Wie is Renske?
Ik ben vrolijk en enthousiast, stressbestendig, flexibel, rustig van aard, hulpvaardig en heb een hoog verantwoordelijkheidsgevoel in combinatie met een groot doorzettingsvermogen. Ik ben een stabiele rots in de branding. Ik krijg veel energie van in algemene zin organiserend en oplossingsgericht bezig zijn, wel met een resultaat/doel voor ogen.
Wat wil Renske bereiken?
Ik ambieer een functie als PA/EA van een CEO in (bij voorkeur) een maritiem/ havengerelateerd bedrijf in/rond Rotterdam, gecombineerd met een stuk stakeholder & event management. Ik wil me blijven ontwikkelen.
Wat is je motivatie om te werken als Executive- /Management Assistant?
Ik wil bijdragen aan bedrijfsdoelstellingen van de directie/CEO. Ik ben op zijn best als schakel die alles overziet, als spin in het web die iets tot een goed einde brengt.
Waarom wil Renske juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Omdat Assistant2 een mooie naam heeft opgebouwd in de Assistant-branche inclusief bijbehorend netwerk en uitgebreid de tijd neemt om je echt te leren kennen om de juiste match te kunnen maken.
Wat doet Renske in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd ga ik er graag op uit; voor een (culinair) uitstapje, lekker fietsen of mijn vernieuwde hobby – varen met mijn nieuwe motorboot. Thuis kook ik graag voor vrienden en/of familie en ontspan ik verder met een boek of tijdschrift op de bank.
Renske is beschikbaar als Ontzorger op directieniveau.
Wat is Renske haar droombedrijf? Een maritiem bedrijf om trots op te zijn.
Wat is Renske haar functiedoelstelling? Rechterhand van de CEO, met een stuk stakeholder-/eventmanagement.
Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.
Profiel
Opleidingen, trainingen & workshops
Opleidingen
2014 – 2017 Allround Event Management, Effectivents Diploma: ja
2004 Ondernemingsrecht, Erasmus Universiteit Rotterdam Diploma: nee *
2002 – 2003 HES Hoger Management, HES Rotterdam Diploma: ja
1993 – 1994 Management Assistant, ISBW Rotterdam Diploma: ja
1987 – 1988 Europees Secretaresse , Schoevers Diploma: ja
1986 – 1987 Directiesecretaresse, Schoevers Diploma: ja
1986 HAVO Krimpenerwaard College, Krimpen a/d IJssel Diploma: ja
* net een punt te weinig/geen tijd voor herexamen
Trainingen/Workshops
2023 Preventiemedewerker, BHV Nederland
2020 Online & Hybride Eventmanagement, Effectivents
2017 Allround Eventmanagement, Effectivents
2014 Creatief denken, Effectivents
2012 – 2014 Landen- en cultuurtrainingen (meerdere), Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT)
2012 Japans voor beginners , Shofukan Rotterdam
2012 Social Media in Events, Effectivents
2008 Adviesvaardigheden, Boertien Groep
2007 Business English, Horizon Interlingua
2007 Organiseren van evenementen, Effectivents
2006 Persoonlijke kracht en uitstraling, NCOI
2000 Succesvol management van het secretariaat, Secretary Management Institute
1992 Time Management, NCOI
1990 Spaans, Malaca Instituto, Málaga/Spanje
Vaardigheden
Computervaardigheid
Bekend met Microsoft 365 Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Teams almede CRM (Microsoft Dynamics inclusief Marketing Module) en event- en mailingprogramma’s zoals Momice, CM.com en MailChimp.
Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 4 fout van 15)
Overige talen: Duits, Frans (Spaans)
Werkervaring
1 augustus 2022 – heden
Werkgever: Maritiem/logistiek
Functie: Executive Personal Assistant
Werkzaamheden:
Zelfstandige correspondentie & telefoonafhandeling, agenda- en documentbeheer, notuleren, reizen regelen, ontvangst bezoek, marketingactiviteiten, HR-ondersteuning, fungeren als interne spil die ontzorgt, organisatieteam Rotterdamse Ondernemersprijs
Voertaal: Nederlands/Engels
Software-programma’s: Microsoft 365 Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Teams, en event- en mailingprogramma’s zoals CM.com en MailChimp.
2007 – 30 april 2022
Werkgever: Maritiem/logistiek, regio Zuidwest
Functie: adviseur Hospitality & Events
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor de organisatie/het projectmanagement van diverse (executive) events (van klein tot groot, lokaal tot internationaal, ook online), coördinatie van de externe betrekkingen met aandacht voor protocol en andere culturen, inkoop van relatiegeschenken, secretaris sponsorcommissie, key-user Microsoft Dynamics CRM
Voertaal: Nederlands
Software-programma’s: Microsoft 365 Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Teams plus CRM (Microsoft Dynamics inclusief Marketing Module, hiervan was ik keyuser) en event programma’s zoals Momice.
2004 – 2007
Werkgever: Maritiem/logistiek, regio Zuidwest
Functie: hoofd bestuurlijke ondersteuning
Werkzaamheden:
Medeverantwoordelijk voor interne besluitvorming, inrichting RvC-structuur en RvC-ondersteuning (inclusief notuleren), verantwoordelijk voor de aansturing van 2 directiesecretaresses, 2 directiechauffeurs en 2 receptionistes, zorgvuldige begeleiding en organisatie tijdens de ‘crisisperiode’ rondom de zogenaamde RDM-affaire (2004-2005)
Voertaal: Nederlands
Software-programma’s: zie boven
1998 – 2004 (Gemeentelijk) Maritiem/logistiek, regio Zuidwest, hoofd directiesecretariaat
1990 – 1998 (Gemeentelijk) Maritiem/logistiek, regio Zuidwest, directiesecretaresse
1988 – 1990 Groothandel, regio Zuidwest, secretaresse Informatievoorziening
1986 – 1988 Transportbedrijf – administratief medewerkster/telefoniste (naast school)
Referentie
Op verzoek