Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Alleskunner, office manager met HR taken

regio Randstad

Wie is Fleur?
Ongeveer drie maanden geleden zijn mijn gezin en ik geremigreerd naar Nederland na 10 jaar gewoond te hebben in Dubai. In het buitenland wonen en werken heeft mij veel geleerd op persoonlijk vlak en het heeft mij een can-do mentaliteit gegeven. Het deelnemen aan een multiculturele samenleving dag in, dag uit heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben, waarbij ik trots kan zijn op mijn nieuwsgierigheid, de zelfreflectie die ik daardoor heb ontwikkeld, maar ook weten aan te voelen wanneer geduldig en flexibel te zijn in bepaald soort situaties. Ik ben extrovert | geel/rood, waardoor ik energie krijg van mensen om mij heen, maar ik ook zeker de ruimte nodig heb om mijzelf in mijn eentje op te laden, waardoor ik het ook heerlijk vind om zelfstandig te werken.

Wat wil Fleur bereiken?
Ik heb veel ervaring in ondersteunende functies op hoog niveau in de financiële wereld, maar ik ben ook HBO-HRM geschoold. Ik zou graag in de toekomst als HR-professional aan de slag te gaan en als HR-business partner willen werken. Het lijkt mij de ideale volgende stap na 10 jaar officemanager te zijn geweest in internationale organisaties. Ik ben ook geïnteresseerd in projecten richting culturele diversiteit; na 10 jaar dag in, dag uit in een multiculturele samenleving te hebben gewoond en gewerkt. Uiteraard wil ik weer in Nederland mijn draai gaan vinden en daarom ben ik 3 maanden geleden weer begonnen als Management Ondersteuner.

Wat is je motivatie om te werken als Management Assistant/Ondersteuner?
Het leuke aan het ondersteunen van het management is dat ik veel te zien krijg van een organisatie en wat voor problematiek er speelt en hoe het management ermee omgaat. Het is fijn om de onmisbare schakel in het werkproces te zijn maar ook fijn om zelfstandig taken uit te voeren en het werk is afwisselend.

Waarom wil Fleur juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik denk dat mijn profiel goed past bij Assistant2 en dat ik door mijn internationale werkervaring een positieve bijdrage kan leveren bij een van de Partners van A2.

Wat doet Fleur in haar vrije tijd?
Vroeger heb ik veel gevolleybald, maar dat laat ik nu even voor wat het is. Ik doe nu veel aan pilates en ik vind het leuk om een groepsles bodypump te volgen. Thuis vind ik het heerlijk om een grote legpuzzel te doen en ik hou van tijdschriften lezen, maar ook van marktplaats af te struinen voor dingen in huis. Ook houd ik van gezelligheid en ga er graag op uit met mijn gezin om Nederland te herontdekken. Ook hou ik van lekker eten en koken samen met mijn man.

Fleur is beschikbaar als Spin in het web, Office Support met HR.
Wat is Fleur haar droombedrijf? Een groot bedrijf/organisatie waar een leercultuur heerst en waar talenten worden benut. Waar veel groeimogelijkheden zijn en waar je jezelf mag zijn.
Wat is Fleur haar functiedoelstelling? Het zo snel mogelijk integreren op de Nederlandse werkvloer en met mijn internationale werkervaring een positieve bijdrage kan leveren aan een organisatie.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2009-2012  HBO HRM |Haagse Hogeschool | Behaald
2008-2009  MBO 4 Sociaal Juridisch Medewerker – Sociale Zekerheid | ROC Mondriaan | Behaald
2006-2008  MBO Sociale Dienstverlener | ROC Mondriaan | Behaald

Trainingen/Workshops
2021  Cultural diversity in a workplace
2019  Excel 2018
2019  Coachee Brain-Based Coaching Program
2017  Arabic for Beginners
2014  Business English

Vaardigheden

Computervaardigheid
– Microsoft Office pakket 365, Teams
– IT-desktop support (op sommige kantoren hadden we geen in-house IT, dus eerst zelf oplossen)
– In-house Social Media veel gedaan. Het promoten van de afdelingen binnen het bedrijf.

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Uitstekend

 

Werkervaring

Werkervaring
Februari 2022 – heden
Functie: Management Assistent
Werkgever: A2 gedetacheerd bij de gemeentelijke overheid
Werkzaamheden:
In deze tijdelijke functie (3 maanden) ondersteun ik verschillende teammanagers in complex agenda beheer en andere dagelijkse secretariële werkzaamheden.

November 2017 – maart 2020
Functie: Executive – Business Planning
Werkgever: Financiële instelling, Dubai, VAE
Werkzaamheden:
Deze functie was nieuw waarbij ik rapporteerde aan de EVP International en Investment Banking en EVP Treasury. Ik heb het officemanagement opgezet voor beide teams (30+), waarbij ik de teams ondersteunde in complex agendabeheer, notuleren en opvolgen van action items, events organiseren, zakelijk reizen coördineren, HR-coördinatie, inkoop en financiële administratie, social media, marketing, leidinggeven aan de chauffeur van de afdeling.
Extra taken:
– Ik heb het leren en ontwikkelen gepromoot zoals het LinkedIn Learning systeem, maar daarbij ook zelf workshops opgezet samen met de mensen op de werkvloer in coördinatie met het hoofd van L&D.
– Ik was verantwoordelijk voor het regelen van alle zakelijke evenementen, zoals het jaarlijkse ramadan diner (200+), maar ook conferenties, alle zakelijk reizen en daar bijhorende taken en team activiteiten organiseren.
– Ik nam de taken over van de EA van de EVP Organizational Effectiveness als zij afwezig was.
– Ook was ik verantwoordelijk voor de jaarlijkse AML/ KYC verleningen (200+) waarbij ik coördineerde met de bestuurssecretaris, Hoofd Compliance en het FI team.

Februari 2017 – oktober 2017
Functie: Executive Assistant (EA)
Werkgever: Financiële instelling, Dubai, VAE
Werkzaamheden:
Dit was een tijdelijke functie waar ik begon als EA van de CEO. Het contract werd twee keer verlengd en de functie veranderde naar EA aan Hoofd Corporate Banking en Hoofd Wealth & Real Estate waar ik het officemanagement heb opgezet voor beide teams waarbij ik de volgende taken verrichtte: complex agendabeheer, zakelijk reizen en uitgaves, het coördineren van de wekelijkse rapportages, HR-coördinatie, het organiseren van teamvergaderingen en notulen.
Extra taken:
– Het implementeren van een moderne receptie waar de klant zich welkom voelde. Ik heb de receptionisten getraind waarbij de operator en klantenservice waren samengevoegd.
– De HR-manager ondersteund met het opzetten en implementeren van de jaarlijkse functioneringsgesprekken in het nieuwe HRMS-systeem, en ook de jaarlijkse ‘Town Hall’ georganiseerd.
– Het uitzoeken van alle openstaande facturen tussen de klant en leveranciers en dit in samenwerking met andere afdelingen.

Januari 2015 – juni 2016
Functie: Office Manager
Werkgever: Investeringsmaatschappij, Dubai, VAE
Werkzaamheden:
In deze functie rapporteerde ik naar de CEO en gaf ik leiding aan de receptionist en kantoor assistent. In deze functie heb ik het officemanagement opgezet voor een kantoor van 20+ collega’s. Daarbij hoorden de volgende taken: het organiseren van de zakelijke reizen, agendabeheer, HR-management en recruitment, het coördineren van de inkoop en de IT.

Augustus 2013 – december 2014
Functie: Sales Office Manager
Werkgever: Staalfabrikant, Dubai, VAE
Werkzaamheden:
Een combinatierol van commercieel medewerker binnendienst en officemanagement, waarbij ik de verhuizing van het kantoor heb geregeld binnen dezelfde stad, maar ook het verlengen van de licenties en andere administratieve taken. Als commercieel medewerker binnendienst behandelde ik alle inkomende aanvragen en bereidde ik alle technische offertes voor, maar ook alle andere verkoop taken waarbij ik veel contacten had met de andere kantoren over de hele wereld.

Januari 2013 – juli 2013
Functie: HR Assistant
Werkgever: Ingenieursbureau, Dubai, VAE
Werkzaamheden:
In deze functie ondersteunde ik de HR-manager in recruitment, HR-administratie en HR-ontwikkelingen.

Februari 2008 – oktober 2012
Functie: Receptionist
Werkgever: Zorginstelling, regio Randstad
Werkzaamheden:
Bij deze functie was multitasking erg belangrijk, omdat wij de cliënten in de gaten moesten houden, zodat zij niet naar buiten gingen. Daarbij natuurlijk ook het verwelkomen van bezoekers en goederen en alle andere administratieve taken en ook konden de cliënten bij ons een kopje koffie komen drinken.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.