Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Management Assistant

regio Rotterdam

Wie is Dalila?
Vrolijk, sociaal, klantvriendelijk en zeer positief ingesteld. Zo sta ik bekend bij mijn familie en vrienden en dat vind ik van mezelf ook. Ik probeer altijd vol van het leven te genieten, leer al te graag nieuwe mensen kennen en hou ervan om nieuwe dingen te ontdekken en door te leren. Ik ben een echte doorzetter en handel proactief. Verder ben ik communicatief vaardig en heb een Rotterdamse aanpakkersmentaliteit. Ik kan zowel goed zelfstandig te werk gaan, maar ook goed in teamverband.

Wat wil Dalila bereiken?
Ik wil heel graag een ondersteunende functie gaan vervullen. Ik heb hiervoor gestudeerd en moet ergens de kans krijgen om te laten zien wat ik kan en wat ik nog meer in huis heb op dat gebied. Graag wil ik mezelf als persoon verder ontwikkelen op het gebied van kennis en communicatie. Over 5 jaar zie ik mezelf als een volwaardige Management Assistant/Project ondersteuner.

Wat is je motivatie om te werken als Assistant/Ondersteuner?
Eerder heb ik de functie Assistant/Ondersteuner ook vervult binnen een gemeente van een stad en dat was een succes voor mij. Het profiel van Management Assistant medewerker past uitstekend bij mij. Ik werk graag als een ondersteuner omdat ik daarmee anderen help en daarnaast zit het vol met uitdagingen, doe je kennis op en ben je nooit uitgeleerd.

Waarom wil Dalila juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Assistant2 vergroot de kans op het vinden van de juiste werkplek voor de juiste werknemer. Daarnaast is Assistant2 een groot steunpaal voor de starters binnen dit profiel. Zij begeleiden daar waar mogelijk en verzorgen aanvullende trainingen.

Wat doet Dalila in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd probeer ik zo veel mogelijk tijd door te brengen met mijn familie en vrienden. Daarnaast blijf ik graag in beweging en sport ik vier keer per week. Afgelopen jaar ben ik in het huwelijksbootje gestapt en samen met mijn man proberen we meer van de wereld zien.

Dalila is beschikbaar als een alleskunner, administratief medewerker en leergierige Assistant die snel haar draai vindt binnen een team. 
Wat is Dalila haar droombedrijf?  Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik een carrière bij de gemeente ambieer. Door mijn eerdere ervaringen bij de gemeente is het gevoel alleen maar versterkt. Mijn Rotterdamse mentaliteit, aanpakken en doorgaan, sluit vlekkeloos aan.
Wat is Dalila haar functiedoelstelling? Ondersteunen en zoveel mogelijk kennis opdoen.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2018–2019  HBO Officemanagement \ niet afgerond en wil het graag alsnog afmaken
2014-2017  MBO Directiesecretaresse niveau 4 \ Diploma behaald
2012-2014  MBO Directiesecretaresse niveau 3 \ Diploma behaald

Trainingen/Workshops
2022  Training Effectief Zakelijk Schrijven
2022  Training Assertiviteit
2019  Communicatietraining
2018  Coaching and High Performance

Vaardigheden

Computervaardigheid
Privé maak ik gebruik van een aantal Social Media platformen, zoals Facebook en Instagram. Deze middelen gebruik ik om nieuwe ontwikkelingen te volgen en op de hoogte te zijn van het laatste nieuws. Eerder heb ik binnen de gemeente gewerkt met Planon en de agenda’s. Het Microsoft Office 365 pakket heeft voor mij geen geheimen, Outlook en Teams gebruik ik momenteel op dagelijkse basis.

Talenkennis
Nederlands: uitstekend
Engels: goed
Arabisch: moedertaal

Werkervaring

April 2022-oktober 2022
Werkgever: Advies- ontwerpbureau, regio Zuidwest
Functie: Afdelingsassistente/Projectassistente
Taken en verantwoordelijkheden:
Complex agendabeheer van afdelingshoofd en afdeling, telefonisch contact (zowel algemeen als met klanten), beheer van meerdere mailboxen, offertes/verslagen/notulen nalezen en waar nodig corrigeren. Daarnaast receptie werkzaamheden, zoals bezoekers ontvangen, post verwerken, uitrijkaarten verzorgen.
Computers/software: Gehele Microsoft Office pakket (o.a. Word, Excel, Teams, Outlook)

2017-2018
Werkgever: Gemeente overheid, regio Zuidwest
Functie: Officemanagement
Taken en verantwoordelijkheden:
Bedrijfsuitjes organiseren, agenda planning, meerdere directeuren ondersteunen, notuleren van vergaderingen en het uitwerken daarvan en actie-besluitenlijsten bewaken, telefoonbeheer, algemene e-mail beheren, organiseren van Teams meetings, beheren van burgerzaken, vergaderingen organiseren.
Computers/software: Planon, gehele Microsoft Office pakket (o.a. Word, Excel, Outlook)

2014-2015
Werkgever: Overheidsinstelling, regio Zuidwest
Functie: Directiesecretaresse
Taken en verantwoordelijkheden:
Inkopen van goederen, agendabeheer, archiveren van de bibliotheek, bezoekers ontvangen, vergaderingen plannen en organiseren, kantoorartikelen bestellen, telefoon beheren.
Computers/software: Planon, gehele Microsoft Office pakket (o.a. Word, Excel, Outlook)

Februari 2013- juni 2014
Werkgever: Gemeente overheid, regio Zuidwest
Functie: Directiesecretaresse
Taken en verantwoordelijkheden:
Directeur ondersteunen, het organiseren van vergaderingen, verzorgen van mailingen, notuleren, het inboeken van facturen. Agenda’s beheren, bezoekers ontvangen, mailbox en telefoon beheren, inkoopkantoor artikelen.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.