Wie is Margreeth?
Ik ben een vrolijke, vriendelijke vrouw. Sociaal, hulpvaardig, geduldig en respectvol, zijn woorden die mijn karakter goed omschrijven. Ik kan me makkelijk in anderen inleven en denk graag mee in oplossingen. Van situaties zie ik al snel de positieve kant in en laat me niet snel uit het veld slaan.
Wat wil Margreeth bereiken?
Ik ben op zoek naar een functie waarin mijn karakter en kwaliteiten echt tot hun recht komen en waarbij ik iets voor mensen kan betekenen. De komende jaren wil ik onderzoeken welke onderdelen van de functie van allround Ondersteuner het beste bij mij aansluiten en hierin verder groeien.
Wat is je motivatie om te werken als Management Assistant/Ondersteuner?
Als Ondersteuner wil ik graag bijdragen aan een omgeving waarin iedereen zich welkom voelt en zijn werk prettig kan uitvoeren. Vooral het sociale en dynamische aspect van de functie spreekt me erg aan, ik ben graag bezig met verschillende werkzaamheden.
Waarom wil Margreeth juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
De werkwijze van A2 met persoonlijke benadering vind ik erg prettig. Ik heb er vertrouwen in dat de begeleiding en trainingen van Assistant2 mij kunnen helpen om de juiste match te vinden.
Wat doet Margreeth in haar vrije tijd?
Ik houd van alles wat met vintage te maken heeft en struin hiervoor graag over het internet of door een tweedehands-/kringloopwinkel. Verder wandel ik graag in de natuur, maar vind ik het ook heerlijk om rustig op de bank wat te haken of te lezen. Ook ga ik graag naar musicals, concerten en festivals.
Margreeth is beschikbaar als Office Assistant, Management Ondersteuner, Vraagbaak, Verbinder, Probleem oplosser, Sparringpartner, Spil van de organisatie.
Wat is Margreeth haar droombedrijf? Een bedrijf met een open werksfeer en ruimte voor persoonlijke aandacht.
Wat is Margreeth haar functiedoelstelling? Dat ik veel voor mijn toekomstige collega’s kan en mag betekenen en hiermee bijdraag aan hun productiviteit en werkgeluk.
Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.
Profiel
Opleidingen, trainingen & workshops
Opleidingen
1997 – 2001 MBO4 Commercieel Medewerker Marketing & Communicatie Albeda College, Rotterdam Diploma
1993 – 1997 MAVO Christelijk College Riederwaard, Rotterdam Diploma
Trainingen/Workshops
2022 Empowerment – van ontzorger naar sparringspartner van Assistant2
2022 Assertiviteit van Assistant2
2022 Notuleren van Assistant2
2011 Commerciële Vaardigheden/ Prijs onderhandelen
2011 Effectief Zakelijk Corresponderen
2008 Verkooptechniek Binnendienst
2007 Assertief Optreden
Vaardigheden
Computervaardigheid
Windows 10, Office 365; Excel, Outlook, PowerPoint, Word en Teams, Axapta 2009, Topdesk, Facebook en LinkedIn.
Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 0 fout van 15)
Engels: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Werkervaring
1 december 2021 tot en met heden
Werkgever: Advocatenkantoor, regio Zuidwest
Functie: Senior Secretaresse (december – maart)/ Personal Assistant (april – heden)
Werkzaamheden en taken:
– Agenda en mailbox beheer.
– Aanmaken en onderhouden van dossiers.
– Declaraties verzenden, intern en extern.
– Reserveren van vergaderruimtes, chauffeurs, restaurants en hotels.
– Archiveren.
– Voorraden printpapier bewaken.
– Creditcard uitgaven verantwoorden aan financiële afdeling.
– Uitgaande stukken voorbereiden m.b.v. huisstijl sjablonen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Windows 10, Office 365; Excel, Outlook, PowerPoint, Word en SharePoint, Topdesk, UBW en Intapp.
1 februari 2018 – 30 november 2021
Werkgever: Bouworganisatie, regio Zuidwest
Functie: Functioneel Beheerder/Ondersteuner
Werkzaamheden en taken:
– Aanspreekpunt voor collega’s voor vragen over gebruik van het systeem, zowel persoonlijk als via het ticketsysteem.
– Sparren over verbeterpunten.
– Verbetervoorstellen uit de business begeleiden bij ICT, hierbij de communicatie afstemmen op zowel de gebruiker als de applicatiebeheerder.
– Testen van gedane aanpassingen op een juiste werking voordat deze worden ingezet.
– Kennissessies organiseren voor uitleg, bijvoorbeeld van nieuwe features.
– Begeleiden van verkoopafdeling in afstemmen van processen op het komende nieuwe ERP pakket voor migratie.
– Handleidingen maken.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Windows 10, Office 365; Excel, Outlook, PowerPoint, Word en Teams, Axapta 2009 en Topdesk.
2 januari 2006 tot en met 30 januari 2018
Werkgever: Bouworganisatie, regio Zuidwest
Functie: Commercieel Medewerker Binnendienst/Office Assistant
Werkzaamheden en taken:
– Klanten te woord staan, vooral telefonisch en per mail, heel af en toe ook in persoon op kantoor of bij de klant zelf.
– Meedenken met de klant om zo goed mogelijk te adviseren over toe te passen producten.
– Oplossingen zoeken bij ontstane leveringsproblemen.
– Kwestiefacturen nabellen.
– Offertes opstellen en opvolgen.
– Bestellingen begeleiden van invoer tot ontvangst.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Windows 10, Office 365; Excel, Outlook, PowerPoint, Word en Teams, Axapta 2009 en Topdesk.
Referentie
Op verzoek