Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Alleskunner / junior Management Assistant, Master Beleid, Communicatie en Organisatie

regio Rotterdam en Randstad

Wie is Michelle?
Vrienden en familieleden zullen mij beschrijven als een mensen-mens: een betrouwbaar, betrokken en ondernemend persoon die gemakkelijk in de omgang is. Als ik iets doe, dan doe ik dat met 100% inzet en dan ga ik er ook echt voor! Naast mijn gedrevenheid en enthousiasme om ergens vol voor te gaan, vind ik het wel belangrijk om goed na te denken over de beslissingen die ik neem. Ik ben naast een doener, ook wel een echte denker. Ik ga graag grondig te werk bij het nemen van beslissingen en wil er graag zeker van zijn de best mogelijke optie te hebben gekozen, waardoor ik soms omschreven word als een perfectionist. Een voorbeeld: waar anderen tevreden zijn bij het kiezen van een reis, kijk ik graag nog even verder om te zien of er nóg betere opties zijn.

Wat wil Michelle bereiken?
Ik ambieer een functie waarbij ik niet alleen ondersteunende werkzaamheden uitvoer, maar waar ik ook kan en mag meedenken aan het optimaliseren van de bedrijfsprocessen. Leergierig en gedreven als ik ben wil ik graag alles over de organisatie en werkwijze te weten komen. Met deze gedrevenheid hoop ik mezelf en mijn vaardigheden te kunnen ontwikkelen in de organisatie, welke ik op een later moment kan inzetten op een hoger niveau. Ik vind het dan ook belangrijk om doorgroeimogelijkheden te hebben.

Wat is je motivatie om te werken als Assistant / Ondersteuner?
Een ondersteunende rol vind ik goed aansluiten bij de werkervaring die ik de afgelopen jaren heb opgedaan en bij de vaardigheden die ik heb ontwikkeld. Ik verwacht dat ik in de rol van ondersteuner een goede start van mijn carrière maak en dat ik vanuit daar mezelf verder kan ontwikkelen. De rol van ondersteuner past helemaal bij mij, omdat ik gestructureerd te werk ga, ik het leuk vind contacten te onderhouden met verschillende partijen en ik het anderen graag zo aangenaam mogelijk maak.

Waarom wil Michelle juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Voorafgaand aan het eerste telefonische kennismakingsgesprek wist ik niet zo goed wat ik van Assistant2 moest verwachten. Uiteindelijk ben ik tijdens de eerste telefonische afspraak en het daaropvolgende kennismakingsgesprek op kantoor meer te weten gekomen over de werkwijze van Assistant2 en de mensen achter de organisatie. De kernwaarde van Assistant2, de persoonlijke benadering, spreekt mij erg aan! Binnen Assistant2 krijg je de mogelijkheden om je eigen carrière pad vorm te geven en het lijkt mij erg fijn hierin ondersteund te worden. Ik ben ervan overtuigd dat ik via Assistant2 de juiste match kan vinden!

Wat doet Michelle in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd vind ik het leuk om sportief bezig te zijn, zowel in teamverband als alleen. Ik zit op volleybal, dus ik train één keer in de week, speel op zaterdag altijd een wedstrijd en ben binnen de vereniging actief als vrijwilliger. Daarnaast ben ik sinds kort begonnen met cardioboksen en vind ik het leuk om met mooi weer te skaten! Verder bak ik veel en probeer ik graag nieuwe cheesecake-recepten uit. Ook breng ik graag tijd door met vrienden en organiseren we bijvoorbeeld spelletjesavonden of gaan we naar het terras.

Michelle is beschikbaar als enthousiaste alleskunner, startend Management Assistant die graag meedenkt en mee doet.
Wat is Michelle haar droombedrijf? Een (middel)grote organisatie waar ik de kans krijg mijn talenten optimaal te benutten en waar successen samen behaald en gevierd worden.
Wat is Michelle haar functiedoelstelling? Een functie waar ik mezelf kan uitdagen en waar continue ontwikkeling centraal staat.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2019 – 2020 Master Beleid, Communicatie en Organisatie, Vrije Universiteit Amsterdam  –  diploma behaald
– Keuzevak: Consultancy en Interventie
– Scriptie titel: Voorspellers van negatief roddelgedrag: relatieconflict en negatieve emoties

2018 – 2019 Premaster Beleid, Communicatie en Organisatie, Vrije Universiteit Amsterdam  –  diploma behaald

2013 – 2017 HBO Bachelor Tourism Management, Hogeschool Inholland Rotterdam  –  diploma behaald
– Propedeuse in één jaar behaald
– Scriptie titel: Samen sterk aan het Brielse Meer – een onderzoek naar het collectief ondernemen tussen stakeholders van het Brielse Meer
– Minoren: Green Adventures, Hogeschool Inholland Haarlem (2016) en Cultuurtoerisme (2017)

2008 – 2013 Havo, Maerlant College Brielle – diploma behaald
– Richting Economie en Maatschappij

Trainingen/Workshops
2016 – Travellife Sustainability Management Training Course

Vaardigheden

Computervaardigheid
MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint
Social media: actief op LinkedIn, Facebook, Instagram
Tijdens studie veel gewerkt met Zoom, Skype, Jitsi, Microsoft Teams, Google Drive, One Drive
Softwaresystemen: TISS, DaVinci

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 0 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 3 fout van 15)

Werkervaring

4 september 2017 – 1 september 2019
Werkgever: Retailer modesegment – regio Zuidwest
Functie: Assistent Store Manager
Werkzaamheden:
Behandelen van e-mailverkeer, onderhouden van contacten met hoofdkantoor en andere relaties, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, factureren, sleutelbeheer, bijhouden en actualiseren van social media (Instagram), actualiseren en verzorgen etalage, binnenlopende klanten te woord staan en adviseren, inkoop kantoorartikelen en -apparaten, administratieve werkzaamheden, budget bewaking, (nieuwe) collega’s aansturen, kassawerkzaamheden
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: MS Office, Samesystem, NCR kassasysteem
Reden vertrek: werk niet te combineren met studie

1 mei 2017 – 3 september 2017
Werkgever: Horecagelegenheid, regio Zuidwest
Functie: Allround medewerker
Werkzaamheden: inkoop-, horeca-, kassa-, keuken- en schoonmaakwerkzaamheden
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: n.v.t.
Reden vertrek: seizoenswerk

1 februari 2017 – 8 juli 2017
Werkgever: Reclamebureau, regio Zuidwest
Functie: Marketing / Communicatiemedewerker
Werkzaamheden: Ondersteunende werkzaamheden naast het schrijven van scriptie, zoals:
– Mediaoverzicht maken
– Media-uitingen controleren
– Nieuwe potentiële klanten benaderen
– Werkzaamheden voor een goed doel, zoals het up-to-date houden van de website
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: n.v.t.
Reden vertrek: einde stageperiode

26 september 2016 – 1 februari 2017
Werkgever: Indoor recreatie centrum, regio Zuidwest
Functie: Allround medewerker
Werkzaamheden: horeca-, kassa-, keuken- en schoonmaakwerkzaamheden
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: n.v.t.
Reden vertrek: werk en stage niet te combineren

31 augustus 2015 – 18 januari 2016
Werkgever: Reisorganisatie, regio Zuidwest
Functie: Product Executive Zon
Werkzaamheden: prijsvergelijkingen, concurrentieanalyses, budgetbewaking, online presentatie waarborgen, bestemmingsanalyses, contact met aanbieders, inkoopwerkzaamheden, werkzaamheden in TISS en DaVinci
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: TISS, DaVinci
Reden vertrek: einde stageperiode

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.