Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Spin in het web, Office Manager met facilitaire taken

regio Den Haag / Rotterdam

Wie is Deborah?
Ik ben een rustige, down to earth, sociale, hard werkende vrouw die graag een goed resultaat wil bereiken. Dit kan in teamverband, maar ook prima zelfstandig. Regelen en organiseren is waar ik blij van word en kwaliteit staat bij mij hoog in het vaandel. Taalkundig ben ik sterk, zowel mondeling als schriftelijk. Ik heb een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en fungeer graag als spin in het web. Ik ben loyaal naar de werkgever. Ik ben enthousiast, creatief, klantgericht, betrouwbaar en zeer leergierig.

Wat wil Deborah bereiken?
Over 5 jaar hoop ik een leuke, afwisselende functie als Office Manager/ Allround Ondersteuner te hebben waar ik fijn op mijn plek zit en waarin ik mij kan blijven ontwikkelen en uitdagen.

Wat is je motivatie om te werken als Office Manager?
Het regelen en organiseren van de dagelijkse gang van zaken binnen een organisatie/ afdeling is waar ik energie van krijg. Een brede functie met veel afwisseling in werkzaamheden vind ik prettig en maakt dat ik mij niet zal vervelen.

Waarom wil Deborah juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Omdat Assistant2 het belangrijk vindt om de juiste persoon op de juiste plek te zetten zodat alle partijen tevreden zijn en de Assistants stimuleert op persoonlijk en professioneel gebied.

Wat doet Deborah in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd haal ik veel voldoening uit sporten, wandelen, etentjes en dagjes weg met vrienden en familie.

Deborah is beschikbaar als Spin in het web, Office Manager met facilitaire taken.
Wat is
Deborah haar droombedrijf? Een dynamische (middel)grote organisatie waar er hard wordt gewerkt maar ook tijd is voor plezier en de (ontwikkeling van de) medewerker belangrijk is.
Wat is Deborah haar functiedoelstelling? Een organiserende, zelfstandige, functie met de mogelijkheid mij te blijven ontwikkelen en uitdagen.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

 

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2017  Facility Management ISBW    Diploma behaald
2016  Gewichtsconsulent NTI    Diploma behaald
2009 – 2010  Management assistent ISBW    Diploma behaald
2008  Basisopleiding Intercedente SEU    Diploma behaald
2006 – 2007  Receptioniste/Telefoniste Mondriaan    Diploma behaald
2000 – 2002  Grafisch vormgeven Grafisch Lyceum    Niet afgerond *
1999 – 2000  MAVO ONC Zoetermeer    Diploma behaald
1996 – 1999  HAVO/VWO Alfrink College    Niet afgerond **
* bleek toch niet mijn ding te zijn
** overgestapt naar de MAVO

Trainingen/Workshops
2022  Timemanagement Certificaat
2021  Assertiviteit Certificaat
2011  Het recht en de rechtelijke organisatie, SSR Certificaat

Vaardigheden

Computervaardigheid
Volledige beheersing van MS Office en gewerkt met diverse registratieprogramma’s als AFAS Profit, Exact, Navision, Plato, Thar en CRM.
Passief gebruiker (volger) op Facebook, LinkedIn en Instagram.

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Goed

Werkervaring

1 februari 2021 – heden
Werkgever: Overheidsinstelling, regio Zuidwest
Functie: Administratief medewerker opleidingen
Werkzaamheden:
o.a. het organiseren, registreren en verwerken van Mbo-opleidingen van A tot Z, uitvoerende en verbeterende rol module-registratiesysteem Thar, het behandelen van e-mailverkeer, verwerken van diverse correspondentie, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties, overige ondersteunende werkzaamheden, mede voor de bedrijfsschool.
Voornamelijk vanuit huis werkzaam geweest ivm de Covid-19 maatregelen.
Software programma’s: MS Office, Thar, Plato

1 januari 2021 – 1 februari 2021
Werkgever: Bouworganisatie, regio Randstad
Functie: Officemanager
Werkzaamheden:
Het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, het zelfstandig verwerken van diverse correspondentie, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties, behandelen in- en uitgaande post, verzorging/controle/afronding schriftelijke communicatie (offertes), administratieve/secretariële ondersteuning directie, 1e aanspreekpunt voor internen en externen, inkoop kantoorartikelen en kantinebenodigdheden. HR: alles rondom in- uit dienst medewerkers en arbo gerelateerde zaken, coördinatie schoonmaak etc.
Voertaal in het bedrijf: Nederlands
Software programma’s: MS Office, Exact

1 juni 2019 – 31 december 2020
Werkgever: Management consultancy organisatie, regio Midden
Functie: Officemanager
Werkzaamheden:
Het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, het zelfstandig verwerken van diverse correspondentie, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties, het behandelen van de in- en uitgaande correspondentie, verzorging/controle/afronding schriftelijke communicatie (offertes/contracten), verzorgen VCA certificeringen medewerkers, administratieve ondersteuning bij projecten en aanbestedingen, administratieve / secretariële ondersteuning management en staf en vraagbaak voor gehele organisatie, 1e aanspreekpunt voor internen en externen, het regelen van alle facilitaire zaken in en om het pand zoals inkoop kantoorartikelen en apparaten (telefoons, laptops etc.), ondersteuning HR bij het opstellen van overeenkomsten, coördinatie schoonmaak en groenvoorziening, sleutelbeheer, het organiseren van evenementen (intern en extern), BHV-er en preventiemedewerker.
Sinds 13 maart 2020 tot einde dienstverband vanuit huis werkzaam geweest ivm de Covid-19 maatregelen.
Voertaal in het bedrijf: Nederlands
Software programma’s: MS Office, AFAS Profit,

1 april 2015 – 1 juni 2019
Werkgever: Softwarebedrijf, regio Randstad
Functie: Officemanager
Werkzaamheden:
Het regelen van alle facilitaire zaken in en om het pand, het organiseren van evenementen (intern en extern), het verzorgen van catering rondom evenementen, het verzorgen van trainingen en opleidingen, coördinator trainingen en opleidingen, het maken van certificaten voor cursisten (plus het bewaken van het vervolgtraject), BHV-er, preventiemedewerker, 1e aanspreekpunt voor internen en externen, het regelen van alle facilitaire zaken in en om het pand zoals inkoop kantoorartikelen en apparaten, inkoop kantinebenodigdheden, coördinatie schoonmaak en groenvoorziening, het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties, behandelen in- en uitgaande post, verzorging/controle/afronding schriftelijke communicatie (offertes/contracten), administratieve/secretariële ondersteuning management en staf en vraagbaak voor gehele organisatie. Voertaal in het bedrijf: Nederlands
Software programma’s: MS Office, CRM, Navision

1 oktober 2014 – 1 april 2015
Werkgever: Overheidsinstelling, regio Randstad (tijdelijk)
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
Het doorvoeren van handgeschreven correcties in Engelstalige teksten, beantwoorden van de telefoon en mail, diverse administratieve taken en het ondersteunen van andere secretariaten.
Voertaal in het bedrijf: Nederlands/ Engels
Software programma’s: MS Office

1 augustus 2013 – 1 juni 2014
Werkgever: Accountancybedrijf, regio Randstad
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
Het ondersteunen van het gehele team, voorbereiden en printen van rapporten en overzichten, correspondentie, notuleren van teamvergaderingen, het beantwoorden van de telefoon, postafhandeling, ontvangst van bezoekers en diverse facilitaire zaken.
Voertaal in het bedrijf: Nederlands
Software programma’s: MS Office en CRM

1 maart 2011 – 1 augustus 2013
Werkgever: Overheidsinstelling, regio Randstad (tijdelijk)
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
Het ondersteunen van een OvJ / manager afdeling Beleid & Strategie en afdeling communicatie, ondersteuning OR, agendabeheer, het notuleren van diverse vergaderingen, achtervang klachtenadministratie, het organiseren van bijeenkomsten, verzorgen van correspondentie, beheren van diverse mailboxen, het uitvoeren van voortgangscontroles, maken van inkoopverzoeken, beantwoorden van de telefoon, ontvangst van bezoekers en diverse facilitaire zaken.
Voertaal in het bedrijf: Nederlands
Software programma’s: MS Office, CRM

1 mei 2010 – 1 april 2011
Werkgever: Overheidsinstelling, regio Randstad (tijdelijk)
Functie: Management assistent
Werkzaamheden:
Het ondersteunen van managers en secretariaten van diverse afdelingen (communicatie, informatie management, kwaliteitszorg, directieteam, rechten rechtsbescherming en directiesecretariaat), agendabeheer, organiseren van bijeenkomsten, beheren van diverse mailboxen, redigeren van teksten, notuleren, het verzorgen van correspondentie, beantwoorden van de telefoon, ontvangst van bezoekers en diverse facilitaire zaken.
Voertaal in het bedrijf: Nederlands
Software programma’s: MS Office, CRM

2000 tot 2010 bij diverse werkgevers gewerkt als (Directie)secretaresse, management assistent en een spilfunctie binnen een re-integratiebureau waar alles geregeld diende te worden rondom trainingen en trajecten. Verder diverse (bij)banen gehad in de verkoop.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.