Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Betrokken en zelfstandige Project Assistant/Ondersteuner

regio Groot Rotterdam

Wie is Lisa?
Ik ben een betrokken persoon, zeer loyaal en behulpzaam. Mensen vinden mij aangenaam gezelschap, ik ben eerlijk, gezellig en sympathiek. Ik heb de eigenschap mensen op hun gemak te laten voelen. Ik vind het heel leuk om dingen te regelen en haal hier ook mijn energie uit. Mijn pragmatische instelling, levenservaring en nuchterheid zorgen ervoor dat ik mij niet snel uit het veld laat slaan. In een vreemde omgeving ben ik geneigd om de kat uit de boom te kijken en zal niet direct het achterste van mijn tong laten zien, ik vind het dan prettig om vooral anderen te laten praten.

Wat wil Lisa bereiken?
Ik ambieer de functie van Project Assistant/Ondersteuner. Ik ben een verbinder die het liefst zelfstandig binnen een fijn en gedreven team aan de slag gaat. Mijn ambitie is mezelf te blijven ontwikkelen, professioneel gezien vooral horizontaal. Dit bereik ik door trainingen (Prince2 om mee te beginnen) en workshops te volgen, veel te lezen en te sparren met collega’s. Over 5 jaar zie ik mezelf als senior Project Assistant/Ondersteuner in een non-profit/gemeentelijke organisatie in de regio groot Rotterdam.

Wat is je motivatie om te werken als Project Assistant/Ondersteuner?
Als Project Assistant/Ondersteuner ben ik betrokken bij alle facetten van het project. Ik ben goed in meerdere ballen in de lucht te houden en het overzicht te bewaren, prioriteiten te stellen en bijzaken van hoofdzaken te onderscheiden. Ook heb ik het vermogen collega’s op een constructieve manier te wijzen op openstaande actiepunten en help hiermee waar mogelijk. Ik wil vanaf het begin bij een project betrokken zijn om met het team te komen tot een mooie afronding daarvan.

Waarom wil Lisa juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Het spreekt mij zeer aan dat Management Support Assistant2 werkt met een persoonlijke profielschets en een breed netwerk heeft met Partners waardoor de kans om de ideale match te maken tussen kandidaat en bedrijf groot is.

Wat doet Lisa in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd fotografeer ik gebouwen en natuur, ik ben veel in Rotterdam te vinden waar ik afspreek met andere hobbyfotografen. Verder maak ik lange wandelingen in groepsverband of alleen. Onlangs heb ik samen met een vriendin de zogenoemde buurtbezem opgezet, eenmaal per maand met een groepje de binnenstad verlossen van zwerfafval. In de zomermaanden ben ik vrijwilliger op het Zomerterras en andere evenementen in Vlaardingen.

Lisa is beschikbaar als de betrokken en zelfstandige Project Assistant/Ondersteuner.
Wat is Lisa haar droombedrijf? Een organisatie waarbij sociale betrokkenheid hoog in het vaandel staat, waar hard gewerkt wordt om gezamenlijke doelen te realiseren in een team met fijne collega’s.
Wat is Lisa haar functiedoelstelling? De spin in het web die graag pro actief functioneert in het team.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2016  Toegepaste psychologie ICM    diploma: ja
2015  Middle Management ICM    diploma: ja
2006  Secretaresse mbo niveau 4 Scheidegger    diploma: ja
1994  Basiskennis boekhouden NHA    diploma: ja
1989  MDS mbo niveau 4 Beneden Maas    diploma: ja
1984  Mavo Sint Jozef    diploma: ja

Trainingen/Workshops
2020  Microsoft Office365 versie 2019
2019  Commerciële binnendienst
2014  Time management
2005  Notuleren

Vaardigheden

Computervaardigheid
Outlook, Word, Teams, Excel, PowerPoint.
Systeem: Exact Synergy. LinkedIn en Instagram als social media platform en Pinterest om inspiratie en ideeën op te doen.

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 4 fout van 15)

Werkervaring

1 november 2013 tot en met heden
Werkgever: Opleidingsinstituut, regio Randstad
Functie: Project Ondersteuner van de opleidingsadviseur/accountmanager
Werkzaamheden:
Projectondersteuner:
Complex agendabeheer, plannen en coördineren van cursussen en trainingen, cursisten ontvangen, facilitaire zaken bij lopende trainingen, algehele planning en organisatie VCA cursus voor eigen leerlingen, contactpersoon van opdrachtgevers, kandidaten en instructeurs, factuur voorbereiding, debiteurenbeheer, sparren over verbeterpunten, actiepunten bewaken, budgetbewaking, certificaten maken en afgeven, evaluatie na afronding project.
Backoffice:
Beroepspraktijkovereenkomst administratie, inkomend telefoonverkeer, bestellen van kantoorartikelen, bestellen van drukwerk. Inkoop van gadgets en promotiemateriaal. Plannen, organiseren en coördineren van evenementen met als doel leerlingen te werven, opstellen en opdracht geven voor het laten plaatsen van advertenties.
Actief OR lid.
Voertaal: Nederlands
Software programma’s: Microsoft Office, Exact Synergy
Reden vertrek: toe aan een nieuwe uitdaging

1 november 2008 tot 31 oktober 2013
Werkgever: Opleidingsinstituut, regio Zuidwest
Functie: Managementassistente
Werkzaamheden:
Agendabeheer en mailbox manager, inplannen en notuleren van vergaderingen op zowel directie- als bestuurlijk niveau, actiepunten bewaken, uitgaande mailingen, postverwerking, aanname en verwerking ziekmeldingen, plannen en organiseren van evenementen met als doel leerlingen te werven, opstellen en opdracht geven voor het laten plaatsen van advertenties, inkoop van gadgets en promotiemateriaal.
Voertaal: Nederlands
Software programma’s: Microsoft Office, Exact Synergy

Juli 2007 tot 31 oktober 2008
Werkgever: Facilitaire dienstverlener, regio Zuidwest
Functie: Managementassistente afdeling centrale inkoop
Werkzaamheden:
Oprichten van het secretariaat, agendabeheer en mailbox manager, inplannen en notuleren van vergaderingen, reserveren van vergaderzalen, inkomend telefoonverkeer, bewaking en mutaties projectenlijst, ontwerp en inrichten procedurehandboek, postverwerking, beheer relatiebestand, externe mailing, up-to-date houden intranet, ontvangen bezoekers.

2004-2008
Werkgever: Bouworganisatie, regio Zuidwest
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
Verantwoordelijke agendabeheer, ontvangen bezoekers, inplannen en notuleren van vergaderingen, opmaak en inhoudelijke controle jaarrapport, organiseren bijeenkomsten zowel intern als extern, organiseren recepties en etentjes jubilaressen, opstellen en controle uitgaande correspondentie, distribueren interne post, inkomend telefoonverkeer directie, facturen inboeken in verkoopregister, beheer blackboxen wagenpark, bewaking huisstijl, bijhouden relatiebestand.

Overige werkervaring: telefoniste/receptioniste en verkoopster kledingzaak

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.