Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Junior HR Assistant/adviseur/ondersteuner

Regio Randstad

Wie is Dominique?
Ik ben een positief en vrolijk persoon en een echte levensgenieter, ik houd van leuke dingen ondernemen. Ik vind gezelligheid belangrijk en ben daarom graag onder de mensen, ook op mijn werk vind ik het fijn om collega’s te hebben die in zijn voor een praatje en een grapje en waar ik mee kan sparren. Daarnaast ben ik creatief en een echte doorzetter. Mijn creativiteit zet ik enerzijds graag in bij het inrichten van mijn appartementje en anderzijds bij leuke projecten op werk, zoals een onboarding programma opzetten.

Wat wil Dominique bereiken?
Op dit moment zie ik mezelf werken in een brede, ondersteunende HR functie, waar ruimte is om te werken aan leuke projecten. Ik zou graag door willen ontwikkelen op het gebied van coaching en training, het ontwikkelen van mensen spreekt me erg aan. Daarnaast zou ik later een meer adviserende rol op me willen nemen.

Wat is je motivatie om te werken als HR Assistant / Ondersteuner?
Mij lijkt het leerzaam om als HR Assistant te werken, om zo te assisteren bij veel verschillende werkzaamheden die voorkomen op het gebied van HR. Op deze manier verwacht ik veel te kunnen leren, om uiteindelijk door te kunnen groeien. Ik sta aan het begin van mijn carrière dus ik wil graag zoveel mogelijk leren.

Waarom wil Dominique juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik verhuis deze zomer van Eindhoven naar Den Haag, om deze reden vind ik het prettig om samen met Assistant2 te kijken naar wat de mogelijkheden zijn in deze, voor mij nieuwe, stad Den Haag.

Wat doet Dominique in haar vrije tijd?
Als het zonnetje lekker schijnt, ga ik graag naar het strand of naar het terras. Verder houd ik van sporten, ik fitness en soms doe ik insanity-training. Ook houd ik van koken en vind ik het leuke om nieuwe recepten uit te proberen. En last but not least, shoppen doe ik ook erg graag in mijn vrije tijd.

Dominique is beschikbaar als Junior HR assistant/adviseur/medewerker
Wat is
Dominique haar droombedrijf? Een middelgrote organisatie met fijne collega’s, waar ruimte is voor innovatie en creativiteit.
Wat is Dominique haar functiedoelstelling? Een afwisselende functie, waarbij er contact is met mensen.

 

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2016 – 2020 HBO HRM Diploma uitreiking 14 juli
2012-2016 MBO Toerisme / frontoffice manager Diploma behaald

Trainingen/Workshops
Creatief schrijven van teksten

Vaardigheden

Computervaardigheid
Ik kan goed over weg met MS Office, Facebook, LinkedIn, Instagram.

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 4 fout van 15)

Werkervaring

2016 – heden
Werkgever: Hotelketen, regio Eindhoven
Functie : Frontoffice-medewerkster
Werkzaamheden:
(internationale) gasten in- en uitchecken, vragen van gasten beantwoorden zowel live als telefonisch als via mail. Hotelreserveringen maken, zelfstandig behandelen van e-mailverkeer.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands, Engels
Software programma’s: IDPMS, outlook
Reden vertrek: Ik werk hier nog steeds als bijbaan.

Augustus 2019 – mei 2020
Werkgever: Personeelsadvies bedrijf regio Eindhoven
Functie: stagiaire HR/recruitment
Werkzaamheden:
Recruitment: cv’s screenen, telefonische intake gesprekken voeren, kandidaten doorverwijzen naar de managers, sollicitatiegesprekken bijwonen, vacatureteksten herschrijven.
Verzuim: medewerkers inplannen en uitnodigen voor spreekuur bedrijfsarts, terugkoppeling van de bedrijfsarts doornemen en leidinggevende adviseren over de te nemen stap in het kader van Wet Verbetering Poortwachter, verzuimgesprek met medewerkers voeren, plan van aanpak opstellen/bijwerken in het kader van re-integratie.
Overig: workshop gegeven met als thema mensen bewust te maken van hun eigen gedragsstijl/voorkeur als die van anderen (DISC-model) en een workshop mee gegeven over de employee journey.
Verschillende adviesvragen van klanten beantwoorden, dit waren vaak vragen op het gebied van arbeidsrecht zoals vragen over transitievergoeding, proeftijd, auto van de zaak, wia-aanvraag etc.
Ik heb een leerlijn opgezet voor startende collega’s met minder HR-kennis, zodat zij snel de basis technische HR-kennis konden leren/terugvinden
Administratie in- door- en uitstroom (medewerkers aan/afmelden bij verschillende instanties, personeelsdossiers bijhouden, salarismutaties doorvoeren in Loket.
Verschillende gesprekken met medewerkers gevoerd met mijn collega, zoals een demotiegesprek, verzuimgesprek, ontslaggesprek etc.
Deelgenomen aan de werkgroep voor het opzetten van een nieuwe business unit: talent & ontwikkeling, hier heb ik meegedacht over hoe we deze business unit onder de aandacht konden brengen, blogs geschreven, tekst voor de landingspagina gemaakt.
Afstudeerproject: ik heb een tool gemaakt om er voor te zorgen dat medewerkers de eigen regie gaan nemen op het gebied van hun professionele en persoonlijke ontwikkeling.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Verzuimsignaal, HRoffice, Gmail, Loket
Reden vertrek: stage afgerond

Februari 2019 – juni 2019
Werkgever: Detacheringsbureau regio Eindhoven
Functie: stagiaire HR/recruitment
Werkzaamheden:
Recruitment: CV’s screenen, telefonische screening/intake gesprekken, sollicitatiegesprekken voeren (samen met collega), kandidaten doorverwijzen naar managers, kandidaten inplannen en uitnodigen voor sollicitatiegesprek, slecht-nieuws gesprekken voeren (afwijzen van kandidaten).
Nieuwe medewerkers invoeren in AFAS.
Veel medewerkers die in het buitenland gingen werken, alle documenten daarvoor in orde maken, buitenlandse wetgeving/regels opzoeken.
Contracten, brieven en addenda maken en opsturen.
Personeelsdossiers up to date houden, dossier opbouw (waarschuwingen, verslaglegging van gesprekken)
Verzuim: verzuimgesprek voeren met medewerker, samen plan van aanpak opstellen in het kader van de re-integratie.
Onderzoek: binden en boeien van medewerkers.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands, Engels (screenings)
Software programma’s:  Outlook, AFAS
Reden vertrek: stage afgerond

Verder heb ik nog ervaring op gedaan als receptioniste en serveerster, in verschillende bijbanen. Waarbij voornamelijk het klanten/gasten contact een grote rol had, waardoor ik mijn communicatieve vaardigheden goed heb kunnen ontwikkelen.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.