Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Office Assistant

Regio Den Haag

Wie is Lisa?
Positief ingesteld, creatief en met een oog voor detail. Ik geniet van gezelligheid met familie en vrienden en ik sta bij hen bekend als iemand met veel inlevingsvermogen en een luisterend oor. Ik maak graag mensen blij door behulpzaam te zijn of hen te verrassen met bijvoorbeeld een zelfgebakken taart of originele tekst op een kaartje. Ik hou ervan om dingen met aandacht te doen en streef daarbij naar een zekere vorm van perfectie. Het geeft mij bijvoorbeeld voldoening om het resultaat te zien na een opruimklus of een creatief project. Ik vind het ook fijn om zelfstandig dingen te ondernemen; zo ben ik meerdere malen alleen op vakantie geweest en hierbij vond ik de balans tussen rust en contact met nieuwe mensen heel prettig.

Wat wil Lisa bereiken?
Ik ambieer een spin in het web functie waarin ik mijn brede ervaring goed kan toepassen en een waardevolle bijdrage kan leveren aan de missie van de organisatie. Ik vind het belangrijk om mij de functie volledig eigen te maken en te helpen om meer structuur aan te brengen waar nodig. Daarnaast wil ik in de toekomst meer ervaring opdoen in het ondersteunersvak om gerichter te kunnen assisteren, bijvoorbeeld als Executive Assistent.

Wat is je motivatie om te werken als Project Assistant/Office Manager/ Ondersteuner?
Ik ben een echte planner en ik vind het leuk om alles tot in de puntjes uit te denken en te verzorgen. Ik wordt gelukkig van het ontzorgen van collega’s en de afwisseling die mij dat geeft. Daarnaast ben ik ontzettend leergierig en zie ik het als een uitdaging dingen snel onder de knie te krijgen en mijzelf hierin te blijven ontwikkelen. In het ondersteunersvak kan ik deze kwaliteiten goed inzetten en zelfstandig werken combineren met het contact met mensen.

Waarom wil Lisa juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
De manier waarop Assistant2 zichzelf profileert heeft mij erg enthousiast gemaakt. De persoonlijke aandacht, de ervaring en zekerheid spreken mij heel erg aan. Persoonlijk ga ik graag voor kwaliteit en daarom vind ik het belangrijk om met een organisatie te werken die dezelfde missie deelt. Ik ben niet alleen op zoek naar een baan de mij iets te bieden heeft, maar ook een organisatie waarin ik goed pas en mij op mijn plek voel; Assistant2 geeft mij het vertrouwen erin te kunnen slagen om dit vinden.

Wat doet Lisa in haar vrije tijd?
Ik heb een passie voor de natuur en ga in mijn vrije tijd graag wandelen of fietsen en op reis naar mooie landen. Ik houd ervan om mijzelf te blijven ontwikkelen en lees daarom graag boeken en ik volg momenteel een cursus Spaans. Daarnaast uit ik mijn creativiteit graag in koken en bakken en ben ik altijd bezig nieuwe recepten te verzamelen.

Lisa is beschikbaar als spin in het web, office manager, management-/project assistent.
Wat is Lisa haar droombedrijf? Een bedrijf met een inspirerende missie waar men gedreven is en elkaar motiveert.
Wat is Lisa haar functiedoelstelling? Een functie waarin ik kan ontzorgen en waarbij veel persoonlijk contact is; waarin ik mijn creativiteit kwijt kan; waarbij ik veel eigen verantwoordelijkheid heb en ook taken naar mij toe kan trekken.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2005 – 2008   MBO-4 Luchtvaartdienstverlener, ROC van Amsterdam Airport, diploma behaald
2000 – 2005   HAVO, Fioretti college Lisse, diploma behaald

Trainingen/Workshops
2019   BHV training

Vaardigheden

Computervaardigheid
MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Publisher, Outlook

Sociale media: Facebook, LinkedIn

Talenkennis
Nederlands: uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels: goed (getest, 3 fout van 15)

Werkervaring

29 september 2016 – heden
Werkgever: Internationaal verhuizing & opslagbedrijf, regio Randstad
Functie: Junior Office Manager/Project Assistant
Werkzaamheden:
Ontvangen van bezoekers; afhandelen van de inkomende telefoongesprekken; e-mail behandeling; behandelen inkomende- en uitgaande post; voorbereiden en faciliteren van vergaderingen; agendabeheer spreekkamers, bedrijfsauto en laptops; boeken van vluchten, hotels en huurauto’s voor expats en collega’s; facturen accorderen; registratielijsten maken en actiepunten bijhouden; voorraadbeheer en diverse facilitaire werkzaamheden; overnemen Office Manager bij afwezigheid; verzorgen welkomstpakketten nieuwe collega’s; voorbereiden werkopdrachten afdeling verhuizingen; registreren en bijhouden van klantgegevens; douane inklaringen verwerken; beheer en het voorbereiden van de welkomstpakketten voor expats; digitaliseren en vormgeven van regio informatie voor expats; schrijven van teksten en aanleveren bij de afdeling Marketing voor de maandelijkse Expat Newsletter; selecteren van nieuwsitems voor maandelijkse Relocation Newsletter; uploaden en bijwerken content op Narrowcast schermen; organiseren van interne personeelsborrels; kaartjes en attenties verzorgen voor personeelsleden.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Software programma’s: Microsoft Office, Microsoft Teams, Navision, TIC Narrowcasting, CustomsController, My Portal
Reden vertrek: reisafstand, nieuwe uitdaging

1 september 2011 – 13 september 2016
Werkgever: Multinational in kantoorverhuur, regio Randstad
Functie: Customer Service Representative
Werkzaamheden:
Ontvangen van bezoekers en cliënten; afhandelen telefoon en e-mails; verzorgen inkomende- en uitgaande post van huurders; verwerken inkomende facturen; archiveren; debiteurenbeheer; acquisitie; contact onderhouden met leveranciers en huurders; voorbereiden- en zorgdragen in- en uithuizingen van huurders; IT gerelateerde werkzaamheden mb.t. telefoon/internet huurders; registreren en bijhouden van klantgegevens in diverse systemen; verwerken reserveringen vergader- en kantoorruimtes; voorbereiden en faciliteren vergaderingen; voorraad beheren en catering bestellen; diverse facilitaire werkzaamheden; informatie verstrekken over services en offertes opstellen; begeleiden en inwerken stagiaires/nieuwe collega’s.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Software programma’s: Microsoft Office, Titan, Evo
Reden vertrek: ontwikkelingen binnen de organisatie

 

Daarnaast heb ik bij diverse werkgevers gewerkt als Receptioniste, Grondstewardess, Serveerster, Pedagogisch Medewerkster, Bezorger, Magazijnmedewerkster, Veilingmedewerkster en Verkoopster. Mijn taken bestonden hierbij uit:

Afhandelen telefoon en e-mail; in- en uitchecken gasten; inchecken en boarden passagiers; ontvangen en bedienen gasten; tafels opdekken en vergaderruimtes klaarzetten; verwerken reserveringen; verzorging baby’s en peuters; plannen en uitvoeren activiteiten; rapportages schrijven; sorteren en bezorgen post; sorteren kledingorders (orderpicken); bloemboeketten maken en sorteren; producten labelen –afwegen en verkopen; kasbeheer.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.