Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Assistant met hospitality genen, op zoek naar vaste baan

regio Haarlem Amsterdam

Wie is Frederique?
Ik ben een energiek persoon, een echt mensen-mens met empathie die snel emoties kan lezen in een situatie en hou van sociaal contact. Daarnaast heb ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel bij alles wat ik doe, ben oprecht en zorg ervoor dat alles goed geregeld is. Ik ben vooruitstrevend en leergierig. Ik reflecteer daarom graag op ontvangen advies voor verbetering en ga daarmee aan de slag, hierbij laat ik mijn onzekerheden niet in de weg staan. Een passie voor gastvrijheid heb ik altijd al gehad.

Wat wil Frederique bereiken?
Inmiddels heb ik een meerdere jaren werkervaring binnen verschillende organisaties. Nu ben ik op zoek naar een bedrijf waarbij ik mij verder kan ontwikkelen. Het lijkt mij fantastisch om bij een vlotte groeiende organisatie aan de slag te gaan, waarbij mensen elkaar inspireren en motiveren. Het zou geweldig zijn als ik bij deze organisatie kan doorgroeien naar bijvoorbeeld HR- Assistant of Marketing-Assistant. Ik geloof dat een goede werksfeer het beste bij mensen naar boven haalt en dat het absoluut meewerkt bij het behalen van resultaten. Ik ben ambitieus en wil mijzelf altijd ontwikkelen en daartoe kansen creëren.

Wat is jouw motivatie om te werken als Assistant /Ondersteuner?
Na meerdere jaren te hebben gewerkt als Executive Assistant ben ik erachter gekomen dat je door deze functie snel goed het bedrijf leert kennen. In het begin is dit een uitdaging, maar na een tijd weet je alle fijne kneepjes van het bedrijf en kan je goed meedenken en sparren met je collega’s. Ik vind fijn aan deze functie dat een dag er nooit hetzelfde uitziet, je veel contact hebt met anderen en je collega’s kan helpen door hen te ondersteunen.

Waarom wil Frederique werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Ik ben in contact gekomen met Assistant2 via Fons. Fons heeft mij benaderd en bij het eerste contact had ik meteen een klik met hem en Assistant2. A2 heeft een persoonlijke benadering en dat vind ik erg fijn en belangrijk. Daarnaast ben ik onder de indruk van het brede scala aan trainingen dat wordt aangeboden.

Wat doet Frederique in haar vrije tijd?
Na 10 jaar gewoond te hebben in Amsterdam heb ik samen met mijn vriend recent een huis gekocht in Haarlem. Op dit moment steek ik daarom ook bijna al mijn vrije tijd in het huis. In het weekend vind ik het heerlijk om buiten te zijn, in de stad of in het park een rondje te rennen of te tennissen. Regelmatig breng ik ook een bezoekje aan het bos, de duinen of het strand. Ik neem vaak een hond mee van iemand anders en hoop in de toekomst een eigen hondje aan te kunnen schaffen, want ik ben dol op honden. Een grote passie van mij is koken en lekker eten, elke avond staat er daarom een gevarieerde gezonde maaltijd op tafel. Naast het zelf bereiden van een lekkere maaltijd ga ik ook graag uiteten met mijn vrienden voor het eten en contacten te onderhouden. Skiën in de bergen is wat ik het liefste doe als het gaat om vakanties, maar ook een bezoekje aan mijn moeder die woont in Spanje stel ik erg op prijs.

Frederique is beschikbaar als Energieke Hotello / Ondersteuner die graag haar talenten wil laten zien aan een vooruitstrevende organisatie.
Wat is Frederique haar droombedrijf ?  Een jonge, vlotte, groeiende organisatie waar ik zelf ook kan groeien en mijzelf kan ontwikkelen.
Wat is Frederique haar functiedoelstelling? Het naar mijn zin hebben in een leuke job met veel verantwoordelijkheden.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2012  HBO Hogeschool TIO Amsterdam   Afgestudeerd BBA
2011  HAVO Sancta Maria (E&M)   Diploma behaald

Trainingen/Workshops
2021  PACT-meting (Legal People)
2019  BHV (Legal People)
2017  BHV (Spirit Hosting en Promotions)
2017  Gastvrijheidstraining (Spirit Hosting en Promotions)
2017  Profiling training (Spirit Hosting en Promotions)
2016  UVA Talencursus English Advanced 1
2012  EF Oxford B2.2 en IELTS diploma

Vaardigheden

Computervaardigheid
Wordpress, Mailchimp, Mac/PC, MS Office, YellowYard, Facebook, Instagram, Pinterest en LinkedIn.

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)

Werkervaring

September 2018 – mei 2021
Werkgever: Werving en selectie bureau, regio Noordwest
Functie: Executive Assistant, Ondersteuning aan 3 consultants, waarvan twee directieleden
Werkzaamheden:
Complex agendabeheer van de 3 consultants, veelzijdig e-mail en telefonisch verkeer zowel met kandidaten als (potentiële) opdrachtgevers, ontvangen van kandidaten en klanten, aansturen van support-medewerkers, voorbereiden klantdocumenten, organiseren van evenementen zowel intern als extern van A tot Z (lid feestcommissie, ladies event voor general counsel en commerciële ontbijten), database up-to-date houden, verantwoordelijk voor het vergroten van het compliance bestand, mailingen ontwerpen en versturen via het marketing automation systeem, facilitaire zaken.
Voertaal: Nederlands
Computers/software systemen: MacOs, Microsft Office, Gmail/Google agenda, YellowYard, MyHBMcenter (PACT-meting), Marketing Automation
Reden vertrek: Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging. Daarnaast ben ik erachter gekomen dat ik graag zou willen werken voor een bedrijf waar ik meer affiniteit mee heb.

April 2017 tot augustus 2018
Werkgever: Financiële bank organisatie, regio Noordwest
Functie: Front Desk Officer
Werkzaamheden:
Warm welkom als gezicht van de bank en daarbij uitstekende service verlenen aan bezoekers, registreren van bezoekers, reserveren van vergaderruimtes, veelzijdig e-mail en telefonisch verkeer met medewerkers, rechterhand van de supervisor, goed contact onderhouden met alle leveranciers van de bank, leidinggeven aan het team, ook werkzaam op de private banking afdeling, aanspreekpunt iedere vrijdag en bij afwezigheid supervisor.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands/Engels
Softwareprogramma’s : Planon (reserveringssysteem), Aeos (bezoekersregistratiesysteem), MS office en IBM (Mail)

Februari 2016 – augustus 2016
Werkgever: Maatschappelijke organisatie, regio Noordwest
Functie: Afstudeerstagiaire online marketing
Werkzaamheden:
Beoogde doelgroep geselecteerd, trends op het gebied van online marketing onderzocht en toegepast, interviews afgenomen met potentiële afnemers, online concurrenten en online marketing experts, ontwikkeling en publicatie van de website via WordPress. Het eindcijfer van de scriptie was een 7.7.

Februari 2015 – juni 2015
Werkgever: Event locatie, regio Noordwest
Functie: Online Marketing en PR stagiaire
Werkzaamheden:
Verspreiden van promotiemiddelen zowel intern als extern, bijhouden van de social media kanalen zoals LinkedIn, Facebook en Twitter, Nieuwsbrieven schrijven via het programma Mailchimp en veelzijdige receptiewerkzaamheden.

Mei 2013 – september 2013
Werkgever: 4* hotel, regio Noordwest
Functie: Stagiaire F&B
Werkzaamheden:
Gastvrijheid verlenen aan zowel leisure als zakelijke gasten (tijdens het ontbijt, lunch en diner), Verantwoordelijk voor de gehele verzorging van de in-room service).

Mei 2012 – september 2012
Werkgever: Strandpaviljoen, Marbella – Spanje
Functie: Medewerker F&B
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor het terras en het restaurant tijdens de lunch en diner. Hierbij had ik de bevoegdheid over de runners.

Referentie
Op verzoek

 

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.