Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Projectmedewerker, Directiesecretaresse, Management Assistant of Office manager, zorg of overheid

regio Zuid-Holland

Wie is Hilde?
Collega’s typeren mij als betrokken, behulpzaam en leergierig. Door mijn jarenlange werkervaring als eventmanager bij een internationaal bedrijf kan ik goed organiseren en improviseren èn bewaar ik rust en overzicht. Om mij verder te specialiseren heb ik naast mijn werk een 1-jarige HBO opleiding afgerond op het gebied van evenementenorganisatie, projectmanagement en communicatie en heb ik de coachopleiding tot NLP Business Practioner gevolgd. Ik ben in het bezit van rijbewijs BE.

Wat wil Hilde bereiken?
Ik wil graag werken bij een bedrijf gelieerd aan de zorg of bij de overheid en wil daarbij werken aan mijn professionele en persoonlijke ontwikkeling.

Wat is je motivatie om te werken als Assistant/Ondersteuner?
Het vak Assistant/Ondersteuner past goed bij mij, omdat ik het fijn vind om te ontzorgen en samen met anderen aan een gemeenschappelijk doel te werken. Ik heb gemerkt dat mijn ervaring in dit werk een pré is. Collega’s vragen mij vaak om advies. Bovendien is het in dit vak belangrijk om ‘brandjes te kunnen blussen’ en dat is precies wat ik leuk vind om te doen. Ik kan goed planmatig werken maar ook improviseren om zaken voor elkaar te krijgen.

Waarom wil Hilde juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Assistant2 heeft persoonlijk contact met de opdrachtgevers en de kandidaten en gaat zo op zoek naar de ‘perfect match’. Op die manier vind je werk dat echt past. Bovendien krijg je bij Assistant2 de kans je door te ontwikkelen door middel van trainingen, zodat je nog beter voorbereid bent op die nieuwe baan en de toekomst.

Wat doet Hilde in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd wandel ik veel met onze hond en doe ik graag gezellige dingen met mijn gezin of vriendinnen, zoals uiteten gaan en naar het theater, naar een museum of een concert. Ik zing in een popkoor. Ook houd ik ervan op reis te gaan en rond te dwalen in buitenlandse steden.

Hilde is beschikbaar als Projectmedewerker, Directiesecretaresse, Management Assistant of Office manager.
Wat is Hilde haar droombedrijf? Mijn droombedrijf werkt aan een goed doel en is een informele organisatie met een fijne werksfeer.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2022  NLP Business coach (Practioner level) NLP-Nu    diploma
2016  HBO Eventmanagement,1-jarig NCOI    diploma
1992  Management Assistant ISW    diploma
1987  Directiesecretaresse Schoevers    getuigschrift
1985  Propedeuse Nederlands recht Erasmus Universiteit    diploma
1982  VWO Comenius    diploma

Trainingen/Workshops
2024  Complex agendabeheer
2024  Artificial Intelligence voor assistants
2022  Time Management
2021  Inleiding Social Media Marketing
2009-2020  Compliance trainingen Zimmer Biomet University
2019  Excel Basis
2017  Microsoft Office
1992  Engels, Regina Coeli

Vaardigheden

Computervaardigheid
MS Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel (basis), SharePoint, Salesforce, Adobe Sign, Concur Solutions, BaseNet

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)

Werkervaring

10 oktober 2022 – 31 december 2024
Werkgever: Zorgverlener, regio Zuidwest
Functie: Project assistent en medewerker Informatisering
Werkzaamheden:
In het projectteam van Vipp 5 (Versnellingsprogramma Informatie-uitwisseling Patiënt & Professional) lever ik organisatorische en administratieve ondersteuning aan
de Projectmanager/manager Informatisering en overige projectleden. Dit omvat o.a. het bijhouden van de Taken in Teams (actiepunten), (digitale) bijeenkomsten organiseren, financiële projectadministratie (verantwoording van de projectsubsidie aan het Ministerie van VWS), urenregistratie, (complexe) afspraken inplannen, structuur aanbrengen in de digitale archivering.

1 juli 2021 – 1 september 2022
Werkgever: Advocatenbureau, regio Zuidwest
Functie: Secretaresse/Officemanager
Werkzaamheden:
Met een klein team van secretaresses ondersteunen we de arbeidsrechtadvocaten
door het voorbereiden van processtukken, uitwerken van dictaten, het aannemen van de telefoon, dossierbeheer, telefonisch contact met gerechtelijke instanties en het bijhouden van de rol (rechtspraak). Daarnaast organiseren we het officemanagement: inkoop kantoorartikelen, verzorgen van de kantoorlunch, ontvangen van gasten, organiseren kantoorevents en lichte facilitaire werkzaamheden.

1 april 2012 tot en met 30 april 2021
Werkgever: producent van zorghulpmiddelen, regio Zuidwest
Functie: Eventplanner
Werkzaamheden:
Het zelfstandig plannen, coördineren en uitvoeren van de logistieke organisatie en on-site begeleiding van evenementen en zakelijke bijeenkomsten, het plannen en coördineren van personeelstrainingen, het boeken van reizen voor klanten voor hun deelname aan internationale bijeenkomsten, het boeken van reis en verblijf voor buitenlandse sprekers, interne en externe communicatie (uitnodigingen, draaiboeken, e-mails en nieuwsbrieven), contractonderhandelingen met trainingslocaties en leveranciers, het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, correspondentie op het gebied van compliance, het redigeren van teksten, agendabeheer in Outlook, archiveren, bijhouden van onze evenementen-website, het managen van projecten voor het hoofd van de afdeling.
Voertaal: Nederlands en Engels
Software: Microsoft Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Salesforce, Concur

1 april 2009 tot 1 april 2012
Werkgever: producent van zorghulpmiddelen, regio Zuidwest
Functie: Management Assistant
Werkzaamheden:
Correspondentie in het Nederlands en Engels voor de General manager en de Sales director, mailafhandeling en agendabeheer voor het gehele managementteam, notuleren en follow-up van MT-vergaderingen, organiseren van sales meetings en personeelsbijeenkomsten, presentaties maken, ontvangst van klanten, boeken van vluchten en hotels voor de directie, boeken van vergaderlocaties en catering, telefoonverkeer afhandelen, archiveren (hard copy en digitaal), bijhouden van het CRM-systeem, administratieve afhandeling van declaraties
Voertaal: Nederlands en Engels
Software: Microsoft Outlook, Word, PowerPoint, Salesforce, ConCur

1 december 1995 tot 1 mei 2001
Werkgever: producent van zorghulpmiddelen, regio Zuidwest
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
alle voorkomende werkzaamheden voor de algemeen directeur en het boeken van reizen en accommodatie voor klanten en medewerkers voor hun deelname aan congressen.

1 december 1990 tot 1 december 1995
Werkgever: verzekeraar, regio Zuidwest
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
alle voorkomende directiesecretaresse werkzaamheden voor de algemeen directeur Levensverzekeringen.

11 mei 1989 tot 1 december 1990
Werkgever: Food/drank producent, regio Zuidwest
Functie: Receptioniste/secretaresse
Werkzaamheden: telefoniste/receptioniste, secretariële werkzaamheden voor de afdeling HR

1 september 1986 tot 1 januari 1989
Werkgever: Automatisering organisatie, regio Zuidwest
Functie: Secretaresse en verkoop-assistent
Werkzaamheden:
telefoniste/receptioniste en verkoop van IBM supplies.

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.