Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Office Assistant / Multitasker

Regio Randstad/Utrecht

Wie is Merel?
Ik ben rustig, down to earth, sociaal, teamplayer maar kan ook goed zelfstandig werken. Het eigen maken van nieuwe taken/processen vind ik erg leuk om te doen. Ik haal veel voldoening uit mensen helpen en mijn bijdrage te kunnen leveren. Veel energie haal ik uit multitasken en alle ballen in de lucht houden. Ik ben iemand die graag helpt in het verbeteren van processen en zal daar dan ook gemakkelijk mijn mening in geven. Mijn hoofd koel houden in stressvolle situaties is voor mijn geen probleem. Ik laat mij niet snel uit het veld slaan en ga altijd op zoek naar de beste oplossing.

Wat wil Merel bereiken?
De functie waarin ik mijzelf nu zie is Management Assistant/ Projectondersteuner. Graag zou ik in die functies willen doorgroeien en dan misschien over 5 jaar als Executive Assistant aan de slag te kunnen. Ik ga dat realiseren door nu een Management Assistant functie te bemachtigen daar veel ervaring op te doen en mezelf bij te scholen door middel van trainingen die worden aangeboden door Assistant2.

Wat is je motivatie om te werken als Assistant /Ondersteuner?
Dit past goed bij mij. Ik houd ervan om zaken geregeld te krijgen, zodat mijn collega’s daar ook voordeel uit halen. Het is een functie waar veel verschillende taken aan toebehoren, en juist die afwisseling is wat het voor mij zo leuk maakt.

Waarom wil Merel juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik ben bij Assistant2 terecht gekomen via mijn zus. Zij heeft een aantal jaren geleden voor Assistant2 gewerkt en is toen geplaatst bij een werkgever waar ze nu nog steeds met veel plezier werkt. Ik hoop dat Assistant2 dat samen met mij ook gaat realiseren.

Wat doet Merel in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd ben ik vooral druk met mijn dochtertje, maar daarnaast geniet ik ook erg van lekker uit eten gaan of terrasjes pakken met vrienden en reizen.

Merel is beschikbaar als Vliegende keep, Management / Office Assistant, multitasker, ondersteuner, teamspeler.
Wat is Merel haar droombedrijf? Een jong divers bedrijf waar mogelijkheden zijn om te groeien en de ruimte wordt gegeven voor zelfontplooiing, in een informele sfeer.
Wat is Merel haar functiedoelstelling? Mijzelf verder ontwikkelen in een functie waarin ik veel kan leren en veel kan betekenen voor het bedrijf.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2008 – 2010 – Hogeschool Tio te Utrecht MBO niveau 4
Stewardess, Receptioniste, Hostess (diploma behaald)

2007-2008 – Colegio Delibes te Salamanca, Spanje
D.E.L.E Diploma Intermedio (diploma behaald)

2002-2006 VMBO – Theoretische Leerweg Griftland College te Soest (diploma behaald)

Trainingen/Workshops
Assertiviteit
Timemanagement

Vaardigheden

Computervaardigheid
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Instagram, Facebook, LinkedIn, Canva, Photopea, Exact

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Spaans: Goed

Werkervaring

Augustus 2020 – heden
Werkgever: Financiële Dienstverlener, regio Randstad
Functie: Office Manager
Werkzaamheden:
Mijn verantwoordelijkheden zijn: telefoon beantwoorden, gasten ontvangen, ondersteunen van de afdeling advies; door middel van het nalezen van uit te brengen adviezen, contact opnemen met de banken en het uitzoeken van hypotheekvoorwaardes. Offertes maken, vergaderingen notuleren. Het inplannen van teams/zoom afspraken. Ook geef ik ondersteuning bij het implementeren van het nieuwe boekhoudsysteem Exact.
Ook beheer ik de LinkedIn pagina. Daarin plaats ik wekelijks vak gerelateerde stukjes
Computer/software: Microsoft Office, Canva, photopea
Voertaal: Nederlands
Reden vertrek: Deze functie is meer gericht op uiteindelijk financieel adviseur worden. En dat is niet de richting die ik op wil.

Zomer 2019
Werkgever: Reisorganisatie, standplaats Turkije
Functie: Reisleidster
Werkzaamheden:
In deze functie heb ik gasten ondersteund tijdens hun vakantie. Welkom meetings, hotelbezoeken waren mijn dagelijkse taken. Ook het verkopen van excursies behoorden tot mijn takenpakket. Evenals extra ondersteuning bij gasten die naar het ziekenhuis moesten of andere noodgevallen.

Zomer 2018
Werkgever: Reisorganisatie, standplaats Turkije
Functie: Reisleidster
Werkzaamheden:
In deze functie heb ik gasten ondersteund tijdens hun vakantie. Welkom meetings, hotelbezoeken waren mijn dagelijkse taken. Ook het verkopen van excursies behoorden tot mijn takenpakket. Evenals extra ondersteuning bij gasten die naar het ziekenhuis moesten of andere noodgevallen.

Oktober 2017 – juli 2018
Werkgever: Vervaardiger van schoeisel, hoofdkantoor regio Randstad
Functie: Customer Service & After Sales
Werkzaamheden:
In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het klant contact met retailers en consumenten. Behandel ik de nabestellingen en los ik alle klachten en problemen op. Ik ben het eerste telefonische aanspreekpunt en organiseer ik evenementen

April 2014 – April 2016
Werkgever: Online marktonderzoek bureau, regio Zuidwest
Functie: Office manager
Werkzaamheden:
Mijn verantwoordelijkheden waren: telefoon beantwoorden en doorschakelen, klanten verwelkomen, alle inkomende sollicitaties beheren en de communicatie daarin voorzien, sollicitaties inplannen, beheer van de kantoorartikelen, alle zakenreizen boeken voor de sales en managing directors, declaraties controleren en doorsturen naar Finance; teamuitjes organiseren.

April 2013 – april 2014
Werkgever: Fabrikant van medisch apparatuur
Functie: General Office Assistent afdeling Marketing en Communicatie (40 uur)
Werkzaamheden:
Het boeken van reizen voor de Sales Representatives; organiseren van internationale congressen en trainingen; het beheren van kantoor- en marketingartikelen (office management). Zelfstandig email verkeer met klanten, beantwoorden van de telefoon. Behandelen van de in- en uitgaande post.

Naast mijn werkzaamheden op de afdeling Marketing en Communicatie ondersteunde ik de afdeling Financiële Administratie. Daar controleerde ik de declaraties en deed ik archiveerwerk

2011 – april 2013
Werkgever: Horecagelegenheid, regio Randstad
Functie: Shift supervisor bediening (40 uur)
Werkzaamheden:
In deze functie was ik meewerkend leidinggevende in de bediening. En verantwoordelijk voor het verloop van goede communicatie tussen keuken, bar, terras en gasten tijdens mijn shift.

2008 – 2011
Werkgever: Horecagelegenheid, regio Randstad
Functie: Allround medewerker bediening (parttime)
Werkzaamheden:
Het opnemen van bestellingen en het geven van informatie; het raadplegen van de manager of de keuken over bijzondere wensen van gasten; het doorgeven van bestellingen aan keuken; klaar maken van dranken; het aanvoeren en serveren van bestellingen; het opmaken van rekening en afrekenen met gasten; het afruimen van de tafels.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.