Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Project Ondersteuner/Coördinator

regio Den Haag

Wie is Fabienne?
Ik ben een ondernemend persoon wat betekent dat ik graag etentjes en leuke bijeenkomsten met vrienden organiseer. Het in contact staan met vrienden en familie geeft mij enorm veel energie. Dankzij mijn loyaliteit, empathie en omgevingsbewustzijn heb ik een hecht netwerk om mij heen gebouwd. Voor de ultieme ontspanning luister ik naar muziek of ga ik paardrijden in de bossen. Door mijn reislust staat de volgende trip altijd in de planning. Ik ben een echte doorzetter dus focus ik mij volledig op de zaken die ik graag wil bereiken. Mede door mijn oog voor detail, mijn communicatieve en sociale vaardigheden weet ik zaken goed te plannen en organiseren. Voorbeelden hiervan zijn mijn vele reizen naar het buitenland waar ik de leukste accommodatie wil boeken op de beste locatie met alle uitstapjes die daarbij komen kijken.

Wat wil Fabienne bereiken?
Als voormalig coördinator ambieer ik een soortgelijke functie waarin ik resultaat kan zien, veel in contact sta met interne en externe partners, mensen kan trainen, begeleiden en ondersteunen. Ik wil mij altijd blijven ontwikkelen dus zoek ik een bedrijf dat zijn werknemers een carrière pad biedt in de vorm van opleidingen en doorgroeimogelijkheden. Over 5 jaar ben ik een senior professional die zijn eigen verantwoordelijkheden heeft in een afwisselende baan binnen een leuk team.

Waarom wil Fabienne werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik heb ervaring in ondersteunende rollen maar ook zeker in het trainen en begeleiden van collegae. Met mijn carrièreachtergrond en positieve insteek weet ik zeker een perfecte bijdrage te kunnen leveren aan het bedrijf. Assistant2 investeert in haar Assistants in de vorm van het Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) wat ik belangrijk vind. Kwaliteit staat voorop, daarnaast heeft Assistant2 een groot netwerk aan opdrachtgevers. Bovendien is uit eigen ervaring gebleken dat Assistant2 goed is in persoonlijke aandacht en het onderhouden van zijn contacten. Dit waardeer ik enorm in een werkgever en/of bemiddelaar.

Wat doet Fabienne in haar vrije tijd?
Ik ben veel bezig in de ruitersport, ik rij zelf graag zowel recreatief als dressuurmatig en daarnaast werk ik vrijwillig een aantal uur per week bij een renstal op Duindigt. Een avond dansen is voor mij ontspanning en dit doe ik in de vorm van Samba, Salsa en of Bachata. Door mijn reislust ben ik minimaal 3 keer per jaar op vakantie zowel binnen als buiten Europa en ik ben dan ook constant bezig met het ontdekken van nieuwe bestemmingen. Tijdens mijn reizen maak ik veel foto’s die ik graag bewerk en af laat drukken voor aan de muur of in een album.

Fabienne is beschikbaar als project medewerker/coördinator/ondersteuner
Wat is Fabienne haar droombedrijf?
Een internationale omgeving met ruimte tot ontwikkeling en waar een fijne en niet te commerciële bedrijfscultuur heerst.
Wat is Fabienne haar functiedoelstelling? Het behalen van resultaten in goede en prettige samenwerking met collegae.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

 

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

2005 – 2009 Bachelor in Tourism Management and Consultancy
Richting: International Tourism Management and Consultancy
NHTV in Breda – Diploma behaald

1998 – 2005 Atheneum
Atlas College Rijswijk – diploma behaald
Profiel: Economie en Maatschappij
Nederlands | Geschiedenis | Engels |Economie 1+2 |Aardrijkskunde Wiskunde A 1+2

Vaardigheden

Computervaardigheid
SAP sourcing, SAP SRM, MDM, Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, Microsoft Outlook

Talenkennis
Nederlands: uitstekend
Engels: uitstekend

Werkervaring

April 2017- heden 
Functie: Category Coordinator Commerce
Werkgever: Internationale bierbrouwer, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
Coördineren van het project genaamd Supplier Code Compliance: leveranciers informeren over duurzaam produceren van producten en diensten volgens het bedrijfsbeleid en zorg dragen dat ze hierin alle stappen doorlopen. Succes behaald van 65% compleet naar 95% compleet wereldwijd binnen een jaar, bijdragen aan kostenbesparingen van 3,4 miljoen behaald binnen de category ‘’Koelkasten’’ middels informatie en prijzen opvragen bij leveranciers, E-Auction opzetten in SAP systeem, leveranciers trainen in de deelname en het monitoren van de E-Auction, trainen van Global lead inkopers, contractmanagers en leveranciers in nieuwe manieren van werken, opstellen van trainingsmaterialen betreft:  ‘’het proces tot contracten beheren’’ en operationele procedures, coördineren tussen de Global Lead inkopers en ons externe data-invoer team in India betreft het beheer van de juridische en operationele contracten aangaande Media, Merchandise Materials, Fridges en Draft Beer Equipment in de bedrijfssystemen, verspreid over 42 operationele  bedrijfsfilialen wereldwijd, genereren van complexe Excel spendanalyses, eerste contactpersoon voor de filialen in het buitenland, vele ad-hoc werkzaamheden zoals het voorbereiden van het jaarlijkse ThinC Commerce evenement.
Reden vertrek: Reorganisatie
Computersystemen: SAP etc.

November 2016 – maart 2017
Functie: Junior Buyer Merchandise Materials
Werkgever: Internationale bierbrouwer, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
Prijsonderhandelingen met leveranciers betreft merchandise materialen, E-auctions opzetten en leveranciers trainen voor E-auctions, Beoordelen van samples van leveranciers in samenwerking van de Brand Teams, eerste contactpersoon van contractmanagers en inkopers van filialen in het buitenland betreft Merchandise Materials.

Oktober 2014 – oktober 2016
Functie: Category Support Supply Chain Investments and Technology
Werkgever: Internationale bierbrouwer, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
Hoofdgebruiker van systemen als SRM, Spend Analysis Tool, SAP Sourcing, trainen van het team in het gebruik van de systemen, begeleiden in nieuwe manieren van werken. Binnen het team een SRM gebruik van 65% gebruik naar 85% behaald, samenwerken met het financiële team om de wereldwijde uitgavensystemen en patronen in kaart te brengen aan de hand van Spend Analysis Tool, coördineren tussen de inkopers en het Contract Data Specialisten team, contracten registreren in systemen, inkooporders aanmaken.

November 2013- oktober 2014
Functie: Contract Data Specialist
Werkgever: Internationale bierbrouwer, regio Noordwest-Nederland
Werkzaamheden:
Data verzamelen voor de contractmanagers van filialen in het buitenland, data invoer in SAP SRM, leveranciers registreren in het MDM systeem.

Oktober 2011- oktober 2013
Functie: Facilitair medewerker
Werkgever: Farmaceutisch bedrijf, regio Randstad
Werkzaamheden:
Handleiding geschreven ‘’De manier van werken”, leidend voor alle nieuwkomers en huidige werknemers, eerste contactpersoon voor de financiële afdeling aan de hand van het SAP systeem, afdelingen benaderen voor betalingen, reisprofielen aanmaken en onderhouden, boekingen voor vergaderzalen onderhouden.

Werkervaring 2004 – 2011 – Diverse functies
StandplaatsHostess | Reisorganisatie in Lissabon
Secretaresse | Offshore organisatie
Secretaresse | Architectenbureau
Stage | Reisorganisatie
Gastvrouw, Cateringmedewerker, Bijbaan | Cateraar

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.