Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Executive Assistant/ Office manager/Team/back Office Assistant, op zoek naar vaste baan

groot Amsterdam

Wie is Bregje?
Ik ben een vrolijke, actieve, praktische en sensitieve vrouw die van reizen, mijn vrienden en aanpakken houdt. Ik zal nooit echt op de voorgrond treden en eerst de kat uit de boom kijken, maar zal confrontaties niet uit de weggaan. Ik ben flexibel inzetbaar en sta voor wat ik beloof en durf dat te tonen met een probleemoplossend vermogen en actiegerichtheid. Ik ben communicatief vaardig en zelfstandig. Verantwoordelijk, loyaal en discreet. Harde werker, die blijft staan ook onder hoge druk.

Wat wil Bregje bereiken?
Door mijn jarenlange ervaring als teamleider, management assistent, directiesecretaresse met P&O taken binnen internationale bedrijven heb ik veel ervaring opgedaan. Ik ben geen carrière tijger meer, maar u kunt profiteren van deze ervaring door mij in te zetten voor diverse projecten. Mijn doel is leuke, interessante projecten of een vaste (duo)baan vinden, waardoor ik ‘on the job’ blijf leren. Ik vind humor, collegialiteit, flexibiliteit en een open sfeer belangrijk.

Wat is je motivatie om te werken als Executive Assistant/ Office manager/Team/back Office Assistant?
Professioneel ontzorgen en dingen regelen is waar ik plezier en energie uithaal. Ik heb een aanpakkers mentaliteit en met 56 jaar jong en bijbehorende ervaring heb ik veel te geven. Bijvoorbeeld in een duobaan of een team met verschillende leeftijden, zodat je elkaar kunt motiveren en dingen leren. Ook kan dit veel flexibiliteit opleveren voor zowel het bedrijf als voor de Assistant(s).

Wat zijn Bregje haar competenties?
Klant- en servicegerichtheid, probleemoplossend vermogen, flexibel, hands-on, plannen & organiseren, zelfvertrouwen, motiveren van mezelf en anderen.

Waarom wil Bregje werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Ik houd van kwaliteit leveren en 110% voor iets kunnen gaan. Professioneel gedrag, integriteit en loyaliteit is voor mij vanzelfsprekend en Assistant2 en ik zitten hiermee op dezelfde golflengte.

Wat doet Bregje in haar vrije tijd?
Pilates/yoga, kickboks training, fitwalk, weekendjes weg, gezellige activiteiten organiseren en ondernemen met vrienden en/of familie, reizen (wanneer weer mogelijk post Covid-19).

Bregje is beschikbaar als veelzijdige en zelfstandige Office manager, Executive Assistant, Team of back Office Assistant.
Wat is Bregje haar droombedrijf? Ik kom het best tot mijn recht bij een middelgroot bedrijf/business unit, waarbij verantwoordelijkheid, flexibiliteit en zelfstandigheid belangrijk zijn.
Wat is Bregje haar functiedoelstelling? Ik zie mijzelf bijvoorbeeld als (tijdelijke) EA, Management Assistant, Office Manager wel of niet in een duobaan.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
1991 – 1992  Opleiding Secretaresse A + B, Nationale Handels Academie   diploma behaald
1984 – 1985  Administratief medewerker B-secretarieel, ECABO   niet behaald*
1978 – 1984  HAVO Berlage Scholengemeenschap   niet behaald*
* I.v.m. jeugdige overmoed en zelfstandig willen wonen is Bregje na de 4e klas HAVO overgestapt naar een administratieve opleiding. Na een jaar kreeg zij werk aangeboden en kon zij ‘eindelijk’ geld verdienen om zelfstandig te zijn… Later natuurlijk het besef dat een opleiding nodig was om verder te kunnen komen.

Cursussen/Trainingen
2020 – 2021  IT security certificaten, Covey’s Change management
2019   HR: UWV congres, BCN ‘Wet Poortwachter’
2015 – 2018  Persoonlijke effectiviteit, Evaluatie- & Functioneringsgesprekken, Corporate Governance training
2004 – 2015

  • Time Management, Zelf Management
  • Jaarlijks Management Support Vakdagen
  • Werving & Selectie- en Evaluatie- & Beoordelingsgesprekken
  • Stakeholder management training
  • Interne trainingen: Arbo/ziektebegeleiding, Communicatie, R.E.T
  • Persoonlijke Effectiviteit, Voeren van MidYear/EndYear gesprekken

2004  Arbeidsrecht, MKB cursus & training
2000  Training Personeelsgesprekken, MKB cursus & training
1997  Training Praktisch Personeelswerk, Jansse & Koekoek

Vaardigheden

Computervaardigheid
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Groupwise/Outlook), PriDelta (vakantie/salaris administratiepakket), SharePoint, Ariba SMART (order/betalingssysteem) en Oracle CONCUR (declaraties/reizen), Lotus Notes, iPower.

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 3 fout van 15)
Duits: Goed

Werkervaring

Januari 2017 – heden
Werkgever: Datatechnologie bedrijf, regio Noordwest
Functie: Office manager (shared job)

Werkgever: project eerst via Assistant2
Opdrachtgever: Vastgoed organisatie/zakelijke dienstverlener
Functie : Office manager/coördinator facilities bij Datatechnologie bedrijf, regio Noordwest
Werkzaamheden:
Een belangrijk onderdeel van office management was om ‘de lijm’ te zijn tussen de verschillende (interne) partijen tijdens de overname periode (april 2019-2021), coördinatie facility management kantoor Amsterdam en Utrecht, onderdeel van projectteam o.l.v. van de opdrachtgever i.v.m. de renovatie/verbouwing van het bestaande Amsterdam kantoor naar het nieuwe NL hoofdkantoor Amsterdam, HR and Finance gerelateerde taken (SMART, PEOPLESOFT, CONCUR), website management NL (SharePoint), PA voor 2 Vice presidents (in Italië en Spanje), agenda beheer, opzetten van zakelijke reizen, (Europese) meetings en afspraken, verantwoordelijk voor dagelijkse kantoor beheer incl. post/koerier zendingen, zelfstandig afhandelen van correspondentie en afspraken met klanten en leveranciers.
Talen: Nederlands/Engels

Juni 2016 – januari 2017
Werkgevers: Groothandel in exclusieve delicatessen en W&S bureau, regio Noordwest
Functie‘s:
Searcher; het onderhouden van inschrijvingen/relatiebeheer.
Office manager; o.a. bestellingen en wijzigingen in systeem verwerken, telefonische klantenservice, stagiaires begeleiden en als gastvrouw/verkoop op consumentenbeurs.

1 mei 2012 – januari 2016
Werkgever: Consultancybureau, regio Noordwest
Functie: Teamleider Management Support (30FTE)
Werkzaamheden:
Ondersteuning en uitvoer van het beleid van het Management Team Business Support, coördinatie management support 30fte, change Management; begeleiding en uitrol van Professionalisering Business Support, W&S van (tijdelijke) medewerkers management support, organiseren van management support teambijeenkomsten, administratie en begeleiding van partners & directors bij evaluatie/ beoordeling/promotietraject van management support.

1 september 2011 – mei 2012
Werkgever: project eerst via Assistant2
Opdrachtgever: Consultancybureau, regio Noordwest
Functie: Coördinerend management Assistant/teamleider (20FTE)
Werkzaamheden:
Coördinatie management support 20fte

1 januari 2003 – juni 2011
Werkgever: Farmaceut, regio Zuidwest
Functie: Directiesecretaresse/personeelsconsulente
Werkzaamheden:
Ondersteuning van General Manager Benelux (later ook Nordics) binnen een Marketing & Sales georiënteerde farmaceutische business unit (30 FTE) als onderdeel van een Amerikaans moederbedrijf. Belangrijke schakel tussen general manager Benelux/Nordics – HR – Medewerkers. Met name inzake de communicatie en uitwerking hiervan tijdens de overname periode tussen januari-december’10 en implementatie van de nieuwe organisatie tot juni 2011.
Directiesecretaresse:
Secretariële werkzaamheden als zelfstandig behandelen van emails/diverse correspondentie en overeenkomsten; Ondersteuning en agendabeheer van general manager Benelux;
Notuleren Management Team Meeting; Leidinggeven aan het secretariaat (Junior Secretaresse en Secretarieel medewerkster); Buitenlandse reizen verzorgen; Contacten met hotels/evenementen bureaus i.v.m. organiseren van jaarlijkse (internationale) bijeenkomsten en prijsafspraken/corporate rate i.v.m. overnachtingen.
Personele zaken:
Uitvoerend-deels zelfstandig (i.o.m. general manager en HR-afdeling van zusterbedrijf, afhandelen van acties en correspondentie m.b.t. werving & selectie en personele zaken; Begeleiden vacatures + initiëren en uitvoeren van 1e ronde sollicitatiegesprekken met kandidaten; Begeleiden van (nieuwe) medewerkers;
Als interne vertrouwenspersoon conflictbemiddeling of begeleiding van medewerker en leidinggevende; Contactpersoon ArboUnie; Administratieve HR-taken als filen van personeelsfiles en evaluatie- en beoordelingsformulieren; Administratie vakantiedagen;
Organiseren van personeelsuitjes (inclusief partners ca.55 medewerkers).
Office management:
Bewaken huisstijl en representatie kantoor; In 2004 begeleiden verhuisproject van Amsterdam naar Hoofddorp; Coördineren stationary i.v.m. de naamswijziging;
In 2007 begeleiden en uitvoeren project nieuwe kantoorinrichting;
Eind 2010 coördinatie en uitvoering van de verhuizing van Hoofddorp naar Capelle a/d IJssel na overname. Hierbij kreeg ik te maken met een internationaal projectteam met bijbehorende Engelse (nieuwe) vocabulaire.

24 augustus 1992 – 31 december 2002
Werkgever: Farmaceut, regio Noordwest
Functie: Directiesecretaresse en vanaf 1995 daarnaast personeelsconsulente
Werkzaamheden:
Ondersteuning van General Manager NL (later Benelux) binnen een Marketing & Sales georiënteerde farmaceutische business unit. Met name inzake de communicatie en uitwerking hiervan tijdens de integratieperiode met het Belgische kantoor (10 FTE) waarbij ik ca. 2-wekelijks mee reisde naar Brussel voor uitvoering van secretariële/personele werkzaamheden en ondersteuning van de GM.
Directiesecretaresse:
Alle voorkomende secretariële werkzaamheden als zelfstandig behandelen van emails/diverse correspondentie; Ondersteuning en agendabeheer van general manager Benelux;
Notuleren NL en Belgische Management Team Meetings.
Personele zaken:
Uitvoerend (i.o.m. general manager NL/Benelux) afhandelen van acties en correspondentie m.b.t. werving & selectie en personele zaken in NL en België; Administratieve HR-taken als filen van personeelsfiles en evaluatie- en beoordelingsformulieren; Administratie vakantiedagen van NL en Belgische medewerkers; Organiseren van personeelsuitjes (incl. partners ca.75 pers.) Uitvoerend administratieve begeleiding/afwikkeling van personele kwesties i.v.m. de sluiting van het Belgische kantoor.
Office management:
Bewaken huisstijl en representatie kantoor.

17 juni 1992 – 24 augustus 1992
Werkgever: Advocatenbureau, regio Noordwest
Functie: Secretaresse

15 juni 1991 – 17 juni 1992
Werkgever: Uitgeverij, regio Noordwest
Functie: Secretaresse

1986 – 15 juni 1991
Werkgever: Makelaar, regio Noordwest
Functie: receptioniste/telefoniste/secretaresse
Werkzaamheden:
Administratieve, redelijk zelfstandige ‘spin in het web-functie’ bij een klein verhuurkantoor van gestoffeerde en gemeubileerde woningen aan expats, waarbij veel (telefonisch en bezoek) contact met huiseigenaren en buitenlandse relaties.

1985 – 1986
Werkgever: Weekblad, regio Noordwest
Functie: redactiesecretaresse

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.