Wie is Magda?
Ik ben een open en vrolijke persoonlijkheid. Ondernemend, flexibel en sociaal ingesteld. Aangezien ik uit een ondernemersgezin kom, is dit me met de paplepel ingegoten. Ik hou van duidelijkheid en een goede sfeer. In het begin kijk ik meestal even de kat uit de boom. Ik ben flexibel, representatief en onderneem vaak nieuwe dingen om mijzelf te blijven ontwikkelen. Ga een nieuwe uitdaging niet uit de weg en ben zeer leergierig, flexibel en representatief.
Wat wil Magda bereiken?
Ik ben een administratieve duizendpoot met commercieel talent en ben op zoek naar een nieuwe uitdaging als office manager/management assistent bij een dynamisch bedrijf. Ik heb ruim 15 jaar werkervaring in commerciële / administratieve ondersteunende functies.
Wat is je motivatie om te werken als Office Manager?
Ik ben graag de spil in de organisatie, overal van op de hoogte en spring bij waar nodig.
Zowel mijn opleiding als mijn werkzaamheden tot nu toe zijn breed georiënteerd. Afwisseling en diversiteit vind ik erg belangrijk.
Waarom wil Magda juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Mijn ervaring met Assistant2 is altijd prettig verlopen en recent hebben zij weer contact met mij opgenomen eigenlijk zonder te weten dat ik inmiddels weer op zoek ben naar een nieuwe baan. Het bureau komt zeer professioneel over en het spreekt mij erg aan dat het niet een hele grote organisatie is.
Wat doet Magda in haar vrije tijd?
Sporten (yoga, boksen, golfen), winkelen, weekendjes weg/vakantie
Magda is beschikbaar als administratieve duizendpoot met commercieel talent op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Wat is Magda haar droombedrijf? Dynamisch bedrijf in een commerciële omgeving
Wat is Magda haar functiedoelstelling? Office manager/Management Assistant
Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.
Profiel
Opleidingen, trainingen & workshops
Opleidingen
1996 – 2001 HBO Small Business/Haarlem Business School diploma behaald
1994 – 1996 MDS MBO Ondernemer detailhandel niv.4 diploma behaald
1989 – 1994 Havo Pieter Nieuwland College diploma behaald
Trainingen/Workshops
2022 Budgetcoach
2021 Social Media
2020 E-Commerce
2019 Social Media
2015 BHV bijscholing
2014 Excel with Business
2012 Basisopleiding BHV
2011 Eigen webwinkel beheren
2010 Commercieel medewerker binnendienst
1995 Detex
Vaardigheden
Computervaardigheid
Word, Excel, Outlook, MS Office, MAC, Archie, ACA, SAP, BI. Ik gebruik Facebook/ Instagram persoonlijk en LinkedIn om te netwerken.
Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 4 fout van 15)
Werkervaring
Januari 2022 – heden
Functie: Office- en projectmanager
Werkgever: Vastgoedorganisatie, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– Projectbezoek/inrichting
– Telefoon aannemen en bezoekers ontvangen
– Agenda management
– Post- en emailbehandeling
– Administratie en archivering
– Ondersteuning projectmanagers en directie
– Beheer website
– Kantoormanagement
Softwareprogramma’s: Word, Excel, Outlook
Voertaal: intern Nederlands, extern ook vaak Engels
Maart 2021 – december 2021
Functie: Senior medewerker Customer Care
Werkgever: Koffiegroothandel, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– Team functioneel aansturen
– Coördineren werkzaamheden afdeling
– Diverse (administratieve) werkzaamheden rondom (nationale) accounts
– Storingen, bestellingen etc. via telefoon/mail
– Planning van monteurs
– Orderverwerking en contracten uitwerken
– Nauwe samenwerking van afd. Logistiek, Finance & HR
Voertaal: intern Nederlands, extern ook vaak Engels
Softwareprogramma’s: Word, Excel, Outlook, AFAS, speciaal orderprogramma
September 2017 – december 2020
Functie: Office manager/Back Office
Werkgever: Zakelijke dienstverlener, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– Klantencontact via mail en telefoon
– Orderverwerking – Debiteurenbeheer
– Administratieve werkzaamheden zoals opstellen en uitvoeren van offertes en factureren
– Organiseren en plannen van events
– Beheren webshop en social media
Voertaal: intern Nederlands, extern ook vaak Engels
Softwareprogramma’s: Word, Excel, Outlook, speciaal inkoopprogramma
Maart 2011 – heden
Eigenaar en beheerder van webshop in cadeau en woonaccessoires
Juli 2016 – augustus 2017
Functie: Medewerker bediening
Werkgever: Restaurant met meerdere vestigingen, regio Noordwest-Nederland
September 2015 – mei 2016
Functie: Management Assistent/Office Manager
Werkgever: Marketingbureau, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– Ondersteuning van Directie en overige MT-leden
– HR werkzaamheden (ziekte/vakantie en dossiers)
– Bewaken budgetten op klant- en projectniveau
– Organiseren en notuleren vergaderingen
– Urenadministratie op projectniveau
– Debiteuren- en crediteurenadministratie
– Offertes en facturen versturen en uitvoeren
– Periodieke afsluitingen en rapportages
– Reizen plannen en boeken
– Agendabeheer
December 2014 – juni 2015
Functie: Customer Care Representative
Werkgever: Retailorganisatie / keten, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– Sales per telefoon, mail en chat
– Klantenondersteuning en -advisering
– Bestellingen en retouren
– Klachtenafhandeling en klanttevredenheid waarborgen
– Telefoon, mail en chatverkeer
– Controleren en beheren van orders
– Samenwerken met afdelingen zoals finance, buying, sales & marketing
Mei 2010 – oktober 2014
Functie: Office Manager/Management Assistent
Werkgever: Reclame exploitant, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– Verantwoordelijk voor backoffice
– Ondersteuning voor sales en managing director
– Debiteuren- en crediteurenbeheer
– Onderhouden van CR
– Beheer telefoon, email & social media
Mei 2007 – april 2010
Functie: Management Ondersteuning Inkoop / Customer Care
Werkgever: Retailorganisatie, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– Financiële rapportages – Debiteuren- en crediteurenbeheer
– Ondersteuning HR
– Klachten- en retourenafhandeling
– 1e aanspreekpunt zowel intern als extern
– Invoeren orders en nabestellingen
– Organiseren verschillende evenementen
Januari 1999 – april 2007
Functie: Algemeen medewerker
Werkgever: Specialist in gelegenheidskleding, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– In- en verkoop
– Goederenverwerking en voorraadbeheer
– Klachten- en retouren afhandeling
– Debiteuren- en crediteurenbeheer
– Organiseren van evenementen
Referentie
Op verzoek