Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Betrouwbare, leergierige allround HR-medewerker/Assistant (HBO)

regio Rotterdam, Breda, Dordrecht

Wie is Josephine?
Ik ben een gezellig, vriendelijk en sociaal persoon. Een echt mensen-mens kan je wel zeggen, ik besteed veel tijd aan mijn vrienden en vriendinnen. Daarnaast ga ik ook graag terug naar mijn familie voor een weekendje (of langer). In mijn vrije tijd ben ik graag sportief en doe ik aan crossfit of andere fitness gerelateerde activiteiten.

Wat wil Josephine bereiken?
Mijn ambitie op dit moment is om werkervaring op te doen bij een jong, commercieel bedrijf dat groeiende is. Waarom groeiend? Dit geeft mij toekomstperspectief om in een startende HR-baan te beginnen (bv als HR Assistant) en door te groeien naar een adviserende functie. Want dat is mijn droom, een perfecte & professionele HR-adviseur zijn en wellicht later HR-manager. Uiteindelijk wil ik een job waarin ik mijn interesses binnen HR zoals duurzame inzetbaarheid, naar een hoger niveau kan tillen en (bijna) alles op rolletjes wil laten lopen. Op deze wijze ben ik van toegevoegde waarde voor de medewerkers van de organisatie.

Wat is je motivatie om te werken als HR Assistant/Ondersteuner?
Ik denk dat ik in een functie als HR Assistant op dit moment nog meer fijne kneepjes van het vak kan leren. Vanuit deze functie kan ik mijzelf door ontwikkelen op alle facetten van HR en veel leren.

Waarom wil Josephine juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Na de fijne gesprekken met Assistant2 wist ik zeker dat het mogelijk is om ook in deze tijd aan een HR gerelateerde baan te komen. En uiteraard via hen met de juiste begeleiding en wat trainingen en workshops die zij organiseren komt het helemaal goed.

Wat doet Josephine in haar vrije tijd?
Het werken in de horeca heb ik altijd als een hobby gezien. Daardoor heb ik ook grote interesse in koken, cocktails en wijnen! Ik vind het ontzettend leuk om zelf lekkere recepten te bedenken en uit te proberen, welke toch eigenlijk altijd wel lukken! Deze recepten maak ik in een Word document, en wie weet ga ik er ooit wel een kookboek van maken. Ik ben ook sportief, ik doe ongeveer 4 tot 5 keer per week aan crossfit. Daarnaast vind ik het leuk om te mountainbiken als het lekker weer is! Ik heb een goede band met mijn ouders en familie en vrienden, dus ik ga graag met hen leuke dingen doen.

Josephine is beschikbaar als betrouwbare, leergierige allround HR-medewerker/Assistant die graag meedenkt in verschillende projecten.
Wat is
Josephine haar droombedrijf? Een jong, commercieel en groeiend bedrijf waarin veel mogelijk is.
Wat is Josephine haar functiedoelstelling? Ik wil vakkundig worden binnen mijn functie als HR-medewerker (of junior HR-adviseur) door werkervaring op te doen, al mijn collega’s en externe klanten te woord kunnen staan en hen met alles helpen.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
September 2019 t/m januari 2020 – Minor Arbeid, Gezondheid & Welzijn – Hogeschool Rotterdam – Diploma behaald
September 2017 t/m juni 2020 – Human Resource Management – Avans Hogeschool in Breda – Diploma behaald
September 2016 – Financial Services Management – Hogeschool van Amsterdam – Diploma niet behaald *
Juni 2016 – Havo, examenvakken: Nederlands, Engels, Wiskunde A, Economie, Scheikunde en Biologie – Fioretti college, Lisse – Diploma behaald

* Reden hiervoor is geweest dat deze studie tóch niet bij mij paste en ik liever een combinatie wilde van het bedrijfsleven en de mens (personeel)

Trainingen/Workshops
2019: Workshop Wet Verbetering Poortwachter
2019: Workshop Participatiewet
2018: Workshop HR Analytics
2018: Workshop Duurzame Inzetbaarheid

 

Vaardigheden

Computervaardigheid
Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, Microsoft Excel, Facebook, LinkedIn, Twitter, Afas Profit, Insite/outsite, ADP, ProTime,

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend
Engels: Goed

Werkervaring

22 februari tot heden
Werkgever: Gezondheidsdienst overheid, regio Zuidwest
Functie: HR Medewerker (tijdelijke functie)
Werkzaamheden:
In verband met Covid-19 heeft de organisatie momenteel een enorme instroom van medewerkers die een functie uitoefenen met betrekking tot het Covid-19 virus. Ik ben verantwoordelijk voor de administratieve handelingen rondom de instroom van nieuw personeel. Dit betreft het invoeren in personeelssystemen, verwerken diverse correspondentie, het onderhouden van contacten met uitzendbureaus, behandelen in- en uitgaande post, versturen van mailing per post/email, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen. Een ontzettend uitdagende functie binnen een actuele en dynamische omgeving.
Voertaal: Nederlands
Softwareprogramma’s: YouForce, Shiftbase, SharePoint
Reden vertrek: tijdelijk project

1 maart 2019 tot en met 21 februari 2021
Werkgever: Restaurant, regio Zuidwest
Functie: Floormanager
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor alles wat er in het restaurant, cocktailbar en het terras gebeurt. Personeel aansturen, problemen oplossen, gasten tevreden houden, ontvangst, sleutelbeheerder, helikopter view houden, het restaurant openen/sluiten, kassa tellen, planning maken, inkoop en overzicht houden.
Reden vertrek: Na het afronden van mijn studie heb ik een aantal maanden doorgewerkt in mijn functie als floormanager. Ik heb besloten om mijn contract niet te laten verlengen bij dit bedrijf om het HR werkveld in te kunnen gaan. Om werkervaring op te doen en mijn carrière te beginnen.

27 januari 2020 tot en met 22 juni 2020
Werkgever: Vereniging semi-overheid, regio Zuidwest
Functie: Afstudeer HR stagiaire
Werkzaamheden:
Afstudeeronderzoek naar hoe er binnen de organisatie een lerende organisatie gecreëerd kan worden om toekomstbestendig te kunnen zijn tegen externe veranderingen. Naast mijn onderzoek heb ik ook nevenactiviteiten uitgevoerd zoals het meewerken aan projecten. Projecten over duurzame inzetbaarheid, verzuim en het begeleiden van een groep tweedejaars studenten van Avans Hogeschool.

3 september 2018 tot en met 7 januari 2019
Werkgever: Hotel, regio Noordwest
Functie: HR-stagiaire
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor de in- en uitstroom van medewerkers. Daarnaast het aanspreekpunt voor interne collega’s en contactpersoon. Verantwoordelijk voor algemene HR-werkzaamheden: verwerken diverse correspondentie, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties, behandelen in- en uitgaande post, versturen van mailing per post/email, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, factureren, agendabeheer in Outlook, archiveren, activiteiten op scholen bij stagemarkten om nieuwe stagiaires te werven, rondleidingen geven aan leerlingen van middelbare (hotel) scholen, contact houden met internationale collega’s van andere hotels.
Voertaal: Nederlands, met andere hotels werd Engels gesproken
Softwareprogramma’s: ADP, ProTime
Reden vertrek: Einde stageperiode

5 februari 2018 tot en met 22 juni 2018
Werkgever: Horeca restaurantketen
Functie: HR-stagiaire
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor de instroom van nieuwe vestigingen. Het restaurantketen is een jonge en grote horecaonderneming waardoor er veel nieuwe vestigingen geopend werden. Hier was ik verantwoordelijk voor het werven en selecteren van een heel nieuw team. Daarnaast ook verantwoordelijk voor het onboarden van het nieuwe personeel, trainingen geven, alles klaarmaken voor de eerste werkdag zoals werkkleding, contract, sleutelbeheer regelen etc. Andere HR werkzaamheden behoorde ook tot mijn takenpakket zoals het verwerken van mutaties vanuit leidinggevende die te zien waren in insite, contractuele wijzigingen verwerken en het aanspreekpunt voor managers en franchisenemers.
Voertaal: Nederlands
Softwareprogramma’s: Afas Profit, Insite/outsite

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.