Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Spin in het web, ontzorger, organisator/ 40 uur pw

Utrecht, Rotterdam en Den Haag

Wie is Floor?
Ik ben een zelfstandige, enthousiaste vrouw. In mijn werk ben ik resultaatgericht met een enorm doorzettingsvermogen. Ik ben positief, flexibel en dienstverlenend ingesteld. In mijn interne en externe contacten ben ik sterk en pas me gemakkelijk aan in verschillende situaties. Het ontzorgen van mensen daar zet ik mij graag voor in met mijn talent van overzicht houden en actief meedenken.

Wat wil Floor bereiken?
‘Waar je talenten en de behoeften van de wereld elkaar kruizen, daar ligt je roeping.’ Toen ik deze quote las, werd ik weer terug gebracht naar mijn kern, ontzorgen.
Het belangrijkste is een baan te vinden waar ik met veel plezier naartoe ga en waar ik mijn kwaliteiten optimaal kan benutten. Ik wil ondersteuning bieden en hopelijk een stuk zorg uit handen nemen. Ik wil een bedrijf vinden wat bij mij past en waar ik bij kan dragen aan de werkzaamheden binnen het bedrijf. Persoonlijk vind ik het belangrijk om een goede balans te hebben in werk en privé.

Wat is je motivatie om te werken als Project Assistant/Office Manager/ Ondersteuner?
Assistant2 spreekt mij aan door haar professionaliteit en persoonlijke sfeer. Assistant2 is sterk in mijn persoonlijke begeleiding, zowel bij opdrachten als zelfontwikkeling.
Om terug te komen op bovenstaande quote, dat je roeping ligt in waar je talenten en behoeften elkaar kruizen, weet Assistant2 die match heel goed te maken. Management Support Assistant2 heeft goed inzicht in wie ik ben, waar ik bij kan dragen in een organisatie en maakt zo de perfecte match tussen mij en een toekomstig opdrachtgever.

Waarom wil Floor juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Het assistente vak is toch wel een vak apart. Ik ben daarom van mening dat een bureau zoals Assistant2 puur gericht op ondersteuners betere contacten heeft met zijn klanten, omdat het een wereld is waarin netwerk erg belangrijk is. Hier komt veel vertrouwen bij kijken en ik geloof dat er veel vertrouwen is en veel verschillende bedrijven waardoor er vrijwel altijd een goede match kan ontstaan.

Wat doet Floor in haar vrije tijd?
Ik hou van dansen en bewegen. Het geeft mij veel plezier en energie. Op het moment wandel ik veel. In mijn overige vrije tijd zoek ik de gezelligheid op bij vrienden en familie.

Floor is beschikbaar als: als spin in het web, ontzorger, organisator
Wat is Floor haar droombedrijf?
Ik zou graag bij een bedrijf terecht willen komen in een dynamische branche, waar ruimte is voor eigen initiatief en open voor nieuwe ideeën. Ik word enthousiast van werkzaamheden waar een oplossing wordt gezocht voor  complexere vraagstukken. Ik wil een bedrijf vinden  die bij mij past en waar ik kan groeien om me zo goed mogelijk inzetbaar te maken voor het bedrijf.
Wat is Floor haar functiedoelstelling? Ontzorgen, regelen en organiseren zijn kerntaken geweest in mijn vorige functies waar ik met veel enthousiasme het werk heb gedaan.  Op organisatorisch vlak wil ik mijzelf verder ontwikkelen,  door sterker een planning te maken en te bewaken, werk voor te bereiden, werk uit te voeren, resultaat te boeken en project af te ronden.

 

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2002    HBO Toerisme          NHTV te Breda , touroperating – Diploma
1999    HAVO                          Groene Hart Lyceum te Alphen aan den Rijn – Diploma
1995    MAVO                          Groene Hart Lyceum te Alphen aan den Rijn – Diploma

 

Trainingen/Workshops
2017-2018    Persoonlijke training bij Balans & Impuls BV
2016              Excel gevorderd (interne training)
2012              Business English course level B2
2012              Cursus Proposing to win
2011               SharePoint 2010 voor Eindgebruikers
2009              SharePoint 2007 voor Eindgebruikers
2008             Klantgericht handelen
2007              Commercieel denken en doen

Vaardigheden

Computervaardigheid
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Qlickview, Lotus Notes, Windows, SAP, SharePoint, Docstream, My Corsa Nxt.

Talenkennis
Nederlands: Goed
Engels: Goed

Werkervaring

Werkervaring
februari 2020 – juli 2020
Werkgever:
Ziekenhuis via Management Support Assistant2
Functie: Project Assistant
Werkzaamheden:
Assisteren van de programmamanager, secretaris en projectmanagers in de dagelijkse werkzaamheden. Het plannen en organiseren van projectvergaderingen, teleconferences en videoconferences. Notuleren, agendabeheer, het maken van maandelijkse Progress Reports, uitwerken verslagen, vergader- en besprekingsdossiers maken.
Computer/softwaresystemen: Docstream, My Corsa NxT.
Voertaal: Nederlands
Reden vertrek: Tijdelijke opdracht in verband met zwangerschapsverlof van de Project Assistent.

juli 2019 – december 2019
Werkgever: 
Softwarebedrijf
Functie: Medewerker Operations & Contractbeheer
Werkzaamheden:
Op de afdeling Operations wordt het gehele operationele gedeelte van het softwarebedrijf uitgevoerd.
Denk hierbij aan o.a. (project) planning, inkoop, facturatie, support, projectleiding, consultancy, geven van trainingen, schrijven van rapporten voor klanten etc. De afdeling Contractbeheer is verantwoordelijk voor alle lopende contracten met klanten.
Mijn werkzaamheden zijn inplannen van consultancy afspraken met de klant, controle van documenten/ rapporten, urenregistratie, ondersteuning bij project coördinatie, inkoop van diensten en facturatie van contracten.

februari 2013- juni 2019
Werkgever:
Recyclingsbedrijf
Functie: Medewerker Operations Support
Werkzaamheden:     
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor vragen (email/telefoon) rond inzameling, transport en verwerking. Afhandelen van klantvragen: opleveren van rapportages en oplossing van (logistieke) problemen, opvolgen van klantvragen  en ondersteunen van klanten bij registratie bij het bedrijf, klanten voorlichten over e-waste inzameling, oplossen van problemen bij het plaatsen van orders. Anderzijds aanspreekpunt zijn voor inzameling, sortering, transport en verwerking: Beantwoorden van eerstelijns vragen van contractanten betreffende inzameling, sortering, transport en verwerking. Oplossen van logistieke uitvoeringsproblemen, ondersteunen in informatieverzameling voor rapportage en analyse over inzameling, sortering, transport en verwerking, controleren van gegevens en data, registreren en administreren van relevante gegevens rondom inzameling, sortering, transport en verwerking. Daarnaast voorzie ik de managers van data in de vorm van analyses, waarmee er verbeteringen voorgesteld kunnen worden in efficiëntie en kostenbesparing. Naast onderstaande dagelijkse werkzaamheden wordt er ook veel gewerkt aan diverse projecten. Een mooi project dat ik heb geleid is de vervanging van armaturen en lampen voor een grote bouwmarktketen. Hierin heb ik het volledige project gedraaid, ondertussen is dit met succes afgerond. Daarnaast zijn er diverse sloopprojecten die ook op deze projectbasis zijn uitgevoerd en nog steeds lopen. Je bent een spil tussen de klant en de uitvoerende partijen, waar je dagelijks schakelt tussen vraag en aanbod van de partijen. Vanwege de dynamiek in deze branche dien je systematisch en overzichtelijk te werk te gaan.

Van 2014 tot en met 2018 was ik onderdeel van het BHV team. Eerste half jaar in dienst via detachering Management Support Assistant2

oktober 2011- 31 december 2012
Werkgever: Aannemer via Management Support Assistant2
Functie: Sales Assistent/ tendersecretaresse
Werkzaamheden: Binnen Sales & Business Development team verantwoordelijk voor de ondersteuning van commerciële managers en hun tenderteams. Ondersteuning van een tenderteam houdt in dat je gedurende de tenderfase verantwoordelijk bent voor, compilatie en bewerken van de tenderdocumenten, document control inclusief policy beheer op Sharepoint en deadline beheer en notificaties. Tevens ondersteuning van de commerciële managers en hun tenderteams middels secretariële werkzaamheden zoals, agendabeheer, afwikkeling van inkomende en uitgaande correspondentie, opmaak van documenten, organiseren van meetings, regelen van vliegtickets, visums en hotelreserveringen. Naast de dagelijkse werkzaamheden de ontwikkeling van SharePoint, door het opzetten van een standaard opmaak voor tender websites, waar informatie op een overzichtelijke en gestructureerde manier kan worden opgeslagen, gedeeld en bewerkt.
De voertaal bij dit bedrijf is Engels

maart 2011- oktober 2011
Verblijf in het buitenland, werk verricht voor een basisschool in Aruba.

mei 2010 – 28 februari 2011
Werkgever:
Overheidinstantie via Management Support Assistant2
Functie: Assistant
Werkzaamheden:
Agendabeheer afdelingshoofden (complexe afspraken), organiseren en planning van vergaderingen en lezingen, beheer mailboxen incl. opzetten en bijhouden elektronisch archief afdelingshoofden, correspondentie, in- en uitgaande post indien nodig registratie CRM), opzetten/bijhouden relatiebestanden, uitwerken verslagen, regelmatige overleggen met het afdelingshoofd, telefonische contacten, vergader- en besprekingsdossiers maken, begeleiden van bezoekers, regelen van lunches, recepties en zakenreizen. Daarnaast heb ik het jaarlijkse personeelsfeest georganiseerd en neem ik actief deel aan de personeelsvereniging die o.a. sinterklaasfeest, kerstlunch en Nieuwjaarsborrel organiseren.

Oktober 2008 – april 2010
Werkgever: 
Offshorebedrijf, via Management Support Assistant2
Functie: Project Secretaresse t.b.v. de project managers en het project team
Werkzaamheden: Assisteren van de projectmanagers en het projectteam in de dagelijkse werkzaamheden.
Het plannen en organiseren van projectvergaderingen, teleconferences, videoconferences regelen en het organiseren van projectevenementen. Zorgen voor een effectief correspondentiestroom, maken van rekwisities, reserveren van hotels en vluchten, presentaties voorbereiden, het maken van wekelijkse en maandelijkse Progress Reports, het voorbereiden van verschillende notulen. Het corrigeren en creëren van documenten aan de hand van de bedrijfslay-out. De voertaal bij dit bedrijf is Engels.

Juni 2008 – september 2008
Werkgever:
reisbranche, regio Randstad
Functie
: Assistent Congresmanager
Werkzaamheden:
Organiseren van congressen, congresregistraties verzorgen, inkoop en bijhouden van deadlines van vliegtuigstoelen en hotelkamers, organiseren van avondinvulling, verzorgen van draaiboeken en de nodige informatie voor vertrek, bewaken van het meetingproces, budgetten, inkoop, planning en facturatie.

December 2007 – juni 2008
Werkgever:
Hotelketen, regio Noordwest
Functie:
Yield Coördinator
Werkzaamheden:
Implementeren en uitvoeren van het prijsbeleid c.q. strategie d.m.v. een Revenue Management Systeem, beoordelen en aannemen van groepsreserveringen, bewaken van deadlines en opties, beheer van alle externe boekingskanalen en verantwoordelijk voor de aanname van de groepsreserveringen, wekelijks uitgebreide analyses maken op het verleden en toekomst om tot het beste resultaat te komen en individuele reserveringen verwerken. Het contact met de klanten was voornamelijk in het Engels.

September 2007 – november 2007
Werkgever: internationale leverancier van consumptiegoederen, regio Randstad
Functie
: Directie Secretaresse t.b.v. drie afdelingen
Werkzaamheden:
Inkomende en uitgaande telefoongesprekken behandelen, agendabeheer, postbehandeling /stukken verzenden per koerier, bezoekers ontvangen, bijwonen vergaderingen en maken van notulen, reizen boeken, archiveerwerkzaamheden, vergaderzalen boeken, teleconferences en videoconferences regelen, catering verzorgen en kantoorartikelen bestellen.

 

Referentie
Op verzoek

 

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.