Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Ontzorger op directie niveau (HAVO, DS en ESA)

regio Zuid-Holland

Wie is Renske?
Ik ben vrolijk en enthousiast, stressbestendig, flexibel, rustig van aard, hulpvaardig en heb een hoog verantwoordelijkheidsgevoel in combinatie met een groot doorzettingsvermogen. Ik ben een stabiele rots in de branding. Ik krijg veel energie van in algemene zin organiserend en oplossingsgericht bezig zijn, wel met een resultaat/doel voor ogen.

Wat wil Renske bereiken?
Ik ambieer een functie als PA/EA van een CEO in (bij voorkeur) een maritiem/ havengerelateerd bedrijf in/rond Rotterdam, gecombineerd met een stuk stakeholder & event management. Ik wil me blijven ontwikkelen.

Wat is je motivatie om te werken als Executive- /Management Assistant?
Ik wil bijdragen aan bedrijfsdoelstellingen van de directie/CEO. Ik ben op zijn best als schakel die alles overziet, als spin in het web die iets tot een goed einde brengt.

Waarom wil Renske juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Omdat Assistant2 een mooie naam heeft opgebouwd in de Assistant-branche inclusief bijbehorend netwerk en uitgebreid de tijd neemt om je echt te leren kennen om de juiste match te kunnen maken.

Wat doet Renske in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd ga ik er graag op uit; voor een (culinair) uitstapje, lekker fietsen of mijn vernieuwde hobby – varen met mijn nieuwe motorboot. Thuis kook ik graag voor vrienden en/of familie en ontspan ik verder met een boek of tijdschrift op de bank.

Renske is beschikbaar als Ontzorger op directieniveau.
Wat is Renske haar droombedrijf?
Een maritiem bedrijf om trots op te zijn.
Wat is Renske haar functiedoelstelling? Rechterhand van de CEO, met een stuk stakeholder-/eventmanagement.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2014 – 2017   Allround Event Management, Effectivents    Diploma: ja
2004                Ondernemingsrecht, Erasmus Universiteit Rotterdam    Diploma: nee *
2002 – 2003  HES Hoger Management, HES Rotterdam    Diploma: ja
1993 – 1994   Management Assistant, ISBW Rotterdam    Diploma: ja
1987 – 1988   Europees Secretaresse , Schoevers    Diploma: ja
1986 – 1987   Directiesecretaresse, Schoevers    Diploma: ja
1986                 HAVO  Krimpenerwaard College, Krimpen a/d IJssel    Diploma: ja
 * net een punt te weinig/geen tijd voor herexamen

Trainingen/Workshops
2023  Preventiemedewerker, BHV Nederland
2020  Online & Hybride Eventmanagement, Effectivents
2017  Allround Eventmanagement, Effectivents
2014  Creatief denken, Effectivents
2012 – 2014  Landen- en cultuurtrainingen (meerdere), Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT)
2012  Japans voor beginners , Shofukan Rotterdam
2012  Social Media in Events, Effectivents
2008  Adviesvaardigheden, Boertien Groep
2007  Business English, Horizon Interlingua
2007  Organiseren van evenementen, Effectivents
2006  Persoonlijke kracht en uitstraling, NCOI
2000  Succesvol management van het secretariaat, Secretary Management Institute
1992  Time Management, NCOI
1990  Spaans, Malaca Instituto, Málaga/Spanje

Vaardigheden

Computervaardigheid
Bekend met Microsoft 365 Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Teams almede CRM (Microsoft Dynamics inclusief Marketing Module) en event- en mailingprogramma’s zoals Momice, CM.com en MailChimp.

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 4 fout van 15)
Overige talen: Duits, Frans (Spaans)

Werkervaring

1 augustus 2022 – heden
Werkgever: Maritiem/logistiek
Functie: Executive Personal Assistant
Werkzaamheden:
Zelfstandige correspondentie & telefoonafhandeling, agenda- en documentbeheer, notuleren, reizen regelen, ontvangst bezoek, marketingactiviteiten, HR-ondersteuning, fungeren als interne spil die ontzorgt, organisatieteam Rotterdamse Ondernemersprijs
Voertaal: Nederlands/Engels
Software-programma’s: Microsoft 365 Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Teams, en event- en mailingprogramma’s zoals CM.com en MailChimp.

2007 – 30 april 2022
Werkgever: Maritiem/logistiek, regio Zuidwest
Functie: adviseur Hospitality & Events
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor de organisatie/het projectmanagement van diverse (executive) events (van klein tot groot, lokaal tot internationaal, ook online), coördinatie van de externe betrekkingen met aandacht voor protocol en andere culturen, inkoop van relatiegeschenken, secretaris sponsorcommissie, key-user Microsoft Dynamics CRM
Voertaal: Nederlands
Software-programma’s: Microsoft 365 Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Teams plus CRM (Microsoft Dynamics inclusief Marketing Module, hiervan was ik keyuser) en event programma’s zoals Momice.

2004 – 2007
Werkgever: Maritiem/logistiek, regio Zuidwest
Functie: hoofd bestuurlijke ondersteuning
Werkzaamheden:
Medeverantwoordelijk voor interne besluitvorming, inrichting RvC-structuur en RvC-ondersteuning (inclusief notuleren), verantwoordelijk voor de aansturing van 2 directiesecretaresses, 2 directiechauffeurs en 2 receptionistes, zorgvuldige begeleiding en organisatie tijdens de ‘crisisperiode’ rondom de zogenaamde RDM-affaire (2004-2005)
Voertaal: Nederlands
Software-programma’s: zie boven

1998 – 2004 (Gemeentelijk) Maritiem/logistiek, regio Zuidwest, hoofd directiesecretariaat
1990 – 1998 (Gemeentelijk) Maritiem/logistiek, regio Zuidwest, directiesecretaresse
1988 – 1990 Groothandel, regio Zuidwest, secretaresse Informatievoorziening
1986 – 1988 Transportbedrijf – administratief medewerkster/telefoniste (naast school)

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.