Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Alleskunner / Office Assistant / assistant Directie secretaresse

regio groot Rotterdam

Wie is Gamze?
Ik ben een sociaal en spontaan persoon die altijd houdt van gezelligheid. Ik ben leergierig, erg behulpzaam en sta altijd klaar voor de mensen die ik liefheb. Ik ben een doorzetter en zal altijd het uiterste uit mijn werk halen. Ook een perfectionist die het op een positieve manier kan laten zien.

Wat wil Gamze bereiken?
Nu zou ik mezelf willen ontwikkelen binnen een functie als managementassistente of als een officemanager ergens op een afdeling. Lijkt mij fantastisch om de manager taken te kunnen ontwikkelen en hogerop te kunnen komen. Ik hou er enorm van om de touwtjes in handen te hebben en andere mensen begeleiden waar nodig. Ik ben leergierig en vind nieuwe uitdagingen erg leuk. Door middel van vragen stellen, doorzettingsvermogen en wellicht door trainingen hoop ik deze ontwikkelingen waar te maken. Over 5 jaar hoop ik als officemanager of zelfs een stapje hoger op een afdeling te werken. Verder maakt het me niet uit op welke afdeling dat zal zijn maar hoop daar een aanspreekpunt te zijn voor velen en ze te helpen en ondersteunen.

Wat is je motivatie om te werken als Assistant/Ondersteuner?
Ik ben een enorm behulpzaam en flexibel persoon. Deze twee kenmerken zijn ideaal voor een beroep als Assistant/ondersteuner. Dit werk is leuk omdat je een soort ‘tussenbrug’ bent voor bijvoorbeeld het bedrijf en de externe klanten en omdat je toch snel wel het aanspreekpunt bent voor vele taken. Aanspreekpunt zijn, overal kunnen helpen, en dingen organiseren zijn toch wel een aantal van de dingen die mij enorm aanspreken!

Waarom wil Gamze juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Nu in deze tijd vond ik het solliciteren heel lastig, dus toen ik aan het zoeken was kwam ik via mijn sociale media bij Management Support Assistant2. Het concept sprak me meteen aan omdat ik wellicht meer kans zou kunnen hebben omdat dit ook een bedrijf is die je vooruit wilt helpen.

Wat doet Gamze in haar vrije tijd?
Ik hou van sporten, en als ik niet kan sporten vind ik het heerlijk om lang te wandelen. Nieuwe eettentjes proberen en winkelen zijn ook 2 dingen die ik graag doe. Ben ook graag met mijn vriend, vriendinnen en familie.

Gamze is beschikbaar als Management Assistant, Spin in het web en een alleskunner.
Wat is Gamze haar droombedrijf? Een bedrijf met doorgroeimogelijkheden met trainingen en workshops. Ergens waar ik mijzelf kan ontwikkelen kan zowel in binnen en/of buitenland.
Wat is Gamze haar functiedoelstelling? De (bijna) perfecte ondersteuner zijn.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

 

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2017 – 2020   HBO – Hogeschool Rotterdam – Associate degree Management – diploma behaald
2016   HBO Hogeschool Rotterdam – International Business and Management Studies – diploma niet behaald *
2013 – 2016   MBO niv. 4 – Albeda College – Luchtvaartdienstverlener – diploma behaald
2009 – 2013   VMBO TL – Lentiz Geuzencollege – diploma behaald

* Na mijn MBO opleiding wilde ik graag beginnen aan een Engelstalige HBO opleiding. Dit was naderhand veel te hoog gegrepen. Ik merkte enorm dat dit mij ongelukkig maakte en totaal niet was wat ik wilde doen. Als ik erop terugkijk ben ik enorm blij dat ik toch aan deze opleiding ben begonnen, want hierna heb ik voor mezelf beter kunnen kijken naar hoe en wat ik wilde doen. En besefte ook dat het soms niet erg is om in kleine stappen naar mijn doel te werken.

Trainingen/Workshops
Assertiviteit
Time management
Effectief zakelijk schrijven

Vaardigheden

Computervaardigheid
Office365 (Excel, Word, PowerPoint, Outlook), Teams en Skype for Businesses
LinkedIn, Facebook, en Instagram.

Talenkennis
Turks: Moedertaal, uitstekend (spreken en schrijven)
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Uitstekend (getest, 0 fout van 15)

Werkervaring

Juni 2020 – heden
Werkgever: Financiële instelling, regio Noordwest
Functie: Management Assistente, Afdeling Corporate Finance
Werkzaamheden en taken:
Complexe agenda beheer, afspraken inplannen, vergaderingszalen reserveren, boekjes maken voor meetings, documenten klaarmaken voor meetings, instroom doorstroom en uitstroom van stagiairs/ nieuwe medewerkers, uitjes regelen, vluchten/ hotels boeken.
Voertaal: Nederlands en Engels
Softwareprogramma’s: Office365, Chrome, Skype, Teams, Adobe
Reden vertrek: Reorganisatie door COVID

2015 – 2020
Werkgever: Hotel, regio Zuidwest
Functie: Front Office Receptioniste
Werkzaamheden en taken:
In- en uitchecken van de gasten, ontvangst, aanspreekpunt voor iedereen, afhandelen van klachten, bijhouden van de mailbox, opnemen telefoon, reserveringen voor zalen en kamers aannemen en verwerken, meedenken voor nieuwe ideeën binnen het hotel.
Voertaal: Nederlands en Engels. Duits en Turks sprak ik ook vaak met de gasten.
Softwareprogramma’s: Amadeus Property Management, Office365, Chrome, Adobe
Reden vertrek: Nieuwe baan ING, ik ging van een parttime over naar een fulltimebaan

2018 – 2018
Werkgever: Politieke partij, regio Zuidwest
Functie: Officemanager
Werkzaamheden en taken:
Ik heb hier 6 maanden langer gewerkt omdat ik aan een opdracht begonnen was en die wilde ik na mijn stage nog afmaken naast mijn school. Reorganiseren van alle documenten, reorganiseren en nabellen van leden, alle documenten up-to-date maken.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands, Turks kwam hier ook voor.
Softwareprogramma’s: Office365, Chrome, Adobe
Reden vertrek: Afronding opdracht

2012– 2014
Werkgever: Winkelketen, regio Zuidwest
Functie: Kassamedewerker
Werkzaamheden en taken:
Klanten laten afrekenen, retouren afhandelen, klachten afhandelen, kassa tellen
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Reden vertrek: Ik kreeg een contract bij een hotel

Stages:
2018 – 2019
Werkgever: Financiële instelling, regio Noordwest
Functie: Management Assistente, Afdeling communicatie – Amsterdam, 3 maanden stage
Werkzaamheden en taken:
Complexe agenda beheer, organiseren lunches/andere bijeenkomsten, bij de bank moet je een bankiers eed afleggen, hierbij was ik de persoon die alles regelde omtrent de nieuwe werknemers (denk hierbij aan locatie, uitnodigingen, last minute veranderingen etc.)

2018 – 2018
Werkgever: Politieke partij, regio Zuidwest
Functie: Officemanager – Rotterdam, 3 maanden stage
Werkzaamheden en taken:
Ik kwam in de periode van de verkiezingen binnen bij de politieke partij. Hierdoor was ik voornamelijk bezig met de voorbereidingen van de verkiezingsavond. Omdat ik als HBO’er iets meer moest doen voor mijn stage omtrent leidinggeven en dingen regelen mocht ik de touwtjes in handen nemen en de rest van de stagiairs begeleiden en helpen. Het regelen en organiseren van alles heeft mij geleerd onder druk te werken en stressbestendig te worden. Ondanks dat er veel misging heb ik ervoor gezorgd dat tijdens de verkiezingsavond alles soepel is verlopen. Er zijn dingen als versiering, catering, uitnodigingen etc. geregeld.

2016 – 2016
Werkgever: Luchtvaartmaatschappij
Functie: Junior Agent – Schiphol, 5 maanden fulltime stage
Werkzaamheden en taken:
Voorbereiden vluchten, afhandelen vluchten aan de gate, problemen oplossen (passagiers die te laat waren, geannuleerde vluchten, gate veranderingen), aanspreekpunt passagiers, bagage labelen, enorm veel communiceren met collega’s op het platform en cabinepersoneel

2014 – 2015
Werkgever: Hotel, regio Zuidwest
Functie: Front Office Receptioniste, 5 maanden fulltime stage
Werkzaamheden en taken:
Zie werkervaring bovenstaand 2015-2020.

2014 – 2014
Werkgever: Onderwijsinstelling, regio Zuidwest
Functie: Gastvrouw, 2 weken fulltime stage
Werkzaamheden en taken:
Opbouw diner, klaarmaken tafels, bedienen senioren, senioren te woord staan, senioren een leuke dag laten beleven, zorgen dat de hele avond soepel verliep omtrent diner

2012 – 2012
Werkgever: Onderwijsinstelling, regio Zuidwest
Functie: Assistente juffrouw
Werkzaamheden en taken:
Voorbereidingen musical groep 8 (denk hierbij aan kostuums, veranderingen, kinderen gerust stellen, helpen waar nodig, uitnodigingen, regelen locatie, catering, opbouw etc.)

Referenties
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.