Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Veelzijdige PMO’er/Management Assistant, VWO/HBO

Zuidwest-Nederland, Breda, Roosendaal, Tilburg, Den Bosch

Wie is Jolanda?
Ik ben een zelfstandige, zorgzame en open persoon. Een gedreven en representatieve vrouw met veel praktijkervaring, die afwisseling en uitdaging in het werk belangrijk vindt. Het liefst in een omgeving waar ik als een ‘spin in het web’ kan functioneren, met aandacht voor kwaliteit en sfeer. Ik werk graag doelgericht om resultaten te behalen, zowel zelfstandig als in teamverband. Als positief ingesteld persoon en energieke managementondersteuner acteer ik het beste in een dynamische omgeving waarbij ik mij graag blijf ontwikkelen. Eigenschappen die bij mij horen, zijn: organisatorisch sterk, proactief, dienstverlenend, professioneel, klantgericht, communicatief sterk, zorgvuldig, vakbekwaam, pragmatisch en denkend in oplossingen.

Wat wil Jolanda bereiken?
Als managementondersteuner is het mijn drijfveer om mijzelf te blijven ontwikkelen en actief op zoek te gaan naar de werkomgeving waar ik een professionele toegevoegde waarde kan leveren. Mijn passie is om uitdagingen aan te gaan in een dynamische omgeving en daardoor mijn rol waardevol en duurzaam te maken. Uitdagingen zie ik overigens als 2-richtingsverkeer; ik zal niet nalaten om ook mijn manager in gezamenlijke uitdagingen mee te nemen. Immers, succes wordt bereikt door teamwork!

Waarom wil Jolanda werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
De kennismaking met Assistant2 was erg prettig en heb ik als positief ervaren. Ik heb er een zeer goed gevoel bij. Assistant2 gaat professioneel en gedegen te werk in het werven van personeel. En koppelen daarbij de juiste mensen en organisaties aan elkaar. De open en eerlijke communicatie past bij mij. Ik ben ervan overtuigd dat ik via Assistant2 snel een nieuwe, prettige werkkring vind. Ook niet onbelangrijk is dat Assistant2 hoge prioriteit geeft aan loopbaanontwikkeling en de Assistants diverse mogelijkheden biedt om zichzelf verder te ontwikkelen in het vakgebied van managementondersteuning.

Wat doet Jolanda in haar vrije tijd?
Ik ben een sportief en actief persoon. Yoga en Pilates doe ik minimaal een keer per week, heerlijk om te ontspannen. En daarnaast houdt een personal trainer mij qua spierkracht en uithoudingsvermogen in vorm. Daarnaast vul ik mijn vrije tijd in met lekker koken en uiteraard eten (samen met vrienden lang tafelen). Ook in de tuin ben ik graag bezig. En tot slot houden zowel mijn partner als ik zelf veel van reizen en lezen, wandelen en fietsen. En gaan wij regelmatig naar concerten en musicals. En van lange wandelingen met de hond in de natuur, geniet ik ook enorm.

Jolanda is beschikbaar als Management Assistant, Directie Assistant, Project Management Assistant, organisator, meedenker en Spin in het web.
Wat is Jolanda haar droombedrijf?
Ik ben op zoek naar een mensgerichte organisatie met een informele, collegiale sfeer die oog hebben voor de kwaliteiten van hun medewerkers.
Wat is Jolanda haar functiedoelstelling? In mijn ideale functie lever ik naast het ondersteunen van (project) management en andere (interne) opdrachtgevers ook een inhoudelijke bijdrage aan de dagelijkse gang van zaken en projectwerkzaamheden in de organisatie. Kortom: naast steun en toeverlaat ook sterk op de inhoud!

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2016  Hoger Management Support ICM    diploma behaald
2004  Managementassistente (HBO) Secretary Management Institute    diploma behaald
2002  Managementassistente (MBO) ISBW    diploma behaald
1997  Juridisch secretaresse LOI    diploma behaald
1992  MEAO Florijn College    diploma behaald
1991  VWO Christelijk Lyceum Delft    diploma behaald
1989  HAVO Christelijk Lyceum Delft    diploma behaald
1987  MAVO Vrijenban Delft    diploma behaald

Trainingen/Workshops
2015  VCA en kleine blusmiddelen
2015  Le-Cap taaltraining, Frans op maat
2011  Keep Connecting People, 2-daagse training communicatiestijlen

Vaardigheden

Computervaardigheid
Ik heb een goede kennis van Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint en Teams). Daarnaast heb ik een redelijke kennis met betrekking tot social media zoals LinkedIn.
Ik heb ervaring in het werken met SAP en Oracle. Websitebeheer met Kentico CMS hoor ook tot mijn vaardigheden evenals document managementbeheer met Crics. Ik kan goed met computers overweg en maak mij softwareprogramma’s waar ik nog niet mee bekend ben, snel eigen.

Talenkennis
Nederlands: uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels: uitstekend (getest, 1 fout van 15)

Werkervaring

Januari 2020 – tot heden
Werkgever : Zorginstelling, regio Zuidwest
Functie: Secretaresse Raad van Bestuur
Werkzaamheden:
Complex agendabeheer; Het voorbereiden en notuleren van diverse vergaderingen; Het bewaken van de voortgang van afspraken en acties; Het opstellen van zakelijke correspondentie.
Voertaal: Nederlands
Software programma’s: Microsoft Office, SAP, Teams, Afas
Reden vertrek: beëindiging jaarcontract

Februari 2018 – december 2019
Werkgever: Automotive organisatie, regio Zuidwest
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
Voorkomende organisatorische, administratieve en ondersteunende secretariële werkzaamheden t.b.v de CEO en het achtkoppige managementteam; Voorbereiden (management)bijeenkomsten en bijhouden actielijsten; Toezicht houden op actiepunten (lijsten) en het hierbij attenderen van de verantwoordelijken op de voortgang;
Verantwoordelijk voor de organisatie van diverse meetings en evenementen waaronder dealerevenementen en personeelsbijeenkomsten; Plannen reizen, hotels en andere zaken op het gebied van (business)trips; Plannen van interne en externe afspraken, daarbij rekening houdend met prioriteiten; Beheer van de interne communicatielijnen;
Aansturing van de activiteitencommissie (schakel tussen personeel en managementteam).
Voertaal: Nederlands/Engels
Software programma’s: Microsoft Office, SAP, Skype
Reden vertrek: Reorganisatie vanuit hoofdkantoor Zweden

1 mei 2015 – januari 2018
Werkgever: Afvalverwerkingsbedrijf, regio Zuidwest
Functie: managementassistente/ Project assistant
Werkzaamheden:
Complex agendabeheer in Outlook (inhoudelijk en proactief), coördineren van afspraken en postverwerking/mailbox manager Procurement & ICT, ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van afdelingen Procurement & ICT (vraagbaak en eerste aanspreekpunt), zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, zelfstandig verwerken van diverse correspondentie, maken van PowerPoint presentaties, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties, ontvangst bezoek, archiveren, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, beheer  inkoopcontracten (contractmanagement), organiseren teamdagen Procurement & ICT, aanmaken PO nummers in Oracle, voorbereiden, distribueren en notuleren van (wekelijkse) vergaderingen Procurement & ICT, Afgeleide HR-taken, zoals in- en uitdiensttredingen, ziekmeldingen, verlofregistratie.
Voertaal: Nederlands/Engels
Software programma’s: Microsoft Office, Oracle, Crics
Reden vertrek: Geen uitdaging meer in de functie en een moeizame relatie met manager

1 juni 2007 – 1 april 2015
Werkgever : Maakindustrie in grondstoffen, regio Zuidwest
Functie : directiesecretaresse
Werkzaamheden:
Complex agendabeheer en afspraken maken voor CEO, 2 managers afdeling Mergers & Acquistions, Hoofd Juridische Zaken, Manager Corporate Communications, post- en e-mailafhandeling en correspondentie van directeur/managers; voorbereiden en organiseren zakenreizen; beheer website, organiseren (meerdaagse) trainingen (HRM), het maken van PowerPoint presentaties, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties, ontvangst bezoek, archiveren, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, overige voorkomende secretariële werkzaamheden.
Voertaal: Nederlands
Software programma’s: Microsoft Office, SAP, Kentico
Reden vertrek: reorganisatie binnen secretariaat

1 juni 2006 – 31 mei 2007
Werkgever: Accountancy- adviesorganisatie, regio Zuidwest
Functie: senior secretaresse
Werkzaamheden:
Agendabeheer en afspraken maken partner/managers, postafhandeling partner/managers, ondersteuning afdeling Marketing & Sales, regio Zuid, uitwerken correspondentie en jaarrekeningen, invoeren en bijhouden klantgegevens en overige voorkomende secretariële werkzaamheden.

1 juni 2001 – 31 mei 2006
Werkgever: Energieproducent, regio Zuidwest
Functie: managementassistente
Werkzaamheden:
Agendabeheer en afspraken maken (financieel) directeur, postafhandeling en correspondentie (financieel) directeur, voorbereiden en notuleren van MT-, RvC- en aandeelhoudersvergaderingen en het bewaken van acties naar aanleiding van deze vergaderingen, gedelegeerde managementtaken, waaronder HRM en salarisadministratie en het organiseren zakenreizen en overige voorkomende secretariële werkzaamheden.

1 oktober 2000 – 31 mei 2001
Werkgever: Ingenieursbureau, regio Zuidwest
Functie: managementassistente / teamsecretaresse
Werkzaamheden:
Coördineren van het secretariaat (2 secretaresses), agendabeheer en afspraken maken teammanager en teamleden (in totaal 32 man), postafhandeling en correspondentie teammanager en teamleden, voorbereiden en notuleren van teamvergaderingen en het bewaken van acties naar aanleiding van deze vergaderingen, bewaken en coördineren van personele aangelegenheden, zoals het bijhouden van personeelsdossiers, verwerken aanstelling,- en studiekostenformulieren, verwerken van arbeidsovereenkomsten en fungeren als aanspreekpunt voor de afdeling P&O, coördineren van opleidingen t.b.v. persoonlijke ontwikkeling teammanager en teamleden. En verzorgen van aanmeldingen voor congressen, seminars en cursussen en overige voorkomende secretariële werkzaamheden.

1 januari 1999 – 30 september 2000
Werkgever: Advocatenbureau, regio Zuidwest
Functie: juridisch secretaresse
Werkzaamheden:
Uitwerken juridische stukken voor twee advocaten, agendabeheer en het maken van afspraken voor twee advocaten, contacten onderhouden met klanten, andere advocatenkantoren, rechtbanken en opzetten en uitvoeren incassobeleid.

1 januari 1998 – 31 december 1998
Werkgever: Groothandel, regio Zuidwest
Functie: secretaresse afdeling Verkoop
Werkzaamheden:
Voorbereiden en notuleren vergaderingen afdeling verkoop, organiseren zakenreizen en het voorbereiden en organiseren van beurzen en contacten onderhouden met het hoofdkantoor in Canada en de diverse vestigingen wereldwijd.

1 september 1994 – 31 december 1997
Werkgever: Financiële instelling/bankwezen, regio Midden
Functie: Secretaresse directoraat Juridische & Fiscale Zaken
Werkzaamheden:
Uitwerken diverse juridische stukken voor juristen, agendabeheer en het maken van afspraken voor twee juristen, postafhandeling en correspondentie voor twee juristen en voorbereiden en notuleren vergaderingen juristen.

1 augustus 1992 – 31 augustus 1994
Werkgever: Financiële instelling/bankwezen, regio Zuidwest
Functie: Commercieel medewerkster financieringen
Werkzaamheden:
Uitwerken financieringsoffertes, contacten onderhouden met notaris- en advocatenkantoren, controleren hypotheekakten.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.