Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Directiesecretaresse / Bestuurssecretaresse / Executive Assistant

regio Arnhem Apeldoorn Deventer Zutphen

Wie is Henriëtte?
Ik ben een optimist die positief in het leven staat. Met jarenlange ervaring in tal van bedrijven en functies ben ik een flexibele doener die van korte communicatielijnen houdt en graag zaken voor elkaar krijgt, of dit nu zelfstandig is of in een team met collega’s. Betrouwbaarheid en discretie zijn kernwaarden voor mij en deze zorgen ervoor dat ik loyaal ben aan mijn werkgever en mijn collega’s. Met mijn gevoel voor humor kan ik zaken goed relativeren en dit zorgt ervoor dat ik mijn werk altijd met veel plezier doe.

Wat wil Henriëtte bereiken?
Een leuke functie als ondersteuner in een middelgroot (inter)nationaal bedrijf, waardoor ik mijn capaciteiten ten volle kan benutten en plezierige contacten kan opbouwen met collega’s en relaties in binnen- en buitenland.

Wat is je motivatie om te werken als Assistant / Ondersteuner?
Mijn vak is een vak waarin je ondanks vele jaren werkervaring nog nieuwe dingen kan ontdekken en bijleren.

Waarom wil Henriëtte juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Een vriend wees mij op Assistant2 en ik heb gelijk gebeld. Het prettige telefoongesprek en de aanpak van Assistant2 spreken mij aan en ik heb dan ook goede hoop dat zij mij kunnen helpen bij het vinden van een passende functie.

Wat doet Henriëtte in haar vrije tijd?
Ik lees Engelstalige boeken zoals klassieke romans maar houd net zo goed van fantasy- boeken zoals Game of Thrones. Ik legpuzzel graag online maar maak ook papieren kruiswoordpuzzels. Voor mijn lichamelijke ontspanning wandel en fiets ik om te genieten van de natuur in mijn woonomgeving en doe ik aan Yoga en Pilates.

Henriëtte is beschikbaar als directiesecretaresse/bestuurssecretaresse/executive assistant.
Wat is Henriëtte haar droombedrijf? Een middelgroot (inter)nationaal bedrijf dat oog heeft voor haar medewerkers en leuke collega’s die iets voor elkaar overhebben.
Wat is Henriëtte haar functiedoelstelling? In alle opzichten een goede ondersteuner te zijn.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
1988  Certificate of Proficiency in English, British School in the Netherlands    diploma
University of Cambridge, Grade A
1978  Opleiding privésecretaresse, Economische School (MEAO)    diploma
1977  Havo, Snoeck Henkemans, Den Haag    diploma
1975  Vwo (4,5 jaar), Hugo de Groot, Den Haag    certificaat

Trainingen/Workshops
2021 Online training Social Media (Assistant2)
2021  Microsoft Office 2019 (Interplein Academy, opfriscursus)
2020  Webinar Aan de slag met jouw LinkedIn-profiel (UWV)
2011  Workshop digitalisering (Dirkzwager, Arnhem)
2007  Documentair beheer (VHIC)
2006  Workshop representatie (Nelleke Mulder Image & Styling)
2004  Training ziekteverzuim (AddFive)
2004  Functionerings- en beoordelingsgesprekken (AddFive)
2001  Verzuimgesprekken (GIMD)
2001  Functioneren & beoordelen (GIMD)
2001  Microsoft Outlook 97 (De Spil/Chiron, Leeuwarden)
2001  PowerPoint in 30 stappen (Omrin)

Vaardigheden

Computervaardigheid (meest recent)
Microsoft Office 365, Microsoft Teams, SharePoint (Intranet), Dynamics Finance 365, MSPS/PowerBI, YouForce (Visma|Raet).
Google (Gmail, agenda, contacts & drive), Exact Online en Blue10 Invoice Management.

Talenkennis
Nederlands: uitstekend
Engels: uitstekend
Duits: goed

Werkervaring

25 mei 2021 tot 1 december 2021
Werkgever: Instituut voor kennis/onderzoek, regio Midden-Nederland
Functie: Managementassistent directeur & afdeling Onderzoek, Kennis &
Innovatie (OK&I)
Werkzaamheden:
Zeer druk agendabeheer en het maken van afspraken voor de directeur OK&I en teamhoofden van de subafdelingen Psychometrisch Onderzoek & Dienstverlening, Onderwijskundig Onderzoek en Prototypes. Zelfstandig behandelen van e-mailverkeer in zowel de Nederlandse als de Engelse taal, onderhouden van contacten met interne en externe relaties, organiseren van externe vergaderingen, plannen en notuleren van OK&I MT-vergaderingen, aanmaken van inkooporders en 1e autorisatie van facturen in financieel systeem (Dynamics 365), urenlijsten printen en plannen medewerkers op projecten t.b.v. teamhoofden (MSPS/PowerBI), boeken interne vergaderzalen, regelen catering & bijeenkomsten voor jubilea e.d., verzorgen van attenties voor externe relaties en medewerkers, et cetera.
Voertaal in de organisatie: Nederlands
Reden vertrek: tijdelijke functie via uitzendbureau

1 november 2007 tot en met 30 september 2020
Werkgever: Adviesbureau vastgoed, regio Midden-Nederland
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
Zelfstandige functie met veelzijdige secretariële en administratieve werkzaamheden, o.a. agendabeheer, afhandelen e-mail-verkeer en vertrouwelijke (privé)correspondentie in de Nederlandse en Engelse taal, organiseren en notuleren van vergaderingen, onderhouden van contacten (o.a. salarisadministratie, accountantskantoor, huurders, aannemers en onderaannemers, bank en overige relaties), opstellen financiële rapportages en huurlijsten per kwartaal, verwerken van in- en verkoopfacturen in digitaal autorisatiesysteem en Exact Online, klaarzetten en zelfstandig uitvoeren van bankbetalingen, aanleveren documenten aan accountantskantoor voor jaarrekeningen, invoeren salarisgegevens in werkgeversportaal pensioenadministratie, bijhouden ziekteverzuimadministratie, bewaken huisstijl, archiefbeheer en digitalisering hiervan, telefoonbeantwoording, in- en uitgaande postverwerking, boeken (privé)reizen directie, ontvangen bezoekers, verzorgen van koffie en lunches, inkoop kantoor- en cateringbenodigdheden etc.
Tevens werkzaamheden verricht voor dochtermaatschappij, holdings en andere werkmaatschappijen.
Voertaal in de organisatie: Nederlands.

1 juni 1978 tot en met 30 oktober 2007
Werkgevers: Raffinaderij (regio Randstad), Scheepvaartbedrijf (regio Randstad) en Afvalverwerker (regio Noord)
Functies: Divisiesecretaresse, Supervisor secretariaat/office services, Officemanager.
Werkzaamheden:
In de bovengenoemde functies bestonden mijn taken o.a. uit: diverse secretariële en administratieve taken voor de corporate/concerndirecties en managementteams zoals agendabeheer, afhandelen e-mailverkeer, telefoonbeantwoording, Nederlandstalig notuleren conferenties, Engelstalig notuleren board meetings, monthly reports, year-end accounts, budgets, PowerPoint presentaties, archiefbeheer, arbeidsovereenkomsten, CAO’s etc.
Verantwoordelijk en tekenbevoegd voor o.a. business travel, telecommunicatie, inkoop kantoorapparatuur & -meubilair, inkoop kantoorbenodigdheden, organisatie managementconferenties, vergaderingen, diners en trainingen, abonnementen & lidmaatschappen, verlofregistratie, postzaken etc.
Verantwoordelijk voor dagelijkse gang van zaken secretariaten en aansturen medewerkers.
Voertaal was Engels, en bij Afvalverwerker Nederlands.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.