Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Management- /Project Assistant, WO specialiteit huurrecht

Regio Rotterdam/Den Haag

Wie is Mira?
Ik ben een creatief en positief ingesteld persoon en sta graag klaar voor anderen. Ik krijg energie van onder de mensen zijn, maar ook de stilte opzoeken geeft mij veel voldoening. Mijn naasten beschrijven mij als een sympathiek, behulpzaam en zorgzaam persoon die ook weet van aanpakken. Binnen mijn familie bijvoorbeeld pas ik graag op de kleintjes en geef ik ze huiswerkbegeleiding. Binnen mijn vriendengroep initieer ik afspraken en etentjes en bij reisjes stel ik graag een planning op en probeer ik vooraf alle zaken uit te vogelen. Ik hou van structuur en heb een echte oog voor detail en het geeft me voldoening om anderen de zorg uit de handen te nemen.

Wat wil Mira bereiken?
Ik zou graag als een management- of project Assistant aan de slag gaan. Ik wil een waardevolle bijdrage kunnen leveren en tegelijkertijd ook mezelf blijven ontwikkelen. Over vijf jaar hoop ik door middel van mijn werkervaring en eventuele trainingen en opleidingen een meer leidinggevende rol te hebben.

Wat is je motivatie om te werken als Assistant/Project Ondersteuner?
Een ondersteunende rol vervullen past bij mijn karakter. Ik bied graag een helpende hand waar nodig en ga georganiseerd te werk en wil daarom graag de uitdaging aangaan om optimale ondersteuning te bieden. Verder heeft een assistent/project ondersteuner vaak een afwisselend takenpakket en is het daarmee een mooie starterspositie voor mij om uit verder te ontwikkelen.

Waarom wil Mira juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik heb via een vriendin kennis gemaakt met Assistant2 en ben enthousiast geworden. Assistant2 biedt niet alleen een breed netwerk aan, maar ook de mogelijkheid om trainingen te volgen en daarmee jezelf professioneel te ontwikkelen. Dat vind ik heel waardevol. Ik denk dat ik samen met Assistant2 mijn kwaliteiten beter kan ontdekken en het beste uit mezelf kan halen.

Wat doet Mira in haar vrije tijd?
Ik ben echt een familiemens. In mijn vrije tijd zoek ik dan ook graag de gezelschap van vrienden en familie op. Ik hou van lekker eten, dus ik kook graag en probeer vaak nieuwe dingen uit. Daarnaast kan ik heel erg genieten van een goede film of serie en zoek ik graag innerlijke rust op door middel van yoga of ga ik een rondje hardlopen om mezelf weer op te laden.

Mira is beschikbaar als management assistent of projectmedewerker/-assistent.
Wat is Mira haar droombedrijf? Rijksoverheid
Wat is Mira haar functiedoelstelling? Een waardevolle werknemer zijn die overal een helpende hand biedt door creatief en pragmatisch te werk gaan en zo onmisbaar is op de werkvloer.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
09/2014-12/2018: Master Rechtsgeleerdheid (Civiel Recht met accent Vastgoedrecht en scriptie Huurrecht), Universiteit Leiden   Diploma behaald
09/2009-06/2014: Bachelor Rechtsgeleerdheid, Universiteit Leiden   Diploma behaald

Trainingen/Workshops
2013: Workshop Strategisch studeren & timemanagement
2012: Legal English Universiteit Leiden
2011: Mootcourt Universiteit Leiden
2009-2010: Collegeserie ‘Fundamentele mensenrechten’ Universiteit Leiden

Vaardigheden

Computervaardigheid
Software: Microsoft 365 (Excel, Outlook, Word en PowerPoint).
Social media: Facebook, Linkedin, Twitter en Instagram.

Talenkennis
Nederlands: uitstekend
Engels: uitstekend
Overige talen zijn Punjabi (uitstekend) en Hindi (goed).

Werkervaring

1 november 2016 tot heden
Werkgever: Restaurant, regio Randstad
Functie: Assistant manager
Werkzaamheden:
Ik ben begonnen als medewerker in de bediening waarna ik verder ben gegaan als medewerker in keuken. Sinds 2018 ben ik assistent manager en ondersteun ik onder andere bij de administratie van het restaurant en de leiding over de werkvloer. Zo verzorg ik de financiële administratie van het restaurant en houd ik de urenregistratie bij van de medewerkers. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het bestellen van de voorraadaanvullingen bij verschillende leveranciers en onderhoud ik ook contact met de bezorgplatforms waar het restaurant mee werkt.
Tenslotte ben ik betrokken bij de vormgeving van het menu, speciale acties en promoties en het bijhouden van de social media kanalen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels.
Software programma’s: Microsoft Office, kassasysteem.

1 oktober 2017 tot 1 oktober 2018
Werkgever: Advocatenkantoor, regio Randstad
Functie: Stagiair / Assistant
Werkzaamheden:
Als stagiair heb ik volledig meegedraaid op het kantoor. Mijn werkzaamheden bestonden onder andere uit het verrichten van dossieronderzoek, jurisprudentieonderzoek en het uitzoeken en beantwoorden van juridische vraagstukken. Naast onderzoek gerichte werkzaamheden heb ik ook gewerkt aan het opstellen van processtukken, zittingen bijgewoond en fungeerde ik als notulist bij vergaderingen. Administratieve werkzaamheden zoals het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, het onderhouden van telefonisch contact met cliënten en instanties, het behandelen van in- en uitgaande post, factureren, het bijhouden van deadlines, het aanvragen en inplannen van tolken voor zittingen/afspraken, agendabeheer en archiveren. Ook zorgde ik voor de ontvangst van gasten en cliënten en verzorgde ik de koffie/thee.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands.
Software programma’s: Microsoft Office, Basenet, Digitale Loket Rechtspraak.
Reden vertrek: einde stage.

5 november 2015 tot 20 augustus 2016:
Werkgever: Zorginstelling, regio Randstad
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden:
Ik was verantwoordelijk voor cliëntenadministratie en andere administratieve werkzaamheden. Mijn taken bestonden uit het opstellen van zorgdossiers, het behandelen van e-mailverkeer, het onderhouden van telefonisch contact met cliënten en instanties, het behandelen van in- en uitgaande post en agendabeheer.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands.
Software programma’s: Microsoft Office, ZorgAdmin.
Reden vertrek: studie.

1 september 2012 tot 31 juli 2013:
Werkgever: Telemarketingbedrijf, regio Randstad
Functie: Call agent
Werkzaamheden:
Hier heb ik als outbound call agent hoofdzakelijk klanten benaderd om ze verschillende abonnementen aan te bieden.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands.
Software programma’s: callcenter software.
Reden vertrek: op zoek naar een nieuwe uitdaging.

1 september 2010 tot 1 augustus 2012:
Werkgever: Administratiekantoor, regio Randstad
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden:
Mijn taken bestonden voornamelijk uit het bijhouden van een cliëntenadministratie en het verwerken van financiële gegevens in MS Excel.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands.
Software programma’s: Microsoft Office.
Reden vertrek: Studie.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.