Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Office Manager met commerciële taken

Groot Amsterdam

Wie is Magda?
Ik ben een open en vrolijke persoonlijkheid. Ondernemend, flexibel en sociaal ingesteld. Aangezien ik uit een ondernemersgezin kom, is dit me met de paplepel ingegoten. Ik hou van duidelijkheid en een goede sfeer. In het begin kijk ik meestal even de kat uit de boom. Ik ben flexibel, representatief en onderneem vaak nieuwe dingen om mijzelf te blijven ontwikkelen. Ga een nieuwe uitdaging niet uit de weg en ben zeer leergierig, flexibel en representatief.

Wat wil Magda bereiken?
Ik ben een administratieve duizendpoot met commercieel talent en ben op zoek naar een nieuwe uitdaging als office manager/management assistent bij een dynamisch bedrijf. Ik heb ruim 15 jaar werkervaring in commerciële / administratieve ondersteunende functies.

Wat is je motivatie om te werken als Office Manager?
Ik ben graag de spil in de organisatie, overal van op de hoogte en spring bij waar nodig.
Zowel mijn opleiding als mijn werkzaamheden tot nu toe zijn breed georiënteerd. Afwisseling en diversiteit vind ik erg belangrijk.

Waarom wil Magda juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Mijn ervaring met Assistant2 is altijd prettig verlopen en recent hebben zij weer contact met mij opgenomen eigenlijk zonder te weten dat ik inmiddels weer op zoek ben naar een nieuwe baan. Het bureau komt zeer professioneel over en het spreekt mij erg aan dat het niet een hele grote organisatie is.

Wat doet Magda in haar vrije tijd?
Sporten (yoga, boksen, golfen), winkelen, weekendjes weg/vakantie

Magda is beschikbaar als administratieve duizendpoot met commercieel talent op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Wat is Magda haar droombedrijf? Dynamisch bedrijf in een commerciële omgeving
Wat is Magda haar functiedoelstelling? Office manager/Management Assistant

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
1996 – 2001  HBO Small Business/Haarlem Business School    diploma behaald
1994 – 1996  MDS MBO Ondernemer detailhandel niv.4    diploma behaald
1989 – 1994  Havo Pieter Nieuwland College    diploma behaald

Trainingen/Workshops
2022  Budgetcoach
2021  Social Media
2020  E-Commerce
2019  Social Media
2015  BHV bijscholing
2014  Excel with Business
2012  Basisopleiding BHV
2011  Eigen webwinkel beheren
2010  Commercieel medewerker binnendienst
1995  Detex

Vaardigheden

Computervaardigheid
Word, Excel, Outlook, MS Office, MAC, Archie, ACA, SAP, BI. Ik gebruik Facebook/ Instagram persoonlijk en LinkedIn om te netwerken.

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 4 fout van 15)

Werkervaring

Januari 2022 – heden
Functie: Office- en projectmanager
Werkgever: Vastgoedorganisatie, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– Projectbezoek/inrichting
– Telefoon aannemen en bezoekers ontvangen
– Agenda management
– Post- en emailbehandeling
– Administratie en archivering
– Ondersteuning projectmanagers en directie
– Beheer website
– Kantoormanagement
Softwareprogramma’s: Word, Excel, Outlook
Voertaal: intern Nederlands, extern ook vaak Engels

Maart 2021 – december 2021
Functie: Senior medewerker Customer Care
Werkgever: Koffiegroothandel, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– Team functioneel aansturen
– Coördineren werkzaamheden afdeling
– Diverse (administratieve) werkzaamheden rondom (nationale) accounts
– Storingen, bestellingen etc. via telefoon/mail
– Planning van monteurs
– Orderverwerking en contracten uitwerken
– Nauwe samenwerking van afd. Logistiek, Finance & HR
Voertaal: intern Nederlands, extern ook vaak Engels
Softwareprogramma’s: Word, Excel, Outlook, AFAS, speciaal orderprogramma

September 2017 – december 2020
Functie: Office manager/Back Office
Werkgever: Zakelijke dienstverlener, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– Klantencontact via mail en telefoon
– Orderverwerking – Debiteurenbeheer
– Administratieve werkzaamheden zoals opstellen en uitvoeren van offertes en factureren
– Organiseren en plannen van events
– Beheren webshop en social media
Voertaal: intern Nederlands, extern ook vaak Engels
Softwareprogramma’s: Word, Excel, Outlook, speciaal inkoopprogramma

Maart 2011 – heden
Eigenaar en beheerder van webshop in cadeau en woonaccessoires

Juli 2016 – augustus 2017
Functie: Medewerker bediening
Werkgever: Restaurant met meerdere vestigingen, regio Noordwest-Nederland

September 2015 – mei 2016
Functie: Management Assistent/Office Manager
Werkgever: Marketingbureau, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– Ondersteuning van Directie en overige MT-leden
– HR werkzaamheden (ziekte/vakantie en dossiers)
– Bewaken budgetten op klant- en projectniveau
– Organiseren en notuleren vergaderingen
– Urenadministratie op projectniveau
– Debiteuren- en crediteurenadministratie
– Offertes en facturen versturen en uitvoeren
– Periodieke afsluitingen en rapportages
– Reizen plannen en boeken
– Agendabeheer

December 2014 – juni 2015
Functie: Customer Care Representative
Werkgever: Retailorganisatie / keten, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– Sales per telefoon, mail en chat
– Klantenondersteuning en -advisering
– Bestellingen en retouren
– Klachtenafhandeling en klanttevredenheid waarborgen
– Telefoon, mail en chatverkeer
– Controleren en beheren van orders
– Samenwerken met afdelingen zoals finance, buying, sales & marketing

Mei 2010 – oktober 2014
Functie: Office Manager/Management Assistent
Werkgever: Reclame exploitant, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– Verantwoordelijk voor backoffice
– Ondersteuning voor sales en managing director
– Debiteuren- en crediteurenbeheer
– Onderhouden van CR
– Beheer telefoon, email & social media

Mei 2007 – april 2010
Functie: Management Ondersteuning Inkoop / Customer Care
Werkgever: Retailorganisatie, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– Financiële rapportages – Debiteuren- en crediteurenbeheer
– Ondersteuning HR
– Klachten- en retourenafhandeling
– 1e aanspreekpunt zowel intern als extern
– Invoeren orders en nabestellingen
– Organiseren verschillende evenementen

Januari 1999 – april 2007
Functie: Algemeen medewerker
Werkgever: Specialist in gelegenheidskleding, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
– In- en verkoop
– Goederenverwerking en voorraadbeheer
– Klachten- en retouren afhandeling
– Debiteuren- en crediteurenbeheer
– Organiseren van evenementen

Referentie
Op verzoek

 

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.