Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Management Assistant talen Ne/Eng/Bra/Port

regio Rotterdam en Den Haag/Gouda

Wie is Bregje?
Ik heb een rustig karakter, ben een beetje een kat-uit-de-boom-kijker, maar dit is zeker niet te verwarren met timiditeit. Familie en vrienden zijn erg belangrijk voor mij en daarom breng ik in mijn vrije tijd graag veel tijd met hen door. Collega’s omschrijven mij als verantwoordelijk, betrokken, sociaal en communicatief vaardig. Daarnaast ben ik een eerlijk en loyaal persoon en sta ik open voor nieuwe dingen.

Wat wil Bregje bereiken?
Uiteindelijk zou ik graag doorgroeien naar een brede ondersteuner op alle vlakken. Zo zou ik graag nog trainingen en workshops volgen op o.a. financieel gebied en personeelszaken, zodat ik daar mijn vaardigheden kan ontwikkelen en hierin ook (beter) kan ondersteunen. Ik zou dan ook graag bij een werkgever werken die de mogelijkheid biedt om diverse taken uit verschillende disciplines naar mij toe te trekken.

Waarom wil Bregje werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Ik kwam voor het eerst in contact met Assistant2 via social media. Het feit dat zij zo’n hoog slagingspercentage hebben in het vinden van de juiste match voor werkgever en werknemer, zegt voor mij al genoeg. Daarnaast hebben zij goed inzicht in welke functies bij mij passen en wat een goede match zou zijn.

Wat doet Bregje in haar vrije tijd?
Mijn vrije tijd breng ik graag door met familie en vrienden. Daarnaast ga ik graag de natuur in, of naar dierentuinen, met name om te fotograferen. In de zomer ga ik graag suppen.

Bregje is beschikbaar als Secretaresse, Management Assistente, Officemanager, Project Assistent.
Wat is Bregje haar droombedrijf? Een open, informele organisatie met korte lijnen en ruimte voor ontwikkeling.
Wat is Bregje haar functiedoelstelling? Een afwisselende functie waarin ik kan ontzorgen, met de mogelijkheid nieuwe taken naar mij toe te trekken.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2013 – 2017  Universitaire bachelor Latijns-Amerikastudies, Universiteit Leiden, Leiden. Afstudeerrichting Moderne Geschiedenis  –  diploma behaald
2015  Uitwisselingsstudent Universidade Federal de Santa Catarina, Florianópolis, Brazilië
2011  HBO-bachelor International Business and Languages, Avans Hogeschool, Den Bosch   Propedeuse-diploma behaald 2011 *
2006 – 2007 MBO Directiesecretaresse/Managementassistente, Albeda College, Rotterdam  –  Diploma behaald 2007
2006 – 2007  MBO Medisch secretaresse, Albeda Collega, Rotterdam  –  Diploma behaald 2007
2000 – 2005  HAVO, profiel Cultuur & Maatschappij, CSG Calvijn, Rotterdam  – Diploma behaald 2005

* Niet verder gegaan met opleiding ivm wens universitaire studie.

Trainingen/Workshops
2015  TOEFL-Test (Test of English as a Foreign Language) Eindscore: 106 (uit 120)
2012  Training Jobhunting – solliciteren in het Engels, via Secretary Plus, 1-daagse training, certificaat behaald
2011  Cursus Cafébedrijf, Albeda College, Rotterdam, Diploma behaald
2008  Training Assertiviteit, via Secretary Plus, 1-daagse training, certificaat behaald
2006 – 2007  NIMA-A Communicatie, certificaat behaald

Vaardigheden

Computervaardigheid
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Social media (Linkedin), Basenet, Liber, Prequest, Decos, IBM Notes, Microsoft Teams, Zoom, HiX (basis), AFAS, Oracle Ebs, OWS

Talenkennis
Nederlands: uitstekend (getest 0 fout van 15)
Engels: goed (getest 3 fout van 15)
Overige talen: (Braziliaans) Portugees – goed

Werkervaring

1 december 2019 – heden
Werkgever: Universitair ziekenhuis, afdeling Heelkunde
Functie: Secretaresse sector HPB/Transplantatiechirurgie
Werkzaamheden:
Ondersteuning 8 stafartsen
– Agendabeheer
– Inkomende/uitgaande correspondentie
– Herregistraties
– Voortgangsbewaking
– Diverse administratief ondersteunende taken
Ondersteuning minor Orgaantransplantatie
– Voorbereiden & notuleren overleg
– Organiseren voorlichtingen studenten, deelname minormarkt, indelingen presentaties
– Opstellen en wijzigen rooster minor
– Eerste aanspreekpunt studenten/docenten/minorcoördinatoren
– Ondersteuning digitaal onderwijs
– Bijhouden Canvas/online minorplatform (voorbereidende literatuur colleges/roosters en wijzigingen/PowerPoints)
– Planning meelopen studenten op poli en OK
– Berekenen deelcijfers en eindcijfers
– Organisatie en begeleiding tentameninzage
Overige sector brede taken
– Vervanging secretaresse sectorhoofd bij afwezigheid/vakanties
– Voorbereiden en notuleren diverse overleggen (inclusief bewaking actiepunten)
– Beheer interne en externe website
– Administratieve ondersteuning onderzoek
– Regelen van aanstellingen (nieuwe aanstellingen, verlengingen, opzeggingen)
– Regelen diverse HR-zaken in AFAS (ziekmeldingen, jaargesprekken)
– Controleren, aanpassen en distribueren van week- en maandroosters.
– Planning onderwijs master
– Planning trainingen/cursussen
– Diverse bestellingen (bloemen, visitekaartjes, kantoorartikelen)
– Behandelen declaraties
– Boeken vergaderruimtes + catering
– Maken presentaties (PowerPoint)
– Beheer diverse rechten (toegang, mappenstructuur op schijf)
– Invoeren uren medewerkers afdeling in OWS
– Controleren en goedkeuren/afwijzen facturen in Oracle
Voertaal in bedrijf/organisatie: Nederlands (af en toe Engels)
Software programma’s: Microsoft Office, Teams, Zoom, AFAS, OWS, Oracle EBs, HiX
Reden vertrek: tijd voor een nieuwe uitdaging

20 augustus 2018 tot december 2019
Werkgever: Petrochemie, regio Zuidwest
Functie: Administrative Assistant
Werkzaamheden:
Onderhouden contacten met leveranciers, bijhouden/verzorgen en controleren van overeenkomsten/contracten/verzekeringen, facilitair beheer kantoorpand (onderhoud regelen, monteurs e.d. begeleiden en te woord staan), assistentie expats in contacten met Nederlandse instellingen (Belastingdienst, gemeentes e.d.), opstellen diverse correspondentie en documenten (waaronder spreadsheet tbv audits), boeken van reizen (via reisbureau), voorraad kantoorartikelen en keukenartikelen bijhouden, controleren en accorderen van facturen, aanspreekpunt + back-up van receptie (begeleiding receptionistes bij problemen; registreren en distribueren in- en uitgaande correspondentie, boeken van vergaderruimtes bij afwezigheid receptioniste), archiveren, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, beheer sleutels en toegangsbadges, verzorgen interne communicatie (bijvoorbeeld informatieberichten mbt werkzaamheden kantoorpand), diverse grote en kleine projecten zoals de verbouwing van het kantoorpand en het laten maken van een nieuwe receptiebalie en vergadertafel.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Portugees en Engels
Software programma’s: Microsoft Office, IBM Notes.

1 mei 2018 – 19 augustus 2018
Werkgever: Ingenieursbureau, regio Randstad
Functie: Office Assistant
Werkzaamheden:
Telefoonafhandeling, ontvangen bezoekers, postbehandeling, ondersteuning manager, planning maken, voorraadbeheer, notuleren, financiën (registratie uitgaven creditcard en kas), boeken van reizen, urenregistratie, vakantieregistraties verwerken, contactpunt leveranciers.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels en Nederlands
Software programma’s: Microsoft Office.

18 december 2017 – 30 april 2018
Werkgever: Advocatenbureau, regio Randstad
Functie: Juridisch secretaresse
Werkzaamheden:
Ondersteuning 3 advocaten (agendabeheer, inkomende en uitgaande correspondentie, termijnbewaking), back-up ondersteuning directeur, uitwerken gedicteerde brieven, telefoonafhandeling, voorraadbeheer, archivering, urenregistratie.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Microsoft Office, Basenet.

18 juni 2017 – 17 december 2017
Werkgever: Petrochemie, regio Zuidwest
Functie: Junior-Secretaresse
Werkzaamheden:
Agendabeheer, reserveren vergaderruimtes, telefoonafhandeling, verwelkomen bezoekers, distribueren van inkomende post, internationale zendingen klaarmaken en versturen, voorraadbeheer kantoor- en keukenartikelen, archiveren, mede-organiseren van evenementen, assistentie managers/directie bij contact diverse Nederlandse instanties.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Portugees en Engels
Software programma’s: Microsoft Office, IBM Notes.

1 februari 2017 – 1 juni 2017
Werkgever: Netbeheerder, regio Randstad
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
Uitwerken en versturen correspondentie, digitale archivering in diverse systemen, vergaderruimtes reserveren, agenda’s maken voor diverse werkoverleggen, notuleren, KPI’s maken, telefoonafhandeling.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Microsoft Office, Liber, Prequest, Decos.

1 februari 2016 – 31 januari 2017
Werkgever: Promotiebureau
Functie: Hostess/Promotiemedewerker (bijbaan naast studie)
Werkzaamheden:
Ik ben via drie promotiebureaus werkzaam geweest voor diverse opdrachten voor uiteenlopende merken. Als hostess onder andere gewerkt op de IBC-beurs en voor IZZ. Als promotiemedewerker veel commerciële promoties voor diverse merken. Taken: klanten te woord staan, verkoop stimuleren d.m.v. klantcontact, administratie bijhouden
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: nvt

1 oktober 2013 – 31 januari 2016
Werkgever: Delicatessewinkel/take-away, regio Zuidwest
Functie: Allround medewerker (bijbaan naast studie)
Werkzaamheden:
Klanten te woord staan, telefoon beantwoorden, opnemen bestellingen, urenadministratie
medewerkers, verzorgen bestellingen en diverse keukenwerkzaamheden.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: nvt

2005 – 2013: Diverse werkgevers
In de periode tussen mijn HAVO/secretaresse-opleiding en mijn universitaire bachelor gewerkt bij diverse bedrijven in verschillende functies, waaronder Administratief Medewerker, Management Assistente, Assistent P&O en (junior-) Secretaresse.
Werkzaamheden:
Verzorgen in- en uitgaande correspondentie, telefoonafhandeling, ontvangen bezoekers, notuleren, archiveren, agendabeheer, in- en uitgaande offertes verzorgen, offertes opstellen, uitnodigen kopers, presentaties verzorgen, stukken uitwerken en aanvullen, brieven corrigeren en in huisstijl zetten, reserveren vergaderruimtes, controleren, opschonen en samenvoegen personeelsdossiers, binnenkomende sollicitaties verwerken (Decos), sollicitanten uitnodigen, overige correspondentie verzorgen, bijspringen op de salarisadministratie (SAP).

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.