorbereiden en klaarzetten stukken en publiceren), in-externe contacten en afhandeling van klachten. Beheren van mailboxen en correspondentie.
1 november 2022 t/m 30 juni 2023
Functie: Teamsecretaresse
Werkgever: Gemeentelijke overheid, regio Middenoost
Werkzaamheden:
Bijdrage leveren aan de samenvoeging-/implementatie van het bestuurs-/teamsecretariaat, complex agendabeheer, maken van afspraken, beheren van mailboxen, correspondentie, e-mail, telefoon en postbehandeling.
Afhandeling B&W proces besluitvorming, lief-en-leed afhandeling, voorbereiden en notuleren van PHO’s.
1 oktober 2022 t/m 31 oktober 2022
Functie: Bestuurssecretaresse
Werkgever: Gemeentelijke overheid, regio Middenoost
Werkzaamheden:
Ondersteuning bestuurssecretaresses met name complex agendabeheer, notuleren, beheren en verwerken van e-mail, telefoon- en postbehandeling.
1 juni 2022 t/m 30 september 2023
Functie: Bestuurssecretaresse
Werkgever: Gemeentelijke overheid, regio Middenoost
Werkzaamheden:
Ondersteuning burgemeester (50% i.v.m. herstel secretaresse) en wethouders; complex agendabeheer, afspraken, in-externe contacten, regelen vergaderlocaties; lunches, diners, beheren van mailboxen en afhandeling e-mail, telefoon en post.
1 mei 2022 t/m 30 september 2023
Functie: Medewerker Klant Contact Center
Werkgever: Gemeentelijke overheid, regio Middenoost
Werkzaamheden:
Verstrekken van informatie betreffende gemeentelijke producten en diensten, registreren van klant-/contactgegevens, verzenden van voorlichtingsmateriaal, bijwerken van informatie op website en in SIMkcc, verwerken van gegevens in FIXI, maken van afspraken en aanvragen van huwelijken/-locaties, rijbewijzen, paspoorten en ID-kaarten, aangiften van geboorten-/overlijden, contact met collega’s en ambtenaren en notuleren van werkoverleg team KCC.
1 januari 2022 t/m 30 april 2022
Functie: Bestuurssecretaresse
Werkgever: Zorgorganisatie, regio Middenoost
Werkzaamheden:
Ondersteuning Raad van Bestuur en bestuurssecretaris, inplannen van P&O gesprekken en gesprekverslagen uitwerken, begeleiden en notuleren Corona Kernteam, opschonen fysiek-/digitaal archief en inrichten digitaal archief. Complex agendabeheer, verzorging van catering/bloemen/felicitaties jubilarissen en cliënten
1 december 2022 t/m 31 december 2023
Functie: Managementassistente
Werkgever: Gemeentelijke overheid, regio Middenoost
Werkzaamheden:
Ondersteuning wethouders (agendabeheer) en voorbereiden en notuleren van alle PHO’s.
Kernteam Corona: Notuleren en administratie kernteam.
Team Samen 055 en District driehoeken: Contact met wijkondersteuner, agendabeheer, notuleren en administratie.
8 november 2021 t/m 30 november 2021
Functie: Bestuurssecretaresse
Werkgever: Gemeentelijke overheid, regio Middenoost
Werkzaamheden:
Ondersteuning B&W tijdens vakantieperiode collega PS, agendabeheer, notuleren, felicitaties regelen (huwelijksjubilea, 100-jarige en regelen Koninklijke Onderscheiding)
1 juni 2021 t/m 31 oktober 2021
Functie: Medewerkster Personeelsadministratie
Wekgever: Machinefabriek voor land- en tuinbouw (via een uitzendorganisatie)
Werkzaamheden:
Verwerken (Afas) van personeelsmutaties en contracten, bedrijfskleding,
mail-/correspondentie, notuleren afdelingsoverleg, agenda personeelsmanager.
1 oktober 2019 t/m 31 mei 2021
Functie: Ambtelijk Secretaris
Werkgever: Maatschappelijk betrokken vereniging, regio Middenoost
Werkzaamheden:
Organiseren bijeenkomsten, notuleren bestuursvergaderingen en ALV,
agendabeheer, vergaderplanning, voorbereiden ALV’s, verbindende factor tussen partijen,
in- extern cliënten en verwanten contact, telefoon, administratieve ondersteuning
bestuursleden, beheer en publiceren informatiebulletin, bijhouden website
(en publicaties), schrijven van (redactionele) stukken.
1 oktober 2017 t/m 30 november 2017
Functie: Telefoniste en administratieve service-/klachtenafhandeling
Werkgever: Telefoonservice organisatie, regio Zuidoost
Werkzaamheden:
Klantcontact en administratieve afhandeling hiervan in diverse computersystemen.
01 oktober 1999 t/m 30 juni 2013
Functie: Directeur/Eigenaar Beauty Instituut voor Huid- en Contourverbetering
01 maart 1998 – 30 september 1999
Functie: Plaatsvervangend Human Resource Manager/Secretaresse HRM (Financiële instelling) regio Zuidoost
Werkzaamheden: Reorganisatie; ca 280 medewerkers voorzien van nieuwe functieomschrijvingen en werkplekken, dit administratief aansturen naar secretaresses P&O en naar hoofdkantoor.
01 december 1990 t/m 28 februari 1998
Functie: Directie secretaresse/secretaresse Personeelsadviseur (Financiële instelling /Regio Kantoor Midden-Nederland)
Werkzaamheden: Communicatie, notuleren, administratie archief, organiseren informatie-avonden cliënten (private banking, beleggingen, kindersparen e.d.), bedrijfsuitjes/ ”bosdagen” directie, klantencontact (particulier/zakelijk). Personeels(mutaties)/-administratie, werven- en selecteren trainees en overige sollicitanten.
Speciale activiteiten: Naamswijziging, Bedrijfskleding, Verhuizing en nieuw-bouw kantoor Tiel en ondersteuning kantoor Apeldoorn (opening nieuwbouw), Coördineren noodverhuizing/personele inzet; hoogwater 1995.
Opzetten kwaliteitsteam, Organiseren van Symposia (Bedrijfsopvolging, Investeringen, Private Banking), Ondersteuning bij opheffing Regio Kantoor Zeist en reorganisatie kantoor Nijmegen.
1 juni 1984 t/m 30 november 1990
Diverse banen als secretaresse algemeen en HR, directie secretaresse, administratief HR medewerker, archivaris, notulist etc. bij bedrijven en organisaties in de regio Nijmegen
Referentie
Op verzoek