Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Alleskunner/ Ervaren management Assistant

Regio Eindhoven, Oss, Uden, Den Bosch

Wie is Margriet?
Ik ben een energieke en vrolijke vrouw, moeder, vriendin en collega die met enthousiasme uitdagingen aanpakt. Zowel privé als op het werk ben ik een spin in het web en dankzij mijn inlevingsvermogen zie ik al snel welke ondersteuning iemand nodig heeft. Als er een babyshower, een bedrijfsfeest of een buurtfeest georganiseerd moet worden begin ik direct met brainstormen over bijvoorbeeld een thema of locatie. Bij het maken van traktaties en surprises voor school leef ik mij, tot groot genoegen van mij kinderen, helemaal uit. Mijn vrienden omschrijven mij als een sociale en creatieve levensgenieter. Een voorbeeld van dat sociale en creatieve: In Amsterdam was ik lid van de bewonersraad en heb met succes een koffietentje geopend om de eenzaamheid onder de oudere bewoners weg te nemen.

Wat wil Margriet bereiken?
Mijn ideale baan is een ondersteunende functie waar organisatietalent voor nodig is en ik veel contact heb met collega’s. Ook zou ik daar graag een stuk officemanagement in terug zien. Het liefst werk ik in een internationaal bedrijf omdat Engels mijn tweede taal is. In mijn laatste functie had ik ook veel HR-taken, daar zou ik in de toekomst meer mee willen doen in bijvoorbeeld een functie als HR-assistent. In januari 2021 ga ik een cursus HR volgen via mijn job coach om mijn kennis daarin te vergroten en over 5 jaar hoop ik de vraagbaak te zijn in een informele organisatie.

Wat is je motivatie om te werken als Management Assistant/Ondersteuner?
Behulpzaamheid is een van de karaktereigenschappen waar ik erg blij mee ben. Het is een natuurlijk onderdeel van mijn zijn en ik zou het niet willen missen. Vooral in een ondersteunende functie blijkt het een erg fijne eigenschap. Een probleem creatief oplossen blijft iedere keer energie geven en na meer dan 10 jaar werkervaring weet ik mijn talenten goed in te zetten. Ook het werken met diverse mensen (Vaak uit verschillende culturen) maakt mijn werk enorm interessant. Met alle lagen binnen een organisatie vind ik het fijn om te communiceren en om samen te werken. Verder ben ik erg flexibel wat de ad hoc taken die vaak op mijn pad komen in een ondersteunende functie makkelijker en leuk maken.

Waarom wil Margriet juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Via via kwam ik in contact met Assistant2. De omschrijvingen van de openstaande functies vielen mij direct op, ze zijn origineel en met flair geschreven. Ook kreeg ik het gevoel dat je bij Assistant2 geen nummertje bent maar dat er echt persoonlijke aandacht wordt gegeven. Ook al zouden we samen niet de juiste match vinden, ik ben toch een mooie ervaring rijker en het advies en de tips neem ik zeker mee in mijn verdere loopbaan.

Wat doet Margriet in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd lees ik graag een boek waar vooral ook een stuk geschiedenis in verwerkt is, teken ik graag met aquarel potlood en zoek ik voor familie en vrienden een persoonlijk cadeau voor elke gelegenheid. Verder ben ik gek op lange wandelingen en het ontdekken van mooie plekken in Nederland, en houd ik van bordspelen met familie en vrienden.

Margriet is beschikbaar als een ervaren alleskunner, Management Assistant.
Wat is Margriet haar droombedrijf? Een Middelgroot en informeel bedrijf met doorgroeimogelijkheden.
Wat is Margriet haar functiedoelstelling? Met veel plezier en enthousiasme de juiste ondersteuning bieden en de functie mij eigen maken.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
1999  MTRO, Middelbaar Toeristisch Recreatief Onderwijs (MBO4)   Diploma behaald.
1994  MAVO, Middelbaar Algemeen Voortgezet Onderwijs    Diploma behaald.

Trainingen/Workshops
2013  Certificaat Persoonlijke ontwikkeling
2009  Certificaat PowerPoint
2007  Certificaat Notuleren
2007  Certificaat Time Management
2005  Certificaat Persoonlijke effectiviteit
1998-1999  Stage 1: ANWB, Den Haag/ Stage 2: Hotel Conquistador, Tenerife
1999  SEPR1 Certificaat Vakbekwaamheid Reisbureau

Vaardigheden

Computervaardigheid
Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Wunderlist, Confluence, Slack
Social Media – LinkedIn (Zakelijk), Facebook (Privé)

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend
Engels: Goed

Werkervaring

3 december 2018 tot en met 1 juli 2020
Werkgever: Software bedrijf
Functie: Office/HR Manager
Werkzaamheden:
Boodschappen verzorgen, lunch, sleutel- alarm en gebouwbeheer, parkeervergunningen aanvragen, NS Business cards bestellen, contactpersoon voor klanten, laptops e.d. bestellen, teksten digitaal nieuwsblad redigeren etc., onboarding (Inwerken) nieuwe collega’s (IND proces begeleiden, contactpersoon gemeente voor inschrijvingen, contracten opstellen, home pagina updaten met belangrijke informatie, huisvesting eerste maand in Nederland verzorgen, ziekmeldingen beheren enz.), organiseren van teamevents, kerstfeest en bijeenkomsten/workshops, verantwoordelijk voor verhuizing en herinrichting van kantoor (Nieuwe lunchruimte, relaxruimte creëren, geluidspanelen laten plaatsen enz.).
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels
Software programma’s: Confluence, MAC Os, MS office, Slack, Social media
Reden vertrek: Verhuizing naar Brabant

1 mei 2017 tot en met 1 juni 2018
Werkgever: Maatschappelijk betrokken stichting, regio Noordwest
Functie: (Vervangende) Directie Secretaresse
Werkzaamheden:
Agendabeheer van de Directeur, de Adjunct Directeur en Gebiedsmanagers, vergaderingen inplannen en notuleren, lid RvT/vergaderingen bijzitten en verslagleggen, receptie werkzaamheden (Telefoon, bezoek ontvangen, post verwerken etc.), organiseren van afscheidsborrels, team events en (lunch) catering bestellen, mede organiseren van bedrijfsevents (Bijvoorbeeld “Week van de opvoeding”), Ad hoc werkzaamheden (Presentaties maken, printen, brieven en e-mails opstellen etc.).

3 januari 2015 tot en met heden
Werkgever: Massagepraktijk, regio Noordwest en Zuidoost Nederland
Functie: Office Manager
Werkzaamheden:
Secretariële en financiële administratie, planning massages, intakes afnemen om klachten vast te leggen en behandeling te bepalen, werven van nieuwe klanten (brochures maken, laten printen en verspreiden), acquisitie plegen voor bedrijfsstoelmassage, bestellingen plaatsen en in ontvangst nemen, voorraad bijhouden en controleren, Cadeaubonnen ontwerpen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands/Engels
Software programma’s: MS office, Interne programma’s, outlook
Reden vertrek: Tijdelijke functie

28 februari 2015 tot en met 1 juli 2018
Werkgever: Koffiegelegenheid, regio Noordwest
Functie: Founder/Owner
Werkzaamheden:
Een kleine koffieshop/ cateringbedrijf voor de bewoners en omgeving. 2 dagen per week geopend voor koffie/thee en eigengemaakte taart, handgemaakte producten inkopen en verkopen (honing, oorbellen, kaarten etc., taartbestellingen maken en bezorgen, organiseren en catering verzorgen van o.a. high tea, buurtborrel (I.sm. Gemeente), bedrijfslunches, inloopspreekuur VVE, administratie.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands/Engels
Software programma’s: MS office, outlook
Reden vertrek: Nieuwe uitdaging

1 mei 2011 tot en met 1 februari 2014
Werkgever: Energieleverancier, Amsterdam
Functie: Management Assistent
Werkzaamheden:
Secretariële ondersteuning van de HR-manager, de Coal, Lignite & Infrastructure Manager en een Zweedse Manager van de afdeling PG&I en hun teams, (Inter)nationale reizen boeken voor managers en teamleden, agenda en email beheer, (Inter)nationale vergaderingen organiseren en verslag leggen, declaratiebeheer en vakantie planning, team events organiseren (Borrels, afscheidsfeestjes, kerstfeest etc.), rondleidingen op sites organiseren en daaraan deelnemen, buitenlandse collega’s assisteren en overige ad hoc werkzaamheden.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands/Engels
Software programma’s: MS office, outlook, interne programma’s
Reden vertrek: Reorganisatie

Van april 2007 tot en met 1 mei 2011 ben ik gedetacheerd geweest bij verschillende bedrijven als ICT-secretaresse, Project assistente en Management Assistente. Mijn taken in deze functies waren voornamelijk secretariële werkzaamheden. De voertaal was Nederlands en/of Engels.

Van juni 1999 tot en met maart 2007 ben ik in vaste dienst werkzaam geweest als Project intercedente, Office Manager, Management Assistente, Secretaresse/Redactie medewerker. Mijn taken in deze functies waren voornamelijk secretariële ondersteuning, organiseren van diverse events, contactpersoon voor klanten, kandidaten screenen, collega’s ondersteunen, vakantieplanning en declaraties verwerken. De voertaal was Nederlands en/of Engels.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.