Wie is Rosalie?
Ik ben een flexibele, ambitieuze en leergierige professional met sterke organisatorische vaardigheden en oog voor detail. In mijn werk hecht ik veel waarde aan betrokkenheid, resultaatgerichtheid, en word ik door collega’s omschreven als betrouwbaar, vriendelijk en oplossingsgericht. Met mijn ruime ervaring in het ondersteunen van directieleden en het coördineren van processen, zorg ik ervoor dat projecten soepel en efficiënt verlopen. Enthousiasme en professionaliteit staan bij mij centraal in alles wat ik doe.
Wat wil Rosalie bereiken?
Mijn doel is een uitdagende rol als Executive Assistant of Personal Assistant bij de top van een internationaal commercieel bedrijf, waar ik brede ondersteuning kan bieden. Ik zie mezelf het complexe agendabeheer verzorgen, administratieve processen optimaliseren en grote vergaderingen, bijeenkomsten en evenementen organiseren. Ik zoek een functie die me de vrijheid geeft om mijn tijd zelfstandig in te vullen en die de mogelijkheid biedt om veel te reizen, zowel nationaal als internationaal.
Wat is je motivatie om te werken als Management-/ Executive Assistant?
Ik krijg energie van een strak georganiseerde agenda en het organiseren van evenementen, vergaderingen of bijeenkomsten die tot in de puntjes verzorgd zijn. Degene(n) die ik ondersteun, kunnen er volledig op vertrouwen dat ik alles wat ze vragen zorgvuldig en efficiënt voor hen regel.
Waarom wil Rosalie werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik hoop via Management Support Assistant2 DE baan te vinden waar ik mijn organisatie skills kan laten zien en er genoeg ruimte is om dit verder te ontwikkelen.
Wat doet Rosalie in haar vrije tijd?
Mijn vrije tijd breng ik het liefst door met mijn familie en vrienden. Ook in mijn vrije tijd ben ik steeds bezig met dingen organiseren zoals, bruiloften, verjaardagen, grote groepsreizen (voornamelijk naar Indonesië).
Rosalie is beschikbaar als Executive Assistant, Personal Assistant, Projectondersteuner.
Wat is Rosalie haar droombedrijf? Een bedrijf dat staat voor transparantie, jong en oud, (zelf)ontwikkeling, zelfontplooiing en gezelligheid.
Wat is Rosalie haar functiedoelstelling? Het zelfstandig creëren, organiseren, leiden en realiseren van opdrachten.
Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.
Profiel
Opleidingen, trainingen & workshops
Opleidingen
2003 – 2013 MBO niveau 3, Mondriaan college, volwassenenonderwijs, secretaresse, Diploma
2000 – 2002 MBO ID College Zoetermeer, Commercieel medewerker / marketing en communicatie Nee*
1996 – 2000 MAVO Stedelijk college Zoetermeer Diploma
* studie beëindigd, van opleiding gewisseld
Trainingen/Workshops
2019 Creatieve eventprogrammering
2019 Succesvol eventmanagement – roadmap naar een volle zaal
2018 Hostmanship (behaald)
2013 Succesvol organiseren van evenementen (behaald)
2012 Methodisch notuleren (behaald)
Vaardigheden
Computervaardigheid
Windows, Word 2000, Excel, Access, PowerPoint, Personeelsadministratie, Internet
Tekstverwerken Outlook, Ibabs
Social media: Instagram, Facebook, Snapchat, Twitter, LinkedIn
Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 4 fout van 15)
Werkervaring
Januari 2023 tot september 2024
Werkgever: Marketing organisatie
Functie: Executive Assistant/Personal Assistant
Werkzaamheden:
Het beheren van complexe agenda’s, het organiseren van vergaderingen en evenementen, en het ondersteunen van directieleden bij hun dagelijkse werkzaamheden. Mijn werkzaamheden varieerden van het coördineren van zakelijke bijeenkomsten tot het managen van reisplanningen en het optimaliseren van administratieve processen. Naast zakelijke verantwoordelijkheden beheerde ik ook persoonlijke zaken, zoals het organiseren van privé-evenementen en het regelen van huishoudelijke taken.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands/Engels
Software programma’s: Word, Excel, Outlook
September 2017 tot januari 2023
Werkgever: Gemeentelijke overheid, regio Randstad
Functie: Bestuursassistente
Werkzaamheden:
Ondersteunen en adviseren van de wethouder, agendabeheer in Outlook, overleg met bestuursadviseur, aanvragen openbare optreden behandelen, uitzetten en bewaken, koffielijstje maken (dagelijks), zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, zelfstandig verwerken van diverse correspondentie, behandelen van in- en uitgaande post, uitzetten en bewaken van acties voor beleidsmedewerkers, versturen van mailing per post/email, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, facturen nakijken en accorderen, bezoek aanmelden en in ontvangst nemen, archiveren, sleutelbeheer, binnenlopende collega’s/klanten te woord staan, uitwerken en updaten werkprocedures, portefeuille overleggen inplannen, vergaderstukken verzamelen en in het documentensysteem Ibabs zetten.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Key2, Word, Excel, Outlook, Ibabs
April 2015 tot september 2017
Werkgever: Gemeentelijke overheid, regio Randstad
Functie: Managementassistente
Werkzaamheden:
Ondersteuning en adviseren 2 afdelingshoofden van de afdelingen projectmanagement, bedrijfsvoering en sociaal maatschappelijke ontwikkeling, agendabeheer in Outlook, zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, zelfstandig verwerken van diverse correspondentie, behandelen van in- en uitgaande post, uitzetten en bewaken van acties voor beleidsmedewerkers, versturen van mailing per post/email, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, facturen nakijken en accorderen, bezoek aanmelden en in ontvangst nemen, archiveren, bestellen en in ontvangst nemen kantoorartikelen, personeelsgesprekken inplannen, binnenlopende collega’s/klanten te woord staan, uitwerken en updaten werkprocedures, vergaderstukken verzamelen en in het documentensysteem Ibabs zetten.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Key2, Word, Excel, Outlook, Ibabs
Februari 2014 tot april 2015
Werkgever: Gemeentelijke overheid, regio Randstad
Functie: Backoffice medewerker (schuldhulpverlening, regiopas, gehandicaptenparkeerkaarten)
Werkzaamheden:
Werkprocessen verdelen, zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, uitzetten en bewaken van acties voor schuldhulpverleners, versturen van mailing per post/email, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, afspraken inplannen met de schuldhulpaanvragers, behandelen aanvragen regiopas, zorgdragen voor afhandeling van de goedgekeurde gehandicaptenparkeerkaarten.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Word, Excel, Outlook, Ibabs, GBA, SHV
November 2012 tot februari 2014
Werkgever: Gemeentelijke overheid, regio Randstad
Functie: Afdelingssecretaresse
Werkzaamheden:
Ondersteuning van afdelingshoofd Werk, Zorg en Inkomen, agendabeheer in outlook, zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, zelfstandig verwerken van diverse correspondentie, behandelen van in- en uitgaande post, uitzetten en bewaken van acties voor teamleiders, versturen van mailing per post/email, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, bezoek aanmelden en in ontvangst nemen, archiveren, bestellen en in ontvangst nemen kantoorartikelen, personeelsgesprekken inplannen, binnenlopende collega’s/klanten te woord staan, uitwerken en updaten werkprocedures, wekelijkse MT vergadering voorbereiden, notuleren, acties uitzetten en bewaken, kantoorartikelen bestellen, afdelingsbijeenkomsten organiseren.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Word, Excel, Outlook
2010 – 2012 Secretaresse hoofd stafgemeentesecretaris / Gemeentelijke overheid
2006 – 2010 Diverse administratieve en ondersteunende functies via een uitzendorganisatie
2005 – 2006 Property and Material assistent (residentiebeheer) / Ambassade
2005 – 2006 Managementassistent / Ambassade
Referentie
Op verzoek