Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Office Manager / Business Support Medewerker

regio Friesland Heerenveen en Leeuwarden

Wie is Gerda?
Ik ben een doener, initiator en ontzorger. Help graag anderen. Binnen mijn gezin initieer ik graag uitjes, etentjes etc., maar ook in mijn werk vind ik het fijn om voor mensen te zorgen zodat zij hun werk optimaal kunnen doen. Daarnaast vind ik het ook heerlijk om een dagje niks te doen en lekker lezen of films kijken. Ik trek vaak dingen naar me toe en voel veel verantwoordelijkheid zowel in mijn werk als binnen mijn gezin.

Wat wil Gerda bereiken?
Ik zoek een functie waarbij veel dynamiek is, veelzijdigheid in taken en een gezellige, ongedwongen werksfeer met een gezonde dosis humor. Mijn ambities zijn dat ik van elke dag iets wil leren zowel op werkgebied als in de omgang met mensen. Daarom vind ik het erg belangrijk om open te staan in het leven en ieder vooral zichzelf te laten zijn. Over 5 jaar hoop ik een gezellige groep collega’s om mij heen te hebben om daarmee samen te doen waar we goed in zijn.

Wat is je motivatie om te werken als Assistant/Ondersteuner?
Mijn grootste motivatie is de diversiteit aan werkzaamheden waardoor er dynamiek ontstaat. Ook vind ik het prettig om de spil in het web te zijn, te kunnen ontzorgen en als vraagbaak te dienen binnen een team.

Waarom wil Gerda juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Afgelopen jaar heb ik ervaren dat Management Support Assistant2 een voor mij passende functie heeft gevonden die aansluit bij wie ik ben en waar ik energie van krijg in plaats van dat het energie vreet. Ik ben door jullie erg goed begeleid en jullie staan voor ontwikkelen in het vak. Ik vind de open en persoonlijke benadering erg fijn en heb steeds het gevoel gehad mezelf te kunnen zijn. Fons heeft, door zijn jarenlange ervaring, een goed beeld van mij gekregen en mij doen beseffen dat ik best nog wel wat aan mijzelf mag gaan werken om mezelf nog beter te presenteren.

Wat doet Gerda in haar vrije tijd?
Naast mijn werk pas ik 1 dag in de week op mijn kleindochter, ga ik met mijn man graag varen met onze sloep en ben ik actief binnen de Stichting Pasveerkorpsen Leeuwarden.

Gerda is beschikbaar als Spin in het web, organisator, ontzorger, vraagbaak/regeltante.
Wat is Gerda haar droombedrijf? Mijn droombedrijf is een bedrijf waar ik mijn kennis en ervaring in kan zetten, waardoor ik voldoening heb in mijn werk. Ik werk graag in een informele omgeving waar men op een prettige, persoonlijke manier met elkaar omgaat en oog voor elkaar heeft.
Wat is Gerda haar functiedoelstelling? Onderdeel zijn van een gezamenlijk einddoel, samen met een fijne groep collega’s om mij heen in een informele werkomgeving.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2015 – 2016  HBO Verkoop en Relatiebeheer (NTI)   diploma behaald
2008 – 2009  MBO Managementassistent (ISBW)   diploma behaald
1998 – 2000  MBO Assistent Secretaresse (Edunoord)   diploma behaald
1998 – 2000  MBO Medische Specialisatie (Edunoord)   diploma behaald
1985 – 1988  MBO Verzorgende (Friese Poort)   diploma behaald

Trainingen/Workshops
2022  Cursus TimeTell
2015  EHBO bij kinderen (Oranje Kruis)
2013  Preventiemedewerker (Edunoord)
2012  EHBO (Oranje Kruis)
2010  BHV (2 jaarlijks herhaald)

Vaardigheden

Computervaardigheid
Outlook, Word, Excel (basis), PowerPoint, Google Formulieren, LinkedIn, Facebook (basis) en Instagram (basis)

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend
Engels: Redelijk
Fries: spreken uitstekend, schrijven redelijk

Werkervaring

8 november 2021 – 8 november 2022
Werkgever: Maritiembedrijf, regio Noord – via Assistant2
Functie: Office Manager/Business Support Medewerker
Werkzaamheden:
Beheren mailboxen, telefoon afhandeling, post, kantoor en kantine voorraadbeheer, urenregistratie, boeken zakelijke reizen, BHV, ondersteuning HR, ondersteuning Finance.
Voertaal: Engels, Nederlands, Fries
Software programma’s: Outlook, Word, Excel, TimeTell, Yuki

1 Januari 2016 – 1 april 2021
Werkgever: Organisatie in medische hulpmiddelen
Functie: medewerker salessupport en academie CTO (compressietherapie en orthopedie)
Werkzaamheden:
Relaties onderhouden met zakelijke klanten, 1e aanspreekpunt tussen klant en bedrijf, bijhouden ontwikkelingen in de markt, meedenken over commerciële koers, maken presentaties, voorbereiden en organiseren lezingen, scholingen, bijeenkomsten, geven van lezingen en scholingen, ondersteunen van de productspecialist CTO.
Voertaal: Fries, Nederlands
Software programma’s: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Visio, Arbobeheersysteem, SharePoint, Navision

1 September 2007 – 1 januari 2016
Werkgever: Organisatie in medische hulpmiddelen
Functie: Management Assistant
Werkzaamheden:
Agendabeheer management en directie, behandelen post en mail, ondersteuning marketing en communicatie, voorbereiden en notuleren vergaderingen, bewaken actiepunten en deadlines, contractbeheer zorgverzekeraars, wagenparkbeheer, P&O, Organiseren bedrijfsuitjes, beheer intranet, lief en leed, arbozaken.
Voertaal: Fries, Nederlands
Software programma’s: Orthomatic, Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Visio, Arbobeheersysteem, SharePoint, Navision

20 September 2000 – 1 september 2007
Werkgever: Organisatie in medische hulpmiddelen
Functie: Medewerker verkoop binnendienst
Werkzaamheden:
Inbound en outbound telefonie, contact met zorgverzekeraars, versturen van offertes, verwerken machtigingen, invoeren, binnenmeiden en versturen van bestellingen.
Voertaal: Fries, Nederlands
Software programma’s: Orthomatic, Outlook, Word, Excel, SharePoint, PowerPoint

Juli 1988 – maart 1992
Werkgever: Ouderenzorg organisatie, regio Noord
Functie: Verzorgende
Werkzaamheden:
Algemene dagelijkse verzorgen van ouderen, van uit bed helpen, wassen, helpen met eten, etc.
Voertaal: Fries, Nederlands
Software programma’s: Orthomatic, Outlook, Word, Excel,

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.