Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Ondersteuner met hospitality skills

Regio Randstad

Wie is Monique?
Ik ben een sociaal persoon en een echte levensgenieter die altijd op zoek om nieuwe dingen te ontdekken. Mensen kennen mij als een harde werker die haar kwaliteiten weet in te zetten, dit doe ik vol energie, drive en ondernemerschap. Ik ben een teamplayer die gemakkelijk kan schakelen tussen verschillende teams en werkzaamheden. Ik vind het belangrijk om bij het uitvoeren van mijn werkzaamheden overzichtelijk te werk te gaan. Ik vind het dan ook zeker niet lastig om met een strakke planning te werken.

Wat wil Monique bereiken?
Ik wil fulltime aan de slag gaan bij een energiek bedrijf. Ik wil hier de aankomende jaren ervaring opdoen en mijzelf verder ontwikkelen. Een bedrijf waar de mogelijkheid is om te groeien zal dan ook zeker bij mij passen.

Wat is je motivatie om te werken als junior Office Assistant /Ondersteuner?
Bij mijn vorige werkgever heb ik verschillende teams ondersteund. Ik vind het mooi om met mijn kwaliteiten een bedrijf/team/manager aan te vullen. Ik vind het dan ook leuk om een doel te bereiken dat bij de werkzaamheden wordt opgesteld.

Waarom wil Monique juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Assistant2 biedt de kans om op een juiste manier een passende match te vinden in het werkveld. Ik vind het erg belangrijk dat dit op een juiste manier wordt gezocht, hierdoor wordt het eindresultaat nog beter.

Wat doet Monique in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd kom je mij tegen in de stad of in het park. Ik houd van een gezellige dag doorbrengen in de stad met mijn vrienden, maar ik ben ook zeker in voor een mooie wandeling.

Monique is beschikbaar als Alleskunner met kwaliteiten in organiseren, plannen en ondersteuning!
Wat is
Monique haar droombedrijf? Een bedrijf waar een uitdaging niet uit de weg wordt gegaan.
Wat is Monique haar functiedoelstelling? Een uitdagende en afwisselende functie waarbij ik mijn kwaliteiten kan inzetten.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2020    HBO     Leisure & Event Management – Breda University of Applied Science – diploma behaald
2016    MBO4   Marketing & Communicatie – Florijn College Breda – diploma behaald

Trainingen/Workshops
2020    Minor Imagineering & Business Design
2016    Training Microsoft

Vaardigheden

Computervaardigheid

  • Social Media: LinkedIn, Twitter, Instagram en Facebook zijn voor mij kanalen waarbij ik bij mijn vorige opdrachtgevers dagelijks mee aan het werken was. Ik weet goed deze kanalen in te zetten en de mogelijkheden die zij kunnen bieden aan een bedrijf.
  • Windows 7
  • Microsoft
  • Salesforce
  • Pardot (mailing systeem)

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 3 fout van 15)

Werkervaring

1 augustus 2018 tot en met 31 mei 2020 (waarvan 8 maanden stage)
Werkgever: Uitgever, Regio Zuidwest
unctie: Assistant/Medewerker Events
Werkzaamheden:

  • Zelfstandig behandelen van e-mailverkeer.
  • Telefoonverkeer behandelen en afhandelen.
  • Het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties.
  • Afspraken met exposanten voor verkoop van stands op beurzen.
  • Organisatie en uitvoer van congressen.
  • Organisatie/ ondersteuning uitvoer van beurzen.
  • Bijhouden van diverse Social Media (Twitter, Facebook, LinkedIn)
  • Marketingwerkzaamheden evenementen, werving bezoekers.
  • Werving van sprekers voor congressen.
  • Sleutelbeheer van het pand.
  • Agendabeheer in Google.
  • Website beheer WordPress.
  • Maken van webpagina’s voor evenementen in WordPress.
  • Bedenken en uitvoeren van marketingacties.
  • Bedenken van design en branding voor diverse evenementen.
  • Maken van presentaties (PowerPoint, Prezi en Canva)
  • Opstellen en bijhouden van een begroting voor evenementen.
  • Ontvangst bezoekers evenementen.
  • Plaatsing en controle van hostessen op evenementen.
  • Inkoop materialen voor evenementen.
  • Planning en draaiboek opstellen voor evenementen.
  • Contact en controle met ingehuurde werknemers zoals fotograaf, videograaf en AV.
  • Opbouwen en afbouwen van evenementen.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Software programma’s: Microsoft, Windows, Pardot en Salesforce
Reden vertrek: Door de uitbraak van het coronavirus zijn er verschillende mensen ontslagen en was het voor mij niet langer mogelijk om na mijn studie te starten.

1 oktober 2017 tot en met 30 augustus 2018
Werkgever: Detailhandel
Functie: Leidinggevende verkoop
Werkzaamheden:

  • Opening en sluiten van de winkel.
  • Bestellen van de producten in de winkel.
  • Planning van werknemers.
  • Tellen van de kassa’s.
  • Verzorging van de winkel.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Reden vertrek: Gestart als bijbaan en was opzoek naar een baan naast mijn studie die hierbij aansluit.

15 februari 2016 tot en met 27 juni 2016
Werkgever: Horecagelegenheid, Malta
Functie: Stagiair marketing en communicatie
Werkzaamheden:

  • Zelfstandig behandelen van e-mailverkeer.
  • Telefoonverkeer behandelen en afhandelen.
  • Het onderhouden van de diverse Social Media (Twitter, Facebook, Instagram)
  • Bedenken en uitvoeren van diverse marketingacties.
  • Ontwerp van verschillende flyers en folder voor evenementen.
  • Organisatie en ondersteuning van evenementen (exposities, bruiloften, diners)
  • Maken van presentaties.
  • Vergaderingen plannen.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels
Software programma’s: Microsoft en Windows
Reden vertrek: Einde van stageperiode

10 januari 2015 tot en met 13 februari 2016
28 juni 2016 tot en met 3 oktober 2017
Werkgever: Evenementslocatie, Regio Midden
Functie: Trainee en receptioniste
Werkzaamheden:

  • Zelfstandig behandelen van e-mailverkeer.
  • Telefoonverkeer behandelen en afhandelen.
  • Planning voor personeel.
  • Het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties.
  • Bedenken en uitvoeren van verschillende marketingacties.
  • Design van website, flyers en folders.
  • Onderhouden van diverse Social Media (LinkedIn, Twitter, Facebook)
  • Opstellen van een script voor een bedrijfsvideo.
  • Agenda beheer in Outlook.
  • Organisatie en ondersteuning van diverse evenementen.
  • Maken van PowerPoint presentaties (PowerPoint, Prezi en Canva)

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Reden vertrek: Ik ben de eerste keer bij Expo Houten gestopt omdat ik naar het buitenland ben gegaan voor een stage. Hierna ben ik weer gestart en uiteindelijk weggegaan, omdat ik ben verhuisd naar Breda voor mijn studie.

1 februari 2014 tot en met 29 mei 2014
Werkgever: Software bedrijf, Regio Zuidwest
Functie: Stagiair marketing en communicatie
Werkzaamheden:

  • Zelfhandig behandelen van e-mailverkeer met verschillende kunstenaars voor het organiseren van exposities.
  • Sleutelbeheer van het pand en naastliggende evenementenlocatie.
  • Telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen.
  • Administratie facturen evenementen.
  • Inkoop kantoor artikelen en apparaten.
  • Bedenken/ uitvoer van evenementen.
  • Marketing voor verschillende georganiseerde evenementen en locatie.
  • Bijhouden van de verschillende Social Media (Facebook en Twitter)

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Reden vertrek: Einde van stageperiode


Referentie

Op verzoek

 

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.