Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Financiële Administratieve duizendpoot / Ondersteuner

regio groot Rotterdam

Wie is Trees?
Ik hou er van om actief bezig te zijn met andere mensen, ik spreek in het weekend graag af om met bekenden te wandelen en dan al wandelend gezellig bij te kletsen. Ook sport ik veel in groepsverband om het sporten te combineren met het sociale aspect, je vindt mij niet in mijn eentje in de fitnesszaal, dat vind ik veel te saai. Ik ben eerlijk, betrouwbaar, loyaal, sociaal, ik hou niet van onrecht, geduld is niet mijn sterkste kant en ben wat eigenwijs. Waar ben ik goed in ? Eigenlijk wat ik al omschreven heb contact hebben met andere mensen, maar ik vind alleen zijn op zijn tijd ook prettig, al was dit het afgelopen coronajaar wat te veel van het goede.

Wat wil Trees bereiken?
Ik ambieer een zelfstandige assisterende functie met afwisselend werk. Ik ben eigenlijk nooit zo bezig geweest met ambities, ik wil steeds beter worden in mijn werk door de ervaring die je opdoet en dan wellicht een stapje verder komen, misschien heb ik daar een cursus of workshop voor nodig. Zo zie ik mijzelf over een paar jaar.

Wat is je motivatie om te werken als Administratief (financieel) Ondersteuner?
Ik heb over het algemeen op kleine kantoren gewerkt als administratief medewerker en juist omdat het kleine kantoren waren, had ik er afwisselend werk en dat afwisselende bevalt mij. Ik vind het fijn om klanten blij te maken, bijvoorbeeld zorgen dat die ene betaling nog snel even gedaan wordt of dat die ene verzekering toch nog snel even onder voorbehoud door de verzekeraar gedekt gehouden wordt. Maar ik denk dat ik iets anders dan een kantoor ook leuk zou vinden om bij te werken, bijvoorbeeld een school, een ziekenhuis of een huisartsenpraktijk.

Waarom wil Trees juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik heb kortgeleden van Assistant2 gehoord doordat iemand mij een vacature doorstuurde en daar zag ik dat het via Assistant2 ging, ik heb toen i.p.v. te reageren op de sollicitatie, mijn cv naar A2 gestuurd, omdat het mij fijn en zinvol lijkt dat er echt goed gekeken wordt wat bij mij past en niet alleen naar die ene vacature gekeken wordt.

Wat doet Trees in haar vrije tijd?
Ik sport dus veel, klassikale groepslessen op muziek, crossfit, bootcamp, tennissen en wandelen. Ik hou heel veel van reizen, ik heb veel rondreizen en wandelreizen gedaan en al heel veel van de wereld gezien, het liefst elke keer naar een bestemming waar ik nog nooit geweest ben. Ook ga ik regelmatig naar de bioscoop en het theater.

Trees is beschikbaar als (financiële) Spin in het web.
Wat is
Trees haar droombedrijf? Een leuk bedrijf/organisatie waar ik op mijn plaats ben en dat ik en mijn werkzaamheden er toe doen.
Wat is Trees haar functiedoelstelling? Dat ik klanten, directie en collega’s tevreden maak met mijn hulp en werk.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
1984  Engelse Bedrijfscorrespondentie SNA Rotterdam    diploma
1983  Duitse Bedrijfscorrespondentie SNA Rotterdam    diploma
1981  MEAO “De Lijnbaan” Rotterdam    diploma
1977  MAVO Openbare Mavo Krimpen a/d IJssel    diploma

Trainingen/Workshops
2019  BDO HR (vanaf 2009 jaarlijks actualiteitendag)
2019  BHV (vanaf 2004 jaarlijks)
1997  Excel/Word Windows 95
2006  Assurantiemedewerker
2008  Opstap Salarisadministratie
2011  Workshop Werkkostenregeling

Vaardigheden

Computervaardigheid
Word, Excel, Outlook.
Linkedin, Facebook, Instagram.
Boekhoudpakket Snelstart.

Talenkennis
Nederlands: goed tot uitstekend
Engels: goed

Werkervaring

22 april 2021 – heden
Werkgever: Onderwijsinstelling, via Assistant2 (tijdelijk tot meio juli)
Functie: Administratief medewerkster
Werkzaamheden:
Kennismakingsafspraken maken en inplannen met ouders van de toekomstige leerlingen op een basisschool in Rotterdam en het bijhouden van de leerlingenadministratie.

1 september 1998 – 1 november 2019
Werkgever: Verzekeringen makelaardij branche, regio Zuidwest
Functie: Assistant Controller/ Office Manager
Werkzaamheden:
Debiteurenadministratie
Facturen maken en versturen naar de klant, facturen inboeken in boekhoudsysteem Snelstart, klanten schriftelijk of telefonisch vragen om betaling bij niet tijdige ontvangst, bankontvangsten boeken en wegboeken tegen de correcte facturen.
Crediteurenadministratie
Inkoopnota’s controleren en inboeken in boekhoudsysteem, inkoopnota’s op de betalingsdatum betalen, bij ontvangst aanmaning uitzoeken waarom inkoopnota nog niet betaald is en zorgen dat dit opgelost wordt, bankuitgaven boeken tegen de correcte inkoopfactuur.
Assuradeurenadministratie
Maandelijks afstemmen met de verzekeraars betreffende de geboekte premies en schades en die met elkaar afrekenen.
Grootboekadministratie
Controleren van de geboekte kosten, tussenrekening uitzoeken en boeking corrigeren naar het juiste grootboek.
Weekrapportage naar hoofdkantoor in USA
Alle boekingen van afgelopen week in Excel spreadsheet boeken en naar hoofdkantoor e-mailen.
Salarisadministratie via BDO
De gegevens van de salarissen maandelijks naar de contactpersoon van extern salariskantoor sturen en na ontvangst controleren, bij vragen contact opnemen met de contactpersoon, de ontvangen salaris journaalposten inboeken in het boekhoudsysteem, beheer van de personeelsdossiers.
Inkoop van kantoorartikelen en huishoudelijke artikelen
De voorraad van de kantoorartikelen bestellen.
Koffie, thee etc. kopen in de supermarkt.
Contactpersoon van diverse instanties
Ziektekostenverzekering, in januari het gewijzigde bedrag in salarisadministratie verwerken.
Ziekteverzuimverzekering, eind van het jaar het aantal dagen van ziekteverzuim opgeven aan de verzekeraar voor de naverrekening.
Arbodienst, overleg bij ziekte werknemer, facturen controleren.
Schoonmaakbedrijf, overleg schoonmaakwerkzaamheden en schoonmaakster.
Extern ICT bedrijf, overleg kwartaalonderhoud en contact opnemen bij problemen met computers.
Kantoorverhuurder, contact opnemen als er iets gerepareerd moet worden.
Telefonie, contact opnemen als er iets niet goed werkt met de telefoons.
Leaseauto’s, doorgeven nieuwe leaseauto’s en inleveren oude auto’s, maandfacturen controleren.
Bank, beheer internetbankieren.
Telefoon, e-mail en postbehandeling
Telefoonaanname, doorverbinden naar de juiste persoon of zelf afhandelen.
Algemene e-mail doorsturen naar de juiste persoon of zelf afhandelen.
Postbehandeling, post halen en wegbrengen, post overhandigen aan juiste persoon of zelf afhandelen.
Assisteren verzekeringsmakelaars met bepaalde verzekeringen
Contact met klanten per telefoon of per e-mail over provinciale verzekeringen m.b.t. naverrekening of wijzigingen
Assisteren van Controller met de jaarrekening
Controleren van bepaalde grootboekrekeningen.
Archiveren
Archiveren van files in ons archief aan kantoor, als dit archief vol is, oudere jaren wegbrengen naar archief buitenshuis.
Ontvangst bezoek
Sleutelbeheer
Beheer van reservesleutels.
Back-up computer server
Dagelijks de back-up tapes verwisselen en mee nemen naar huis.
Organiseren verhuizing
Samen met de Controller de verhuizing naar een ander kantoorpand georganiseerd.
Voertaal: Nederlands, maar omdat het hoofdkantoor in NY gevestigd is, werd er ook veel Engels gebruikt. Wij hadden Nederlandse en Engelstalige klanten.
Computer software: Snelstart (boekhoud programma)

1 juli 1986 – 1 september 1998
Werkgever: Chemische industrie, regio Zuidwest
Functie: Assistant Controller
Werkzaamheden:
Debiteurenadministratie, crediteurenadministratie, grootboekadministratie, administratie Intercompany bedrijven, maandafsluiting, kasbeheer, salarisadministratie via ADP, secretaressewerkzaamheden, contactpersoon diverse instanties

1 juni 1981 – 30 juni 1986
Werkgever: Maritiem, regio Zuidwest
Functie: Administratief medewerkster
Werkzaamheden:
Debiteurenadministratie, crediteurenadministratie, administratie Intercompany bedrijven

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.