Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Junior Management / Office Assistant, HBO

regio Midden Nederland

Wie is Noa?
Ik zie mijzelf als een duizendpoot met een passie voor plannen en organiseren, een persoon die het liever iets tè druk heeft dan iets te rustig. Het om handen hebben van verschillende soorten taken en activiteiten geeft mij kracht en energie in het dagelijks leven. Hiernaast vind ik het belangrijk dat mensen op een duidelijke en directe, maar respectvolle manier met elkaar communiceren. Mijn ergste nachtmerrie is om in een sleur te komen.

Wat wil Noa bereiken?
Als net afgestudeerde Leisure & Events Manager wil ik mij graag richten op het ondersteunen van (een groep) mensen in de zakelijke branche waar ik mijn energie kwijt kan op elke manier mogelijk. De functies die ik hierbij voor ogen zie zijn Event- of Project / Management/Executive Assistant, Personal Assistant en Office Manager. Ik ben op een jonge leeftijd al begonnen met administratief en receptioniste werk en heb hierbij vaak 1 op 1 gewerkt als Ondersteuner. Deze jarenlange ervaring naast mijn studie heeft geholpen om erachter te komen hoe ik als persoon ben en wie ik wil zijn. In de komende 7 jaar zou ik daarom graag meer ervaring op willen doen in bovenstaande functies. Mijn grootste ambitie zou zijn om later te verhuizen naar het buitenland of te kunnen reizen voor mijn werk aangezien ik vaak in internationale bedrijven heb gewerkt en me heel erg bewust ben van de interculturele verschillen die zich plaats vinden in internationale bedrijven en ik gefascineerd ben door het werken met deze verschillende culturen.

Wat is je motivatie om te werken als Management Assistant / Office Assistant?
De afgelopen jaren heb ik geleerd om onder druk te werken in verschillende soorten branches zoals publieksevenementen, de culturele sector en zakelijke bedrijven. Ik weet dan ook dat bovenstaande functies geschikt zouden zijn voor mij, omdat ik mezelf kan redden in een hectische functie en ik hier mijn energie kwijt kan. Ik voel mij het meest thuis in de zakelijke branche. Dit komt door het feit dat ik mij hier het meest gewaardeerd voel en de manier van werken een stuk professioneler is.

Waarom wil Noa juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik vind dat er bij Assistant2 veel aandacht besteed wordt aan wat een kandidaat zoekt in een functie/bedrijf en niet alleen aan wat het bedrijf zoekt. Er wordt daarbij ook duidelijk aangegeven waar ik geschikt voor ben en waar ik nog niet genoeg ervaring in heb kunnen opdoen. Dit is dan ook correct gecommuniceerd in het contact wat ik heb gehad met A2.

Wat doet Noa in haar vrije tijd?
In de zomer ga ik graag duiken en in de winter snowboard ik, als ik de mogelijkheid krijg om op wintersport te gaan. Verder houd ik ervan om eens in de zoveel tijd lekker te wandelen of me buiten te bevinden in de natuur. Doordeweeks en in het weekend ben ik natuurlijk graag met vriendinnen aan het koken en borrelen.

Noa is beschikbaar als duizendpoot/ Management Assistant met een passie voor plannen en organiseren.
Het droombedrijf van Noa
is een professioneel bedrijf waar een informele sfeer hangt en zij de kans krijgt om haar energie in vele en verschillende taken en activiteiten te stoppen.
Noa haar functiedoelstelling
is Event / Management Ondersteuner in een internationale organisatie of in het buitenland.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
September 2014 – januari 2020 – HBO Vrijetijdsmanagement/International Event Management, Breda University of Applied Sciences (Engelstalige minor: Co-creating events & designing meaningful experiences), diploma behaald

September 2013 – januari 2014 – HBO Management, Economie en Recht, Avans Den Bosch, diploma niet behaald*

September 2008 – juni 2013 – Havo RSG Lingecollege Tiel, Economie & Maatschappij, diploma behaald

*Ik koos deze studie vanwege het management en economische aspect, maar deze bevatte uiteindelijk te veel recht en daarom heb ik binnen een halfjaar besloten om te stoppen met deze studie.

Trainingen/Workshops
2019 Certificaat Hospitality Training, Balboa Coaching

Vaardigheden

Computervaardigheid
Microsoft Word, Microsoft Excel, Outlook/Mail , Facebook, LinkedIn, Ad Words, Stager (Event Programma), PAT-Systeem (Pro Rail)

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend, moedertaal
Engels: Redelijk goed

Werkervaring

6 juli 2020 – heden
Werkgever: ICT/innovatie organisatie, regio Randstad
Functie: Frontdesk Receptioniste
Werkzaamheden:
Beheren van het facilitaire mail account, het ophalen en het verdelen van de post voor de verschillende werkmaatschappijen, het reserveren en boeken van vergaderruimtes- en zalen (intern en extern), het boeken van vluchten en hotels, het verwelkomen van bezoekers, eerste aanspreekpunt voor medewerkers en het aanpassen en herschrijven van documenten zoals het handboek voor de receptie en telefonisch contact met medewerkers en derden.
Software programma’s: Outlook, Word, Excel, SURFDrive, Intranet, Anywhere (telefoonsysteem)
Reden van vertrek: Dit werk valt gedeeltelijk stil in verband met Covid 19.

28 augustus 2019 – heden
Werkgever: Spoorwegbeheerder, regio Randstad (via hostessbureau)
Functie: Frontdesk Receptioniste
Werkzaamheden:
Beheren van diverse email accounts, het aanvragen en goedkeuren van vergunningen voor het vervoer van bezoekers, medewerkers, leveranciers en directieleden, het verwelkomen van bezoekers, het checken van legitimatiebewijzen en het uitgeven van passen voor toegang tot het gebouw, het inzetten van beveiliging en schoonmaak, het optreden als hostess voor bezoekers, ondersteuning bij evenementen aan de balie, eerste aanspreekpunt voor BHV, telefoniste, sleutelbeheer en het ontvangen van post.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands, en Engels met internationale bezoekers
Software programma’s: PAT-Systeem (Pro Rail Systeem), Word, Excel, Outlook, Gemeente Utrecht (Vergunningen)
Reden van vertrek: Afgestudeerd en opzoek naar een baan waar ik mijn kwaliteiten beter kan benutten. Ook viel dit werk gedeeltelijk stil in verband met Covid 19.

25 augustus 2018 – 31 januari 2019
Werkgever: Kunstinstelling, regio Zuidwest
Functie: Stagiaire PR & Communicatie
Werkzaamheden:
Beheren van diverse email accounts, het schrijven en corrigeren van Nederlandse en Engelse teksten voor Social Media en nieuwsbrieven, het organiseren en aansturen van openingen, ondersteunen van de PR & Social Media Editor bij evenementen en contact met partners, publieksonderzoek, draaiboeken maken, Ad Words, listing sites bijhouden voor kunstavonden en side events en telefonisch contact voor donateurs kunstwereld.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels
Software programma’s: Word, Excel en Outlook, Social Media
Reden van vertrek: Afstudeerstage

1 maart 2018 – 16 september 2019
Werkgever: Technisch- maakbedrijf, regio Midden
Functie: Receptioniste/Administratief medewerker
Werkzaamheden:
Beheren van diverse email accounts, doorvoeren van orders, bestellingen opnemen, afhandelen van offertes en facturen, bezoekers verwelkomen, evenement georganiseerd voor desbetreffende industrie, PA zaken voor de directeur, telefonisch contact met klanten, wanbetalers nabellen, huurovereenkomsten maken en afhandelen, koopcontracten maken en afhandelen, handleidingen maken voor producten en CE-platen maken
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Word, Excel, Snelstart en Outlook
Reden van vertrek: Verhuizing naar Utrecht

1 augustus 2016 – 15 juni 2017
Werkgever: Horeca/poppodium, regio Noordwest
Functie: Stagiaire Promotie & Programmering
Werkzaamheden:
Beheren van diverse email accounts, stage- en backstagemanager clubavonden, 2 bierfestivals organiseren, concurrentiekalenders bijhouden, gageverklaringen bijhouden, handleidingen schrijven, gastenlijsten bijhouden, hotels en vluchten boeken, itineraries maken, notulen meetings maken, offline- en online promotie, onderzoek interne communicatie, draaiboeken maken, aansturen van promotieteam, runners aansturen, artist handling, artiesten ophalen van Schiphol, contacten onderhouden met partners
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels (Internationale artiesten)
Software programma’s: Word, Excel, Outlook, Social Media en Stager
Reden van vertrek: Stage

1 april 2014 – 30 september 2019
Werkgever: Zakelijke dienstverlener voor infrastructuur
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden:
Administratie bijhouden, in- en uitgaven bijhouden, urenregistratie, km facturatie
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Word, Excel, Outlook
Reden van vertrek: Verhuizing naar Utrecht

Vrijwilligerswerk:
Artist Handling, ontvangen van bezoekers bij diverse bedrijven, aansturen van promotie team, maken van doelgroepanalyse

Referenties
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.