Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Management Assistant

regio Randstad en Rotterdam

Wie is Mireille?
Ik ben een open en spontaan maar integer persoon. Ik regel, organiseer en ontzorg graag op een duurzame manier. Meer digitaal en minder op papier. Betrouwbaar zijn én het hebben van uitdagingen is voor mij zeer belangrijk. Mijn omgeving omschrijft mij als zorgzaam, pragmatisch, zelfstandig en secuur.

Wat wil Mireille bereiken?
Een mooie samenwerking, groei en plezier in het werk. Ik heb meer met persoonlijke groei dan met functietitels. Een samenwerking met een Manager die mij het vertrouwen geeft en waarmee ik kan sparren is wat ik zoek. Een functie als Management Assistant, Office Manager of Projectondersteuner is voor mij ideaal. Ik zorg ervoor dat ik zo goed mogelijk op de hoogte ben van wat er binnen het bedrijf/project speelt zodat ik daar goed op kan inspelen. Tevens vind ik het mooi om het totaalplaatje in orde te hebben dus de zorg over de budgetten maar ook de zaken in de praktijk. De afgelopen 18 jaar heb ik als Management Assistant gefungeerd wat mij goed ligt o.a. omdat ik graag ontzorg. Over 5 tot 10 jaar zie ik mijzelf In een leuke baan in een dynamische organisatie waar ik regel wat geregeld moet worden.

Wat is je motivatie om te werken als Management Assistant?
De variatie in werkzaamheden en het regelen en zorgen maakt dat ik dit werk erg graag doe.

Waarom wil Mireille juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Omdat Assistant2 die functies biedt die voor mij interessant zijn en omdat zij vanuit het karakter van de kandidaat werken. Ik ben sterk in ontzorgen en regelen en ik kan op de achtergrond veel regelen waardoor een Manager meer tijd voor andere belangrijke zaken overhoudt. In het verleden is het Assistant2 gelukt mij te plaatsen bij een leuk bedrijf, ik heb er vertrouwen in dat zij dit weer kunnen.

Wat doet Mireille in haar vrije tijd?
Ik heb sinds een kleine 12 jaar een eigen bedrijf in fotografie waar ik veel voldoening uithaal. Samen met mijn man en vrienden gezellig koken en lekker eten, genieten van mijn tuin en lezen zorgt voor de rust en de gezelligheid in mijn leven. Naast het werk zijn mijn hobby’s lezen en Griekenland.

Mireille is beschikbaar als Office Manager, Management Assistent, Projectondersteuner
Wat is Mireille haar droombedrijf? Een dynamisch bedrijf waar de groei van de medewerkers belangrijk is.
Wat is Mireille haar functiedoelstelling? Regelen en ontzorgen.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
1985 – 1989  Het Westenrijk te Spijkenisse (MDGO-MK Commercieel)   Diploma behaald en Middenstandsdiploma behaald
1981 – 1985  Godfried Richter Mavo te Rozenburg (MAVO-D)   Diploma behaald

Trainingen/Workshops
2022  Overtuigend Spreken en Presenteren
2021  Presenteren met Pit
Okt 2010  QAD (ERP systeem)
Mei 2008  Microsoft Access 2003
Nov 2008  Microsoft Project 2003
Feb 2007  Microsoft PowerPoint 2003
Mrt 2001  Microsoft Excel (UK) 97

Vaardigheden

Computervaardigheid
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), SharePoint, WhiteVision, QAD, Navision, Corsa, ValidSign, Notubiz, Adobe Photoshop, Adobe Photoshop Lightroom, Adobe Bridge, Weebly, ChatGPT, Facebook, LinkedIn, Instagram, ervaring met WordPress, Elementor, X – goede kennis van.

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 3 fout van 15 )

Werkervaring

31 januari 2024 tot 30 juni 2024
Werkgever: Gemeentelijke overheid via Assistant2, regio Zuidwest
Functie: Assistant
Werkzaamheden:
Beoordelen van adviesnota’s voor het college.

22 december 2021 tot 30 mei 2022
Werkgever: Gemeentelijke overheid via Assistant2, regio Randstad
Functie: Assistant
Werkzaamheden:
Ondersteunen van vier Managers van de cluster Bedrijfsvoering.
Voornamelijk agendabeheer, mailbeheer, organiseren bijeenkomsten en ontzorgen

11 januari 2021 tot 4 juni 2021
Werkgever: Maatschappelijk betrokken stichting via Assistant2, regio Zuidwest
Functie: Management Assistant
Werkzaamheden:
Ondersteunen Directeur-Bestuurder voor regio Oost en Zuidwest Nederland.
Voornamelijk complex agendabeheer, declaraties en ontzorgen.

9 januari 2018 tot 4 augustus 2018
Werkgever: Opslagbeheer petrochemie via Assistant2, regio Zuidwest
Functie: Management Assistant
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor het bijhouden en organiseren van trainingen en cursussen, het maken van presentaties, het ondersteunen van de directeur en HR Manager, organiseren van events, organiseren van zakenreizen, declaraties, bedrijfskleding, voorraadbeheer, kantoorbenodigdheden etc.
Voertaal: Nederlands
Computer/software: Excel, Word, PowerPoint, SharePoint

1 maart 2006 tot 1 april 2017
Werkgever: Food producent, regio Zuidwest
Functie: Management Assistant
Werkzaamheden:
Het behandelen van e-mailverkeer, verwerken van diverse correspondentie, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties, behandelen in- en uitgaande post, inplannen van overleggen en vergaderingen, notuleren, jaarlijks het rooster voor de afdelingen van de fabriek maken. opstellen/versturen/mailen van diverse KPI-, maand- en weekrapportages, versturen van mailing per post/e mail, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, agendabeheer in Outlook, agendabeheer MT Team en Plant Manager, mailbox Plant Manager en MT Team bijhouden, ontvangst bezoek en uitleg regels fabrieksbezoek, archiveren, sleutelbeheer, bijhouden actualiseren intranet, informeren van de medewerkers van de fabriek, bijhouden van de communicatieschermen binnen de fabriek en de kantoren, inkoop kantoorartikelen en apparaten voor de fabriek, inkoop bedrijfskleding, koffie contracten, maken van PowerPoint presentaties. Nauwe samenwerking met HR en ondersteuning tijdens piekmomenten. Administratieve ondersteuning van het projectteam. Boekhouding: budget bewaking in Excel etc.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Nederlands
Software programma’s: SharePoint, QAD, Access, Excel, Word, PowerPoint, WhiteVision

1 juni 2000 tot 28 februari 2006
Werkgever: Groothandel in metaal, regio Zuidwest
Functie: Senior Commercial Administrative Assistant van de Manager Internationale Trading afdeling
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor het coördineren van de afdeling (5 Assistant Traders) en de gehele administratieve afhandeling van de inkoopcontracten en de binnenkomende materialen. Tevens agendabeheer, boeken van vluchten en hotels, regelen visa en e-mailbeheer, veel contact per mail en telefoon met de leveranciers.
Bij afwezigheid het overnemen van de taken van de directiesecretaresse.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Nederlands en Engels
Software programma’s: Navision, Excel, Word, PowerPoint

Juli 1989 tot mei 2000
Werkgever: Productiebedrijf in voedingsmiddelen- en diervoeding, regio Zuidwest
Functie: Assistant Accountant
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor de gehele crediteurenadministratie. Tevens hield deze functie het leidinggeven aan twee assistenten in. Daarnaast verantwoordelijk voor speciale projecten, zoals de Wet Keten Aansprakelijkheid en het bijhouden en het afstemmen van de intercompany rekening.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.