Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Allround Customer / Office Assistant

Regio Randstad

Wie is Britt?
Als energieke en enthousiaste persoon vind ik het leuk om met veel dingen bezig te blijven. Mijn passie ligt bij organiseren, coördineren en ondersteunen. Ik ben dan ook een echte planner en houd van aanpakken. Met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel in combinatie met een positieve instelling bij uitdagingen, weet ik ook onder druk te presteren en werk van hoge kwaliteit af te leveren. Ik werk graag zelfstandig, maar wel als deel van een groter team. Familie, vrienden en sociaalleven zijn buiten mijn werk om ook erg belangrijk. Ik heb een vrolijke en gezellige persoonlijkheid.

Wat wil Britt bereiken?
Over 5 tot 10 jaar hoop ik een afwisselende functie als allround Ondersteuner te hebben waarin ik mij kan blijven ontwikkelen en uitdagen.

Waarom wil Britt werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Ik houd van ondersteunen en coördineren en draag graag actief en zelfstandig bij aan het in goede banen leiden van projecten. Ik haal mijn voldoening uit het succesvol organiseren van dingen en overzicht behouden.  Ik ben in staat om op professionele en gepaste wijze te communiceren met allerlei partijen en mij aan te passen naar elke situatie en achtergrond. Ik verwacht dat ik bij Assistant2 mijn energie en passie kwijt kan in een veelzijdige functie met afwisselende werkzaamheden.

Wat doet Britt in haar vrije tijd?
Ik houd van buiten zijn. Mijn hobby’s zijn dan ook vooral buitenactiviteiten, waaronder paardrijden, wandelen, fietsen, maar ik waardeer ook zeker de tijd die ik met vrienden en familie doorbreng.

Britt is beschikbaar als een enthousiaste en proactieve spin in het web, met uitgebreide ervaring in administratieve en organisatorische werkzaamheden, coördineren en begeleiden van onder andere personeel, klanten, evenementen en trainingen. Sterke (interculturele) communicatie en klantenservice vaardigheden.
Britt haar droombedrijf: Een internationaal bedrijf met een informele maar professionele sfeer.
Britt haar functiedoelstelling: Een organiserende en/of ondersteunende functie met een hoge mate van zelfstandigheid en de mogelijkheid mij te blijven ontwikkelen en uitdagen.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

2012    Certificate in English Language Teaching to Adults, University of Cambridge ESOL, Grade B

2007    Flight Attendant College, Amsterdam (NL): Diploma behaald

2005    Tourism Management, University of Hertfordshire and Derby University (UK)*

2001    Highworth Grammar School, Ashford (UK), Engelse Middelbare School Diploma’s (A-levels, Grades B-C)

* Britt heeft de 4 jarige opleiding volledig afgerond, maar geen uiteindelijk cijfer wegens ontbreken van dissertatie.

Trainingen/workshops

2011    Certificate of Proficiency in English, University of Cambridge ESOL, Grade A

Vaardigheden

Computervaardigheid
Microsoft Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint – uitstekende kennis
CRMs: SAP, Oracle, Salesforce, Exact, Globe – zeer goede kennis
File sharing: SharePoint, Google docs, Dropbox – zeer goede kennis
Internet en op internet gebaseerde programma’s – uitstekende kennis
Sociale media – zeer goede kennis

Talenkennis
Nederlands   : uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels           : uitstekend (getest, 0 fout van 15)
Duits              : zeer goed
Frans             : zeer goed

Werkervaring

Augustus 2018 – maart 2020
Werkgever: Onderzoeksorganisatie, Regio Randstad
Functie : Office Assistant
Werkzaamheden: Plannen, organiseren en complete afhandeling van bijeenkomsten, evenementen en cursussen/opleidingen. Interne en externe vergaderingen organiseren en bijhouden vergaderruimtes. Cursusmaterialen, cijferlijsten, diploma’s/certificaten bijhouden en uitgeven. Deelnemer dossiers onderhouden. Les- en vergaderlocaties en sprekers/trainers boeken. Algemene office, facilitaire en financiële management. Balie werkzaamheden: telefoon, email en postafhandeling. Contactpersoon voor deelnemers, cursisten/docenten en leden. Beheren van klantrelaties. Administratie/mutaties lidmaatschappen en abonnementen. Verantwoordelijk voor afhandeling publicatiebestellingen, ondersteunen uitgever. Verantwoordelijk voor zendingen en bijhouden van accurate registratie. Ondersteunen van management waar nodig. Meerdere agenda’s beheren. Zakelijke reizen en accommodatie regelen. Rapporten, notulen, actiepuntenlijsten bijhouden.
Voertaal: Nederlands
Computer/software: Microsoft Office, Exact, Globe, SharePoint

Maart 2017 – juli 2018
Werkgever: Producent medische producten, Regio Noordwest 
Functie : Front Office medewerker, Assistant
Werkzaamheden: Ontvangst (buitenlandse) gasten en personeel, leveranciers, aannemers. Balie werkzaamheden: telefoon, email en postafhandeling. Interne reserveringen van vergaderruimtes, bijhouden van vergaderruimtes. Facilitaire zaken, bestellingen en voorraadbeheer. Boekingen voor personeel: catering, taxi’s, vluchten, hotels. Financiële administratie: facturen, declaraties. Ondersteunen van management assistente waar nodig. Initiatief en verantwoordelijkheid genomen in het aanpassen van procedures en werkwijzen om efficiënter en overzichtelijker te werken en de communicatie te verbeteren.
Voertaal: Engels/Nederlands
Computer/software: Microsoft Office, verschillende boekingsplatforms
Reden vertrek: Opheffing Nederlandse vestiging

 9 september 2016 – 17 februari 2017
Werkgever: Gedetacheerd via Assistant2 bij kwaliteitsdienst tuinbouwsector, Regio Randstad
Functie : Management Assistente
Werkzaamheden: Email en agendabeheer van meerdere managers binnen de afdeling Laboratoria, ondersteuning van de afdeling Lab Support. Organiseren en coördineren van vergaderingen, bijeenkomsten en workshops, financiële administratie waaronder budgetten, facturatie en declaraties, beheer van contracten en overeenkomsten, opstellen van brieven en andere correspondentie, postafhandeling. Agenda, notulen en actie- puntenlijst interne vergaderingen bijhouden en versturen, organisatie van teamuitjes e.d.
Voertaal: Nederlands
Computer/software: Microsoft Office programma’s
Reden vertrek: Vaste baan gevonden

 14 maart 2016 – 31 augustus 2016
Werkgever: Gedetacheerd via Assistant2 bij een onderzoeksorganisatie, Regio Randstad 
Functie : Administratief Assistant
Werkzaamheden: Telefoon beantwoorden, postafhandeling, bestellen kantoorartikelen, versturen uitnodiging en verwerken aanmeldingen, organisatie projectbezoeken, avondsessies, excursies en andere bijeenkomsten, ondersteuning bij opleidingen/cursussen,  ondersteuning bij organisatie rondom jaarlijkse landelijke evenementen, financiële administratie/ondersteuning, debiteurenbeheer, mailingen verzorgen, agenda beheer, activiteitenkalender bijhouden, agenda- en actiepuntenlijst interne vergaderingen, administratie/mutaties lidmaatschappen en abonnementen, organisatie teamuitjes e.d., bijhouden sociale media (Twitter/Facebook).
Computer/software:
Reden vertrek: tijdelijke functie

29 februari 2016 – 12 maart 2016
Werkgever: Gedetacheerd via Assistant2 bij een branchevereniging, Regio Randstad 
Functie : Receptioniste
Werkzaamheden:Ontvangen van bezoekers, interne en externe communicatie via email en telefoon, beantwoorden van vragen en contact maken met de juiste persoon/afdeling, openen en sluiten van het gebouw, beheren van zaal- en restaurant reserveringen.

 6 oktober 2015 – 25 februari 2016
Werkgever: Gedetacheerd via Assistant2 bij een vastgoedbedrijf, Regio Randstad
Functie: Personal Assistant/Office Manager (project)
Werkzaamheden: Ondersteuning verlenen aan het team bestaande uit zes mensen, het afhandelen van de dagelijkse administratie, beheren van de agenda, gasten ontvangen, afhandelen van IT aanvragen en opzetten van vergaderingen, boeken van reizen, uitsturen van rapporten, aanpassen van vaststellingsovereenkomsten, opstellen van presentaties en offertes, overige administratieve werkzaamheden.

8 maart 2015 – 8 juli 2015
Werkgever: Educatieve organisatie, Regio Noordwest
Functie: Project Manager: English Profile Index
Werkzaamheden: Management van een pilot onderzoeksproject over Engelse taalvaardigheid onder verschillende bevolkingsgroepen in Nederland. Werven van deelnemers, administratief verzorgen van taaltests en vragenlijsten. Verzamelen en presenteren van resultaten.

1 oktober 2014 – 1 maart 2015
Werkgever: Internationaal energie bedrijf, Regio Randstad
Functie : Learning Events Manager
Werkzaamheden: Organiseren en verzorgen van buitenlandse en lokale trainingsevenementen en congressen. Administratieve activiteiten, waaronder logistiek, registraties en annuleringen en assisteren bij visumaanvragen, reis- en accommodatieboekingen. Locaties en sprekers boeken. Materialen voor het evenement verzorgen en aanwezig zijn bij de bijeenkomsten. Monitoren en onderhouden van virtuele lesomgeving, “Moodle”. Communiceren met, adviseren en begeleiden van deelnemers en andere partijen omtrent verloop van de trajecten.

1 december 2013 – 1 oktober 2014
Werkgever: Universiteitsuitgeverij, Regio Noordwest
Functie: English Language Teaching Consultant Netherlands
Werkzaamheden: Contact leggen met docenten en schoolbezoeken uitvoeren aan onderwijsinstellingen om te adviseren over Engelse lesmethodes en onze materialen te promoten. Onderhouden van netwerken en acquisitie van nieuwe contacten. Plannen en organiseren van promotie workshops, evenementen en congressen en hierbij aanwezig zijn namens OUP. Presentaties voorbereiden en uitvoeren. Zorgdragen voor en goed georganiseerde en overzichtelijke administratie, agenda en planning. Bijhouden van relatiebeheersysteem (CRM) en relatiegeschenken.

1 december 2009 – 1 december 2013
Werkgever: educatieve organisatie, Regio Noordwest
Functie: Exams Coördinator
Werkzaamheden: Organiseren en runnen van examens en persoonlijke ontwikkelingsbijeenkomsten waaronder trainingen, seminars, conferenties en workshops. Zelfstandig verantwoordelijk voor roosteren en inzetten van mondelinge sessies en examinatoren op meerdere externe locaties. Algemene kantoormanagement en financiële administratie. Aanspreekpunt en contactpersoon voor advies en informatievoorziening omtrent examens en onderwijs voor docenten en studenten. Aanmeldingen en documentatie van examenkandidaten behandelen. Relatiebeheer en onderhouden van netwerken met onderwijsinstellingen en docenten. Beheren en verbeteren van het contact management systeem en andere processen. Leidinggeven. Sales en marketing activiteiten.

1 november 2007 – 1 december 2009
Werkgever: Horecagelegenheid, Regio Noordwest
Functie : Receptionist en Desk Manager
Werkzaamheden: Assistent van de Front Office Manager. Leiding geven aan een team. Roosters maken. Reserveringen. Klantencommunicatie, klachtenbehandeling en klanttevredenheid bijhouden. Waarborgen van service & kwaliteit. Medeverantwoordelijk voor werving van stagiaires, uitvoeren van evaluaties en communicatie met school, begeleiden bij stage opdrachten. Trainen van nieuw personeel. Front office en accounting rapportages gebruiken. Budgetten maken. Gasten assisteren bij in en uitchecken, reserveringen en voorzien van toeristeninformatie. Communicatie met gasten, tour operators en toeristenbureaus over prijzen en arrangementen. “Manager on Duty”.

1 september 2005 – 1 oktober 2007
Werkgever: Horecagelegenheid, Regio Noordwest 
Functie : Restaurant Supervisor en F&B Supervisor
Werkzaamheden: Naast vaste restaurant & banqueting werkzaamheden: Voorspellen van bezetting voor personeelsplanning en voorraadbeheer. Urenregistratie. Trainen van nieuwe teamleden. Handelen bij klachten en feedback. Leiding geven over alle F&B onderdelen waaronder: room service, minibar, banqueting, restaurant en bar. Financiële administratie. Planning en organisatie van evenementen. Coördineren met grote groepen. Maken van gedetailleerde productbeschrijvingen in Engels en Nederlands voor het menu en voor trainingsdoeleinden

1 september 2004 – 1 mei 2005
Werkgever: Horecagelegenheid, Derby (Engeland)
Functie : Banqueting Sales Supervisor
Werkzaamheden: Bijeenkomsten runnen. Onderhandelen met klanten. Voorbereiding van locatie voor het evenement. Coördinatie met andere afdelingen. Leiding geven over service team. Overige sales en marketing activiteiten.

1 juli 2003 – 1 juni 2004
Werkgever: Horecagelegenheid, regio Noordwest
Functie : Sales/Receptie en Duty Management (stage)
Werkzaamheden: Sales stage: Sales en Marketing. Reserveringen en informatieaanvragen behandelen. Rapporten en Banquet sheets creëren. Mailings uitvoeren. Corporate rates & performance figures opstellen. Fidelio S&C.
Receptie & Duty Management stage: Gastenontvangst. Waarborgen van service & kwaliteit. Klachtenmanagement. Klantencontact. Financiële administratie. Fidelio FO.

Augustus 2012 –januari 2019
Werkgever: Educatieve organisatie, Regio Noordwest
Functie : Freelance Docent Engels, Examen Coördinator, Vertaler Engels/Nederlands
Werkzaamheden:
Lesgeven & Examens: (zowel in-company als bij scholen en universiteiten)

  • Algemeen en zakelijk Engels, Academisch Engels,
  • Examentraining (Cambridge English, IELTS, TOEFL),
  • Adviseren en ondersteunen van scholen bij invoeren en uitrollen examentrajecten en afname examens,
  • Leidinggeven aan examinatoren en surveillanten op examendagen.

Tekstservices:

  • Vertalen van teksten: Engels/Nederlands & Nederlands/Engels,
  • Bewerken/corrigeren van teksten voor publicatie en commerciële doeleinden.

 

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.