Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Spin in het web / office manager / EA

Regio Den Haag

Wie is Daniëlle?
Ik ben een opgewekt persoon met veel interesses, een ondernemende wereldburger. Ik heb veel empathie, luister graag naar mensen, ben zeer loyaal zowel in mijn werk als naar mijn vrienden toe. Avontuurlijk, maar geen ‘daredevil’, helaas een beetje last van hoogtevrees, maar ik woon wel op de 8e verdieping, want dat heeft het mooiste uitzicht. Ik ben een echte doorzetter, dat heb ik van mijn ondernemende ouders geleerd, nooit opgeven. Helaas ook ongeduldig, ‘nu’ is een favoriet woord, maar dat komt in mijn werk wel van pas. Vol tegenstrijdigheden, kritisch en met enorm veel levenslust.

Wat wil Daniëlle bereiken?
Ik ambieer een ondersteuners functie waar ik echt op mijn plek ben en waar ik mijn vaardigheden goed kan inzetten. Mijn ambities zijn relatief aan de functie, het is belangrijker dat ik me goed voel dan dat ik persé carrière moet maken. Niettemin wil ik uiteraard wel zoveel mogelijk uit mijn baan halen. Ik zie mezelf dan ook over 5 jaar als een medewerker die de organisatie goed heeft leren kennen, die haar vaardigheden verder heeft ontwikkeld en als bijna onmisbaar gezien wordt.

Waarom wil Daniëlle werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Assistant2 heeft een indrukwekkend trackrecord om mensen aan een baan te helpen. Ik heb dan ook het volste vertrouwen dat zij een goede match met een toekomstige werkgever zullen vinden voor mij.

Wat is je motivatie om te werken als ondersteuner?
Ik vind het interessant en fijn om mensen te leren kennen en te helpen. Ondersteuner zijn gaat mij van nature goed af en het geeft mij een voldaan gevoel als ik iemand heb kunnen helpen of een project tot een goed einde heb kunnen brengen.

Wat doet Daniëlle in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd vind ik het gezellig om te eten en drinken met vrienden en familie, niet alleen buiten de deur, maar ook thuis. Daarnaast ga ik graag naar een museum en het theater. Ik hou ook van een beetje DIY-en, klusjes in huis probeer ik zo veel mogelijk zelf te doen. Yoga houdt mij in balans en geeft rust in deze drukke wereld.

Daniëlle is beschikbaar als spin in het web, office manager en management/executive assistant.
Wat is Daniëlle haar droombedrijf? Een organisatie met een fijne kantoorcultuur waar iedereen goed in z’n vel zit en waar een dag nooit hetzelfde is. Uiteraard ga ik met een grote glimlach naar mijn werk toe.
Wat is Daniëlle haar functiedoelstelling? Ik ben op zoek naar een functie die mij een zekere mate van autonomie geeft en waarin ik mijn vaardigheden optimaal kan inzetten.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

1993 – 1999   Kunstgeschiedenis, Rijksuniversiteit Leiden, afgestudeerd.
1991 – 1992   Japanse Taal en Cultuur, Rijksuniversiteit Leiden, verkeerde keuze.
1990 – 1991   VWO, Boerhaave Instituut, Leiden, diploma in 1 jaar behaald.
1989 – 1990   HEAO, Amsterdam niet afgerond, verkeerde keuze.
1983 – 1989   HAVO, Rijnlands Lyceum Oegstgeest, diploma behaald.

Vaardigheden

Computervaardigheid
Microsoft Office 365
Instagram, LinkedIn, Facebook, Twitter

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Italiaans: Goed

Werkervaring

9 mei 2018 – heden
Werkgever: Hospitality vastgoed onderneming, regio Randstad
Functie: Development Assistant
Werkzaamheden:
Op de vastgoedafdeling assisteren bij het lokaliseren en beoordelen van hotellocaties en het onderzoeken van relevante hotelmarkten in Europa. Herstructurering van de vastgoeddatabase en planning van vastgoedprojecten. Participeren aan projecten in Italië, niet alleen vanuit kantoor maar ook ter plekke. Het vertalen van documenten van Italiaans naar Engels en/of Nederlands. Daarnaast ook een stukje managementondersteuning zoals het organiseren van meetings, notuleren en reizen boeken. Ik heb de vastgoeddatabase in SharePoint gecreëerd en Microsoft Teams en Groups opgezet voor diverse afdelingen van het bedrijf.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Software programma’s: Microsoft Office 365
Reden vertrek: Reorganisatie

2017 – 2018
Werkgever: Touroperator, Italië
Functie: Foreign relations manager
Werkzaamheden:
Onderhouden van contact tussen de buitenlandse gasten en het Italiaanse sales team. Ik heb met name het eerste contact, vaak via e-mail, gestreamlined en ter plaatse een betere communicatie gecreëerd tussen het lokale team en de buitenlandse gast.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Italiaans
Software programma’s: Microsoft Office
Reden vertrek: Vertrek naar Nederland

2015 – 2017
Werkgever: Bouwonderneming, Italië
Functie: Freelance projectmanager, assistent architect
Werkzaamheden:
Een Italiaanse aannemer adviseren met designoplossingen en organisatorische ondersteuning van bouwprojecten. Ik was vaak ook aanwezig op de bouwplaats om de werkzaamheden te begeleiden en controleren.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Italiaans
Reden vertrek: Vertrek naar Nederland

2013 – heden Freelance vertaler
Vertalingen voor bedrijven van Italiaans naar Engels en/of Nederlands.

2010
Werkgever: Ambassade (Midden-oosten), Londen
Functie: PA / Executive Assistant van de Ambassadeur
Werkzaamheden:
Een belangrijk deel van mijn taken was de organisatie en coördinatie van het laatste staatsbezoek van een toenmalige Emir aan het Verenigd Koninkrijk. Ik onderhield het contact tussen het ministerie van Buitenlandse Zaken, Clarence House en de entourage van de Emir. Dit hield onder andere in het bijwonen van vergaderingen over de agenda, contact onderhouden met de veiligheidsdiensten van beide landen, een recce naar Windsor Castle om de accommodatie te inspecteren en het bijwonen van officiële functies.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels
Software programma’s: Microsoft Office
Reden vertrek: Tijdelijke functie

2006 – 2008
Werkgever: Eigenaar van personal shopping dienstverlening / online kledingshop, Italië
Werkzaamheden:
Oprichter en eigenaar van bedrijf dat ‘personal shopping’ diensten aanbood aan zowel zakelijke als particuliere klanten. Ik organiseerde dagtochten naar lokale outletfabrieken en verzorgde stijladvies op maat. Daarnaast heb ik de bedrijfswebsite gebouwd.
Software programma’s: Microsoft Office, Sitebuilder
Reden vertrek: Familieomstandigheden

2000 – 2004
Werkgever: Ambassade (Midden-oosten), Londen
Functie: PA / Executive Assistant to the Ambassador
Werkzaamheden:
Eerste aanspreekpunt, gatekeeper, gastvrouw, verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie met de Ambassadeur. Complex agendabeheer, het organiseren van officiële en privéreizen. Contact onderhouden met hoogwaardigheidsbekleders en het corps diplomatique. Het organiseren van diverse events, waaronder de nationale feestdag met 1000 (VIP) genodigden. Bij het organiseren van de officiële lunches en diners was het juiste protocol essentieel en meestal was ik ook aanwezig om onverwachte problemen op te lossen. Ik had zelf een uitgebreid network gecreëerd in de hospitality industrie om altijd de beste locatie en service te krijgen. Algemene probleemoplosser.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels
Software programma’s: Microsoft Office
Reden vertrek: Verhuizing naar Italië

1999 – 2000
Werkgever: Investeringsmaatschappij, Londen
Functie: Office Manager
Werkzaamheden:
Inkomende post verwerken, kantoorbenodigdheden bijhouden. Lichte accountancy werkzaamheden. Organiseren van reizen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels
Software programma’s: Microsoft Office
Reden vertrek: Nieuwe uitdaging

1999
Werkgever: Maatschappelijke organisatie, Londen
Functie: Tele-Marketer
Werkzaamheden:
Researchen en vinden van de juiste deelnemers voor de conferenties.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels
Software programma’s: Microsoft Office
Reden vertrek: Nieuwe uitdaging

Referenties
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.