Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Alleskunner/Project Assistant op WO niveau MBA, gespecialiseerd in digitale ontwikkeling

Regio rond Amsterdam

Wie is Isa?
Creatief, analytisch en sociaal! Ik vind het leuk om problemen op te lossen en ik denk altijd na over verbeterpunten. Ik leer snel, organiseer mijn werk op een efficiënte manier en ik ben creatief in het komen tot nieuwe inzichten. Ik ben zelfbewust en denk altijd na over mijn eigen handelingen. Ik zou mezelf verder omschrijven als open-minded, nuchter, positief, humoristisch en soms een beetje eigenwijs. Ik hou erg van spontane activiteiten zoals onverwachte tripjes, concerten/festivals, lekker eten en borrelen met vrienden. Ik denk dat vrienden daarnaast zouden zeggen dat ik het leven niet te serieus neem en altijd positief blijf.

Wat wil Isa bereiken?
Ik zie mezelf werken in een middelgroot of internationaal bedrijf richting de marketing, content creatie of consultancy. Ik weet steeds beter wat ik leuk vind en hoop daar nog meer over te leren. Over 5 jaar zie ik mezelf in een functie waarbij ik over diverse onderwerpen kan meedenken en adviezen kan uitbrengen. Een advies waar een bedrijf echt iets aan heeft.
Ik zie mezelf hierbij creatief te werk gaan en in een teamverband werken om tot nieuwe inzichten te komen. Opties afwegen, puzzelen, onderzoek doen en analytisch te werk gaan zijn ook taken die bij de functie horen. Op welk vakgebied? Ik vind marketing, branding, maatschappelijke onderwerpen maar ook digitale innovaties interessant. Ik denk dat het voor mij belangrijk is, dat de functie uitdagend is. Ik zie mezelf werken in een bedrijf waar innovatie en value centraal staan, met een continue drang naar verbetering. Een bedrijf dat meegaat met de tijd en die zijn strategie en visie hierop aanpast.

Wat is je motivatie om te werken als Project Assistant/Ondersteuner?
Een functie als Project Assistant is voor mij de ideale mogelijkheid om mee te kijken in een bedrijf. Wat is belangrijk voor een bedrijf en waar houdt het bedrijf zich mee bezig? Ik zou hier graag een toevoeging op willen zijn en echt een bijdrage leveren. Ik denk dat dit als Ondersteuner/Project Assistant goed kan. Ik vind het verder leuk om te helpen om taken te organiseren, problemen op te lossen en ondersteuning te bieden. Ik ben pragmatisch, effectief en doelgericht in mijn aanpak en ik denk dat dit goed past bij deze functie.

Waarom wil Isa juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik heb Assistant2 via een vriendin leren kennen en van haar goede verhalen gehoord, waardoor ik gesolliciteerd heb. A2 luistert naar de individuele wensen en kijkt per persoon naar de perfecte match, dat vind ik heel fijn. Ik had daarnaast direct een goed gevoel bij het eerste gesprek: menselijk, enthousiast, eerlijk en tegelijkertijd professioneel. Ik vind het tenslotte fijn dat er een groot netwerk is en veel mogelijkheden voor trainingen en zelfontwikkeling, waardoor ik mezelf kan blijven verbeteren.

Wat doet Isa in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd ben ik het liefst met mensen om me heen. Ik ben altijd in voor spontane avondjes met vrienden, borrels, lekker koken en sporten. Ik vind reizen leuk en nieuwe plekken en culturen verkennen. Mijn solo reis door Zuidoost Azië vond ik geweldig en daar heb ik veel van geleerd. Ik ben ook groot fan van hardlopen, wandelen, hiken en skiën. Ik hou daarnaast van boeken lezen, concerten/festivals en lekker eten.

Isa is beschikbaar als creatieve en analytische Alleskunner of Project Assistant!
Wat is Isa haar droombedrijf?
Een bedrijf met focus op innovatie, value en creativiteit.
Wat is Isa haar functiedoelstelling? Een uitdagende en afwisselende functie waarbij ik waarde kan toevoegen voor een bedrijf.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2018 – 2019   Business Administration Master,Specialisatie Digitale Ontwikkelingen, UvA – Diploma Cum laude
2018                6 maanden Schakelprogramma Business Administration, UVA – Diploma Cum laude
2014 – 2017   Psychologie Bachelor Specialisatie Brein en Cognitie, UVA – Diploma Cum laude
2008 – 2014  VWO, middelbare school Economie en Maatschappij, Jac.P Thijsse College – Diploma

Trainingen/Workshops
2019  False paspoort/ID herkennen
2018  Cursus Gespreksvaardigheden aan de UvA
2017  Introductie tot programmeren met MatLab

Vaardigheden

Computervaardigheid
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) Uitstekend
Mailchimp (Email-marketing) Goed
Social Media kanalen (Twitter, Instagram, Facebook) Uitstekend
SPSS (statistiek) Uitstekend
Google Analtyics en Tableau (datavisualisatie en analytics) Goed
Click-up en Trello (management tools) Uitstekend
Canva (graphic design) Uitstekend
Adobe Indesign en Illustration Beginnend

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)

Werkervaring

1 september 2019 – 1 april 2020, fulltime
Werkgever: Zakelijke dienstverlener (start-up), regio Noordwest
Functie: Junior Manager Customer Success
Werkzaamheden:
Management en dagelijkse leiding over 4 werknemers, dagelijkse dagbespreking en takenverdeling onder werknemers, reflectie en eventuele feedback bespreken, bijsturen naar aanleiding van onverwachte omstandigheden, uitdenken van marketingcampagnes, sales (koude en warme acquisitie), customer support (het eerste contactmoment voor zowel freelancers als bedrijven), vormgeving (flyers, hand-outs, emailcampagnes), presentaties voorbereiden (PowerPoint), recruitment (gesprekken, interviews), content schrijven (vacature teksten, social media teksten en het algemene handboek) en administratie (onderhouden mail, chat, telefoon opnemen en betalingen gereed maken).
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands (en afhankelijk van een klant soms Engels)
Software programma’s: Office Suit, Excel
Reden vertrek: Nieuwe uitdaging

1 januari 2019 –1 september 2019, parttime
Werkgever: Start-up, regio Noordwest
Functie: Adviseur marketing en communicatie
Werkzaamheden:
Adviesrapport gemaakt met betrekking tot marketing en branding, design van infographics voor basisscholen, meedenken over strategie aspecten (verpakkingen, nieuw product design), hulp bij organiseren van sales-events (beurzen), administratie (mail beantwoorden, problemen oplossen met bestellingen, bestellingen verzenden en contact met scholen).
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Reden van vertrek: Nieuwe uitdaging

1 oktober 2014 – 1 juli 2017
Werkgever: Studentenvereniging
Functie: Vrijwillig Actief lid
Werkzaamheden:
Medeverantwoordelijk voor de organisatie van studie gerelateerde evenementen. Ik heb bij 3 commissies gezeten: de commissie voor studiefeesten, de commissie voor studieborrels en de commissie voor hulp bij studiekeuze. Daarnaast ben ik ook 1 zomer begeleider geweest bij de Introductieweek van de UvA. Taken omvatten: contact onderhouden met studenten, studenten toelichten tijdens colleges, presentaties maken, originele evenementen uitdenken, organiseren van evenementen van begin tot eind en financiën bijhouden.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.